• Verhaal.
    De studententijd. De beste tijd uit je leven. Je doet wat je wilt, niemand die je er raar voor aankijkt. Feestjes, drank en relaties. Niet te vergeten, je Studentenhuis. Elk huis heeft een andere mentaliteit en heeft andere bewoners. Jongens en meisjes gescheiden natuurlijk, maar wie geeft er om de regels ? Zolang je maar ingeschreven staat bij een huis waar je wilt zijn en hoort te zijn, is alles goed. Maar laat je jezelf niet teveel gaan ? Niet alle huizen vinden elkaar even leuk, en niet alle jongens vinden de meisjes leuk. Ruzie's, relaties, en veel meer zorgen voor spanningen. Wie zal zijn schooltijd nog wel netjes halen ?

    De huizen.
    Je hebt verschillende huizen. De huismoeders sturen uitnodigingen naar de mensen die zij willen. Niemand is verplicht, maar je mag het wel. Je moet een uitnodiging krijgen om in het huis te mogen, anders mag je er sowieso niet in.

    Zeta.-Meisjes.
    De club voor mensen die ook echt iets geven om hun studies. Ze geven wel feestjes, maar niet veel. Om hun uiterlijk geven ze ook niet echt, maar ze zijn wel mooi.

    Phi Iota Mu.-Meisjes.
    Deze club is vooral voor meisjes die luxe willen hebben. Feestjes, jongens, drank, groot huis, luxe. Dit wil niet zeggen dat ze niets om hun studies geven, maar je kan wel zeggen dat ze verwend worden daar.

    Kappa.-Jongens.
    Knappe jongens, met hersens. Alleen willen ze dit niet laten zien. In het geheim zijn ze heel slim, maar niemand mag het weten.

    Delta.-Jongens.
    Jongens die er goed uit willen zien. Ze doen aan sport, zijn populair, kunnen elk meisjes krijgen -altans dat denken ze- en wat er om hen heen gebeurd boeit hen niet.

    Allemaal staan de clubs bekend om de onderstaande redenen, maar is het ook wel echt zo ?

    Rollen.
    Bij elke club moeten er 5 rollen zijn, dat worden 20 rollen in totaal. Niet iedereen vindt iedereen even leuk, dus er zijn ruzie's en jaloezieën, ook tussen de leden van de clubs zelf.

    Huis:
    Naam:
    Leeftijd (18-20):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Achtergrond (Stukje verleden):
    Extra:

    Regels.
    -Met haakjes werken voor OCC.
    -16+ mag, maar niet té.
    -Bestuur niemand zijn/haar personage, tenzij je toestemming hebt.
    -Nieuwe naam = Melden !
    -Afwezig = Melden !
    -Géén Perfecte personages.
    -Minstens 5 regels Per Post !

    -Geen enkel huis kan zonder ruzies leven. Huizen tussen huizen hebben ruzies, maar ook mensen tussen mensen.
    -Sommige huizen zijn minder populair aangezien ze minder feestjes geven.
    -De huizen hebben meer dan 5 leden, dus je kan ook met niet gespeelde mensen praten.

    Tot nu toe.

    Zeta
    1. Amelia Samantha Daniels. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Ailynn Hope Gailes. - 19 jaar. - Cybele.
    3. Phoebe Scarlett Walker. - 18 jaar. - xHaribo.
    4. Lialé Lou Endelore. - 19 jaar. - Authoress.
    5. Dominique Nicolé Stone. - 18 jaar. - xMirrorMan.
    6. Sisi Valerian. - 19 jaar. - shewerewolf.
    VOL !

    Phi Iota Mu.
    1. Dahlia Alyssa van der Woodsen. - 19 jaar. - Feminine.
    2. Eléonore Victoire Louise Farceville Molyneux. - 18 jaar. - Rajah.
    3. Misao -Missy- Carpenter. - 19 jaar. - Cosette.
    4. Kaya Addison Norwood. - 18 jaar. - Everdeen.
    5. Summer Melody Black. - 19 jaar. - DracoMalfoyx.
    6. Jade -Skyler- Bright. - 18 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !

    Kappa.
    1. Taylor Nathaniel Westlane. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Kieran Tourés. - 20 jaar. - Authoress.
    3. Peyton Avery Riviera. - 20 jaar. - Cosette.
    4. Jake David Adams. - 18 jaar. - Flounder.
    5. Elliot Thenyse. - 18 jaar. - Reached.
    6.

    Delta.
    1. Levi Manuel Bowdi. - 20 jaar. - xMirrorMan.
    2. Matthew Michael More. - 19 jaar. - xHaribo.
    3. Neil Joey Montgomery. - 19 jaar. - Dumbledore.
    4. James Andrew Night. - 19 jaar. - DracoMalfoyx
    5. Raphael Luca Philipp Belz Cribari. - 18 jaar. - Rajah.
    6. Jayden Jason Bright. - 19 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !
    Have fun !

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:48 ]

    [Hoe beginnen we met de 18-jarige en hoe zien de huizen eruit? Hihi]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Everdeen schreef:
    [Hoe beginnen we met de 18-jarige en hoe zien de huizen eruit? Hihi]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Huizen zoek ik, ik zal wel beginnen, mijn meisje is 18 (:]

    Phoebe - Zeta - 18 jaar.

    Voorzichtig rolde ik mijn koffers over het pad naar het huis. Een mooi huis welliswaar, maar eenvoudig vergeleken met het andere huis hier rechtover. In het groot stond op dat huis Phi Iota Mu, maar bij dit huis, het huis waar ik hoorde stond Zeta. Ik deed de deur open met de sleutel die ik had gekregen en deed hem zachtjes achter me weer toe. "Hallo ?" vroeg ik zachtjes. Een vrouw kwam op me afgelopen, de huismoeder denk ik. "Ik ben Demi, de huismoeder" zei ze vriendelijk. Ik zette mijn koffers neer en ging naar de woonkamer zoals ze me gevraagd had. Daar werd ik ontvangen met drinken en snacks.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:23 ]

    Phi Iota Mu.

