• Ik heb achterlijk weinig bladwijzers en daar moet echt verandering in komen. Daarom zoek ik goede stories met niet teveel spelfouten.
    Ik lees:
    Harry Potter - Vooral Draco -,
    One Direction - Vooral Harry -,
    Onbekende personen,
    Twilight,
    The Hunger Games.

    Zelf heb ik sinds kort ook een story met onbekende personen genaamd: Twisted Minds.




    “Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.”


    Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen zijn of haar eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden blijft maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens herkennen dat wel. Gelukkig hebben de jongeren elkaar, of niet?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:07 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.


    Kiss from a rose

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn, gezien hij dertien jaar ouder is dan zij.


    - Romance /drama
    - Afgelopen
    - Engels en Nederlands


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Loverboy || Zayn Malik




    "How could i be so stupid.."


    • Bevat:
    - Geweld
    - Sex
    - Drugs
    • Megan Jordan Deluci and Jessica Aimee Jones
    • Zayn Javadd Malik
    © Calisia



    If boys don't like you, they're gay...

    Misschien dat dit je wat lijkt!

    This can happen to everyone - One Direction


    When one door of happiness
    closes another opens, but
    often we look so long at the
    closed door that we don't see
    the one that has been
    opened for us.
    We have to go through that open door,
    we have to take risks in our lives,
    because a life without any risks,
    isn't a good life.




    Of deze!
    Am I going to choose for you? - One Direction



    Desire for 2.
    I can not live without you ..
    but also not without him.
    One is so sweet,
    the other so cute.
    Kissed with one
    but slept with the other.
    What shall I do?

    Am I going to choose for you?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Remember ft. One Direction

    My past is a part of who I am, but it does not define who I will be



    The pages of your past cannot be rewritten, but the pages of your tomorrows are blank

    Start: 29-09-12 > Liam's birthday<3

    - Geschreven door Memoria, Myrnaaaaaen Coockies
    - Nederlands
    - Alle jongens One Direction, vooral Niall, Zayn en Harry

    Hoop dat jullie een kijkje willen nemen. Laat ook weten wat je ervan vindt. We proberen elke dag een stukje te plaatsen, maar dat lukt niet altijd door sporten, school enz.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    Soundtrack


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I'm a phoenix in the water

    Drama & Onbekende personen.

    Ik post niet erg regelmatig, maar ik zal mijn best doen.

    Nieuwe story:




    -One Direction story.
    -Geen 16+.
    -One Direction bestaat.
    -Nederlands geschreven.
    -Christmas special! <3
    -Soundtrack.

    Ik weet dat het nog geen Kerstmis is, maar ik zit nu al in de kerststemming! En zo kan ik jullie alvast naar die paar mooie dagen toehelpen.

    She's almost a Christmas present, almost. The only thing what's wrong about her is that she's a damn player.

    Klik. (:


    Reading a good book is like taking a journey.


    I Can't Love You- Harry Edward Styles
    I hate you with my brain, but I love you with my heart


    Everyday I'm waiting for the nights, because the night is the best part of my life. Then I'm who I wanna be

    - 100% nederlands
    - One Direction bestaat
    - Vooral Harry Styles


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    De 100e Hongerspelen


    Dames en Heren, Jongens en Meisjes, Quizletters
    Ik presenteer u:
    De 100e Hongerspelen, De vierde Kwartskwelling


    Nadat Katniss Coin neerschoot in plaats van Snow werd ze gevangen genomen. Haymitch, Peeta en Effie Prul slaagden erin haar te bevrijden en ongestraft te laten, maar het was niet eenvoudig. Intussen was er al heel wat gebeurd. De 76e Hongerspelen gingen door, al probeerde Katniss ze alsnog tegen te houden.
    En helaas, het liep mis. Het Capitool wist de macht weer te grijpen onder leiding van de zoon van Snow. Katniss en Peeta werden teruggestuurd naar district twaalf. Elk jaar opnieuw waren ze mentoren, ook dit jaar, het jaar van de vierde Kwartskwelling, het jaar waarin hun zoon Ian gedwongen wordt mee te doen
    De geschiedenis herhaalt zich
    *Ik begin zowat op het einde van het derde boek (Spotgaai), vanaf het moment dat Katniss Coin neerschiet. Daarvoor is alles zoals Suzanne Collins het beschreef, erna is wat ik heb bedacht. Het laatste stukje van het derde boek negeer ik dus even.
    *Momenteel 103 hoofdstukken, in principe post ik bijna dagelijks



