• Ik heb achterlijk weinig bladwijzers en daar moet echt verandering in komen. Daarom zoek ik goede stories met niet teveel spelfouten.
    Ik lees:
    Harry Potter - Vooral Draco -,
    One Direction - Vooral Harry -,
    Onbekende personen,
    Twilight,
    The Hunger Games.

    Zelf heb ik sinds kort ook een story met onbekende personen genaamd: Twisted Minds.




    “Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.”


    Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen zijn of haar eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden blijft maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens herkennen dat wel. Gelukkig hebben de jongeren elkaar, of niet?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:07 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.



    I can't be in love with you ~ One Direction
    Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar zit pas op het begin van het verhaal.
    Het is geschreven in nederlands, gesproken in engels.
    Niet veel uitleg nodig, gewoon lezen :)


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Diary of a Tumblr girl • Niall Horan
    Dear Diary,
    Everything goes wrong, nobody cares. That times are meant to be spilled on the internet, aren't they?

    "Tumblr girl or boring Megan Grymbler?" She murmured thinkable, and closed her laptop quietly.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 18:35 ]


    x

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.

    Till death us separate • Niall James Horan

    Iedere dag zie je verliefde stelletjes, ze zijn gelukkig en blij met elkaar. Het idee dat je de persoon al hebt ontmoet waarmee je gaat trouwen voordat je er uberhaupt al over na hebt gedacht blijft je altijd achtervolgen. Op een dag zal je ook gelukkig zijn met de persoon die jou hart ongecontroleerd laat kloppen, maar tot die dag zal je moeten genieten van de kansen die je hebt in het leven en de mensen om je heen.




    "Het maakt niet uit hoe je eruit ziet, wat mensen van je denken en hoe erg ze je naar beneden hebben gehaald. Jij bent de reden waarom ik lach, jij bent de zon die mijn wereld kleur en warmte geeft, jij bent het missende puzzelstukje waar mijn hart naar zocht. Wat er ook gebeurd ik zou altijd van je blijven houden om wie je bent en niet om wat je bent."



    • One Direction bestaat
    • Abigail en Samuel zijn een tweeling
    • nederlands geschreven, engels en nederlands gesproken
    • Written by Nickelson & Dalicious


    “Everything you can imagine is real.” - Pablo Picasso



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een makkelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/74302/and-then-the-wolf-fell-love-with-the-vampire-wolfpack/
    Twilight :D


    Love is bigger, than the presure to be perfect <3


    [url]http://www.quizlet.nl/stories/89179/the-group-or-the-love--4th-quarterquell-hungergames/
    [/url]
    De vierde Kwartskwelling in de geschiedenis van de Hongerspelen is begonnen. Er is een gele envelop getrokken. Heel Panem houdt zijn adem in. Wat voor speciaals heeft het Capitool in gedachten voor de honderdste Hongerspelen? Het werd bekend gemaakt. Binnen een dag wist heel Panem erover. Er zouden dit jaar maximaal twaalf winnaars kunnen zijn. Zodra er één geslacht, twee mensen uit hetzelfde District of één iemand over zou blijven, zouden er winnaars zijn. Dit jaar zouden de jongens als eerste getrokken worden. Als hij ook maar een vriendin had of iemand die in hem interesse had of andersom, zou die uitgeloot worden. Het was wreed. Je zou een keuze moeten maken. Je zou moeten kiezen voor de groep, het geslacht waarbij je hoort, of je grote liefde.


    Omdat ik nog niet alle boeken heb gelezen doen we voor het gemak maar even dat Katniss er nooit is geweest, enz, enz.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    ok ik ben net nieuw dus veel lezers heb ik nog niet :$
    maar hier zijn een paar verhalen dus ik zal ze even voorstellen :

    P.R.O.J.E.C.T. Island

    een vliegtuig crasht in volle oceaan.
    de overlevenden worden naar een onbewoond eiland gevoerd.
    meteen vallt Kaliophe op dat ze omringd is door beroemdheden.
    alles ging goed, ze maken een overlevingsplek en maken voertuigen om terug naar huis te gaan. wat ze niet wisten is dat ze al een tijdje in het oog gehouden werden door camera's. iedere dag verdwijnen er mensen en de toestand wordt enkel maar erger. samen met Taylor Lautner gaan ze opzoek naar de overlevenden en maken kennis met de eiland bewoners. gestoorde wetenschappers die expirimentele expirimenten uitvoeren....
    http://www.quizlet.nl/stories/93537/project--island/