    Zeta.

    Delta.

    Kappa.

    Elk huis is voorzien van een zwembad, uiteraat. De huizen zijn redelijk luxueus, kan je wel zeggen, maar er zijn ook veel mensen die erin wonen. Het is niet zo'n groot huis voor 6 mensen (:


    [Ik moet nu helaas weg, maar ik kom nog terug (:]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:39 ]

    Dominique Nicolé Stone.

    Een bescheiden glimlach komt er op mijn gezicht te staan, als ik bij het huis aankom. Ik kijk naar een meisje die naar binnen gaat en besluit om achter haar aan te gaan. Met mijn koffers in mijn hand loop ik naar de deur, waarna ik hem open doe en naar binnen stap. Het meisje word verwelkomt door een vrouw. "Ik ben Demi, de huismoeder" Zegt ze vriendelijk tegen het meisje, waarna ze haar koffers neerzet. Ik volg haar voorbeeld en zet ook mijn koffers neer en volg haar dan. "Eh, hoi" Zeg ik met een bescheiden glimlach. Meestal ben ik vrolijk. Nu ook wel, alleen de zenuwen zitten hoog, erg hoog.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Zijn de mensen er al die ouder zijn dan 18? Of komen die nu weer voor een nieuw seizoen/periode?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (ja ik iig.
    Waar kan Sisi heen btw?)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Phoebe.- Zeta. - 18 jaar.

    "Uh hoi" hoorde ik achter me. Ik draaide me om en toverde een vrolijke glimlach op mijn gezicht. "Heei, ik ben Phoebe, net 18 geworden" zei ik waarna ik mijn hand uitstak.

    Dominique Nicolé Stone.

    Het meisje draait zich om met een vrolijke glimlach op haar gezicht. "Heei, ik ben Phoebe, net 18 geworden" Zegt ze, waarna ze haar hand uitsteekt die ik met een glimlach aanneem. "Dominique, ook net achttien" Zeg ik en lach even. Wat zouden de oudere mensen voor ons in petto hebben? Ik hoop maar dat het niet al te erg is en dat we er wel gewoon mee kunnen leven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sisi - zeta - 19 jaar

    Ik loop de trap af en zie twee nieuwe mensen. Hmm, wie zouden dat zijn? Demi staat er bij. Ik loop nog een paar laatste treden en sta dan in de hal. Mijn voeten zijn koud omdat ik sokken ben vergeten aan te doen. Voorzichtig loop ik naar demi en de twee onbekende meiden. Ze zien er wel aardig uit. Mijn haar hangt voor mijn ogen zodat ze mijn gezocht niet kunnen zien. Dat is een tik die ik van jongs afaan al heb. Onbekenden? Haar voor mijn ogen. Toch loop ik dichterbij en vanuit de deuropening bekijk ik ze.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Phoebe. - Zeta. - 18 jaar.

    Ik zie een meisje in de deuropening waardoor ik even schrik. "Aangenaam Dominique," zeg ik. Ik haal mijn hand door mijn blonde haren en keek naar het meisje aan de deur, "Zou zijn een oudere zijn ?" vraag ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:24 ]

    James-Delta-19 jaar

    Met mijn koffers in mijn beide handen was ik op weg naar het huis. Wat staat ons dit jaar weer te wachten dacht ik. Eindelijk kwam ik aan bij Delta. Ik liep naar de deur en zocht naar mijn sleutels. Je gaat toch niet zeggen dat ik ze in alle haast ben vergeten. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaaan op dit moment, dan zit er niets anders op dan wachten tot de andere komen. Die waren er inmiddels ook aangewend dat ik niet een van de slimste ben


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Levi Manuel Bowdi.

    Ik lig op de bank in de woonkamer met de laptop op mijn schoot. Ik ben nu al een tijdje binnen. Thuis had ik toch niet echt veel te doen. Dit is mijn laatste jaar en mijn leukste. Tenminste dat hoop ik dan. De nieuwe jongens zouden vandaag aankomen en wij zouden ze natuurlijk met open armen ontvangen. Een lichte gemene grijns verschijnt op mijn gezicht als ik eraan denk. Ik haal mijn laptop van mijn schoot en kijk op. James is in aantocht. Snel spring ik op om vervolgens naar de deur te lopen. "James!" Roep ik, als ik de deur heb opengedaan en begroet hem met onze 'jongens' groet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kaya Norwood, 18 yrs - Phi Iota Mu
    Met beide koffers in mijn handen en mijn handtas op mijn schouder kijk ik al minstens twee minuten lang naar het gebouw voor me. Iets dat zo ontzettend groot is, dat ik me niet kan herinneren dat ik ook maar ooit een been heb gezet in een huis als deze. Mijn zussen hebben niet overdreven, is het eerste wat in me door dringt en de zenuwen beginnen toe te slaan. Mijn eerste jaar zou ik hier gaan maken en ik wou zeker niet zo'n naam gaan dragen als mijn zus had gedaan. Het zou me niet eens verbazen als ze me daar in het begin mee zouden gaan vergelijken. Maar ik was anders en dat zou ik ze laten zien ook. Ik neem nog een diepe zucht en zet mijn koffer neer op de grond, om mijn haar nog enigzins in model te brengen, hierna sjouw ik mijn koffer mee over de grond en open de enorme deuren.
    "Hallo?" zeg ik op een harde toon, een echo weerklinkt er.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:08 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.