    Delia Hazana - De alwetende heks


    Delia is als jonge heks opgegroeid bij ouders die een hekel hebben aan tovenarij. Als ze voor het eerst naar Zweinstein vertrekt krijgt ze van haar ouders te horen dat ze nooit meer terug mag komen. Gelukkig vangt haar tante Narcissa, de nicht van haar moeder, haar op.
    Al snel merkt Delia dat ze bijzondere krachten heeft, maar zowel Narcissa als Perkamentus verbieden haar hierover met anderen te spreken. Dit is echter niet zo eenvoudig als het lijkt, zeker niet als een bepaald persoon van haar krachten hoort...
    *Bij het begin van dit verhaal zit Harry in zijn vijfde jaar
    *Momenteel 75 hoofdstukken, ik post in principe bijna dagelijks



    En neem een kijkje bij mijn quiz voor een overzicht van mijn andere stories (met beschrijving): Onbekende personen, Harry Potter, Hongerspelen, Twilight en nog wat andere dingen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    "The Game"


    *klik hier

    Lydia is eenzaam, al haar vrienden moeten nog naar school voordat hun vakantie begint, of ze zijn allemaal bezig met de baan waar ze altijd al van gedroomd hadden.
    Lydia is de eenzaamheid en de dagen lang stilzitten zat en onderneemt actie wanneer ze in de lokale krant een advertentie ziet staan:
    Hou jij van Spanning en Avontuur ?
    Ben je minimaal 18 jaar ?
    Kan jij 4 dagen zonder veel rust, eten en drinken?
    Dan ben jij geschikt voor "The Game"
    5 jongeren, 2 jagers, 1 stad.
    When they are near, you run.
    When you're dead, you're dead.
    Can you Survive "The Game"?
    Meld je aan bij onderstaande e-mail adres met je naam, adres en verdere gegevens en let er op ; vol is vol.


    En dat deed ze, niet wetend dat het spel veel meer in de weegschaal legt dan alleen maar een soort van verstoppertje spelen.

    Het speelt zich af in Zwolle, maar ik post bij elk hoofd stuk een plaatje met de punt waarop ze zich bevind.
    * Actie, avontuur, drama
    * 12+
    * Personages zijn niet op echte mensen gebaseerd.


    Impossible Love


    Klik hier

    Odette Maple is een doodnormaal meisje van negentien totdat ze verhuisd om naar een oude, kleine en geheimzinnige universiteit voor wanna be schrijvers/editors te gaan in een plaatsje zonder naam.
    Ten eerste gebeuren er in het huis waar ze komt te wonen genoeg dingen om haar uit het veld te doen slaan, maar zodra ze zich als vrijwilliger aanmeld bij de schoolbibliotheek word ze stapelgek op een jongeman die ze daar zit zitten.
    Maar niets blijkt onmogelijker te zijn dan die liefde.

    * Dit is een story zonder bekende mensen
    * Nederlands geschreven
    * Niet op bestaande locaties gebaseerd
    * Relatief korte stukjes
    * 12+ en later in het verhaal misschien zelfs wel 16+


    Credendo Vides

    Maybe this story?
    Just a beautiful dream - Liam James Payne.
    I hope so!


    Be yourself, everyone else is already taken.

    She's unattainable.

    "Why don't you want him?
    "Because he loves me."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wel harry potter, helaas geen draco
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"



    The last first kiss, you already had that one.
    For you, it was so easy to lie.
    But why? Why did you lie to me?
    I loved you, with whole my heart.
    But now...

    # One Direction exists
    # Written by Ephesus
    # Starts: O6-1O-2O12



    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 14:28 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.