    Frozen Teardrops...Im Wanted

    Shannon haar vader is een FBI agent. op een dag komt ze thuis en ziet ze dat haar familie overleden is. in de rechtzaal ontmoet ze haar nonkel Lance Hudson die haar bij hem wilt. via hem komt ze te weten waarmee haar vader bezig was : meisjes vanover de hele wereld ontvoeren en dan verkopen nadat hij hun eerst afgeronseld heeft. zonder te twijfelen stapt ze meteen in zijn voetsporen en gaat de daders/moordenaars achterna. zal ze de trekker kunnen overhalen?

    http://www.quizlet.nl/stories/93470/frozen-teardrops--im-wanted/


    i hopes you likes it :)

    ~ Kaliophe ~


    Strenght And Honor ~ Kaliophe Dismure

    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/







    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom!

    I should've kissed you ft One Direction



    Somethimes Love Just Heal Me,
    but somethimes it's hard to find good love ...


    I loved you once, i love you still. I love you forever, i allways will <3 <3 <3



    Mary - Ook wel Marilyn door vrienden genoemd, een zestien jarig meisje uit Reading heeft een zeer christelijke familie. Tot haar tiende gehoorzaamde ze haar ouders, haalde goede cijfers op school en had veel vriendinnetjes waar ze dikwijls bij ging spelen. Tot ze op een dag bruut misbruikt werd door een vader, overigens ook een priester van een van haar beste vriendinnen. Omdat zij haar vriendin niet teleur wilde stellen, bleef zij bij haar slapen en kwam vaak langs. Zij werd twee jaar lang gewelddadig misbruikt en veranderde met de jaren van lief onschuldig meisje, naar een rebelse en tegendraadse tiener die niets te maken wilde hebben met het christendom, tot zware teleurstelling van haar ouders.
    Mary verfde haar haren, zette zelf haar piercings en droeg kledij en make-up die volgens de kerk niet acceptabel was. Wanneer hier iets van werd gezegd liep ze vaak weg en kwam dagen of weken later pas weer thuis zonder iets te laten horen. In die tijd leefde zij het ware 'Seks, drugs en rock 'n roll' leven.
    Zij probeert haar leven weer op de rails te krijgen, maar haar verleden lijkt haar in de weg te zitten...


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe


    - Onbekende personen
    - Actie
    - Fantasy
    - 3 hoofdstukken
    - Abo's zijn welkom

    'Hallo?' langzaam komt een blonde jongen achter de bomen vandaan. 'Hoi, kan je me zeggen waar ik ben?' 'Ben je nieuw?' Zegt hij, maar blijft op een afstand. 'Ik denk het, ja' Antwoord ik. 'Hoe heet je?' twijfelend antwoord ik dat ik Rosalyn heet. 'Wat is je kracht?' 'Kracht?' 'Ja, kracht' 'Weet ik veel!' ik barst in tranen uit. Raar genoeg zie ik dat hij schrikt. Hij rent weg, terug de bossen in. Moederzielalleen laat ik me op de grond zakken. Waar ben ik? Wie was dat? Waarom rende hij terug het bos in? Wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:20 ]


    And that’s the way it is.



    I am, I am afraid

    I am afraid of the dark
    I am afraid of the day
    I am afraid of doing wrong
    I am scared to lose you
    I am afraid to lose control
    I am afraid of growing old
    I am afraid to die
    I am scared to lose you
    I am afraid to die

    ________________________________________________________________
    __________________________________________


    x Start; Soon
    x ©xBubblex
    x Bij 10 abo's proloog online
    x Met dank aan Panini
    x Enjoy !


    I am, I am afraid


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?


    Nog maar 3 delen - onbekende personen


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Misschien is mijn story dan wel iets voor je (lol) het is van one direction met vooral Harry :) ik kan nu even geen link plaatsen maar ik heb nog maar 1 story dis je zou het makkelijk moeten vinden :) x