• Verhaal.
    De studententijd. De beste tijd uit je leven. Je doet wat je wilt, niemand die je er raar voor aankijkt. Feestjes, drank en relaties. Niet te vergeten, je Studentenhuis. Elk huis heeft een andere mentaliteit en heeft andere bewoners. Jongens en meisjes gescheiden natuurlijk, maar wie geeft er om de regels ? Zolang je maar ingeschreven staat bij een huis waar je wilt zijn en hoort te zijn, is alles goed. Maar laat je jezelf niet teveel gaan ? Niet alle huizen vinden elkaar even leuk, en niet alle jongens vinden de meisjes leuk. Ruzie's, relaties, en veel meer zorgen voor spanningen. Wie zal zijn schooltijd nog wel netjes halen ?

    De huizen.
    Je hebt verschillende huizen. De huismoeders sturen uitnodigingen naar de mensen die zij willen. Niemand is verplicht, maar je mag het wel. Je moet een uitnodiging krijgen om in het huis te mogen, anders mag je er sowieso niet in.

    Zeta.-Meisjes.
    De club voor mensen die ook echt iets geven om hun studies. Ze geven wel feestjes, maar niet veel. Om hun uiterlijk geven ze ook niet echt, maar ze zijn wel mooi.

    Phi Iota Mu.-Meisjes.
    Deze club is vooral voor meisjes die luxe willen hebben. Feestjes, jongens, drank, groot huis, luxe. Dit wil niet zeggen dat ze niets om hun studies geven, maar je kan wel zeggen dat ze verwend worden daar.

    Kappa.-Jongens.
    Knappe jongens, met hersens. Alleen willen ze dit niet laten zien. In het geheim zijn ze heel slim, maar niemand mag het weten.

    Delta.-Jongens.
    Jongens die er goed uit willen zien. Ze doen aan sport, zijn populair, kunnen elk meisjes krijgen -altans dat denken ze- en wat er om hen heen gebeurd boeit hen niet.

    Allemaal staan de clubs bekend om de onderstaande redenen, maar is het ook wel echt zo ?

    Rollen.
    Bij elke club moeten er 5 rollen zijn, dat worden 20 rollen in totaal. Niet iedereen vindt iedereen even leuk, dus er zijn ruzie's en jaloezieën, ook tussen de leden van de clubs zelf.

    Huis:
    Naam:
    Leeftijd (18-20):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Achtergrond (Stukje verleden):
    Extra:

    Regels.
    -Met haakjes werken voor OCC.
    -16+ mag, maar niet té.
    -Bestuur niemand zijn/haar personage, tenzij je toestemming hebt.
    -Nieuwe naam = Melden !
    -Afwezig = Melden !
    -Géén Perfecte personages.
    -Minstens 5 regels Per Post !

    -Geen enkel huis kan zonder ruzies leven. Huizen tussen huizen hebben ruzies, maar ook mensen tussen mensen.
    -Sommige huizen zijn minder populair aangezien ze minder feestjes geven.
    -De huizen hebben meer dan 5 leden, dus je kan ook met niet gespeelde mensen praten.

    Tot nu toe.

    Zeta
    1. Amelia Samantha Daniels. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Ailynn Hope Gailes. - 19 jaar. - Cybele.
    3. Phoebe Scarlett Walker. - 18 jaar. - xHaribo.
    4. Lialé Lou Endelore. - 19 jaar. - Authoress.
    5. Dominique Nicolé Stone. - 18 jaar. - xMirrorMan.
    6. Sisi Valerian. - 19 jaar. - shewerewolf.
    VOL !

    Phi Iota Mu.
    1. Dahlia Alyssa van der Woodsen. - 19 jaar. - Feminine.
    2. Eléonore Victoire Louise Farceville Molyneux. - 18 jaar. - Rajah.
    3. Misao -Missy- Carpenter. - 19 jaar. - Cosette.
    4. Kaya Addison Norwood. - 18 jaar. - Everdeen.
    5. Summer Melody Black. - 19 jaar. - DracoMalfoyx.
    6. Jade -Skyler- Bright. - 18 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !

    Kappa.
    1. Taylor Nathaniel Westlane. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Kieran Tourés. - 20 jaar. - Authoress.
    3. Peyton Avery Riviera. - 20 jaar. - Cosette.
    4. Jake David Adams. - 18 jaar. - Flounder.
    5. Elliot Thenyse. - 18 jaar. - Reached.
    6.

    Delta.
    1. Levi Manuel Bowdi. - 20 jaar. - xMirrorMan.
    2. Matthew Michael More. - 19 jaar. - xHaribo.
    3. Neil Joey Montgomery. - 19 jaar. - Dumbledore.
    4. James Andrew Night. - 19 jaar. - DracoMalfoyx
    5. Raphael Luca Philipp Belz Cribari. - 18 jaar. - Rajah.
    6. Jayden Jason Bright. - 19 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !
    Have fun !

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:48 ]

    [xHaribo Dominique dacht het dus je kan niet zeggen dat ze het moet vragen, tenzij Phoebe gedachte kan lezen x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Andrew Night

    "Levi" riep ik vrolijk terwijl hij me begroette. "En natuurlijk alweer bedankt" zei ik want hij was vaak iemand die op het juiste moment opduikt. Wie weet hoe lang ik hier anders nog stond te wachten en wie je als eerst tegenkwam, misschien wel zo'n nieuwkomer. Dat zou niet echt een goed begin geweest zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik pas het straks aan ;P]

    Matthew - Delta - 19 jaar.

    Ik stormde de trap af en ging op de bank liggen. Er was hier al iemand hoor, wie wist ik alleen nog niet. Ik nam het boekje dat op de bank lag en begon er in te bladeren.

    Levi Manuel Bowdi.

    "Levi" roept hij vrolijk, "en natuurlijk alweer bedankt" Zegt hij erna. "Je zult me dit jaar nog wel vaker moeten bedanken denk ik" zeg ik en grinnik even, waarna ik hem binnen laat en de deur sluit. Ik loop voor hem langs naar de woonkamer en wil naar de bank lopen als ik zie dat Matthew er zit. "Jij ook al hier? Hoelang al?" Vraag ik hem, waarna ik weer plaats neem op de bank en mijn laptop dicht klap. "Gaat 't goed?" Vraag ik aan beide, terwijl ik met mijn linker elleboog op de bank steun. Ik wist echt niet dat Matthew er al was.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben want we weten allemaal dat ik niet echt een van de slimste ben" zei ik lachend en liep mee naar binnen. Ik zette mijn koffers neer en liep de woonkamer in "Het gaat wel goed ja " zei ik. "En met jou?" vroeg ik erna en ik had dus niet door dat Matthew er ook al was

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Matthew - Delta - 19 jaar.

    "Hoelang al ?" grinnikte ik, "Uhm, toen jij binnenkwam, ik was net wakker, ik ben hier al van gisteren, ouders waren weer het huis uit, je kent het verhaaltje wel" zei ik toen, "Ha James, sleutels weer vergeten ?" zei ik plagend, "En alles gaat goed". Ik legde mijn boekje langs de kant en ging gewoon rechtzitten.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:30 ]

    James

    "Hé" zei ik tegen Matthew. "Ja, je weet hoe ik ben" zei ik erna toen die vroeg of ik mijn sleutels weer was vergeten. "Misschien moet ik toch is iets verzinnen dat ik niets meer vergeet en zo onhandig overkom" zei ik terwijl ik ook op de bank ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Levi Manuel Bowdi.

    "Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben, want we weten allemaal dat ik niet echt een van de slimste ben" Zegt James lachend en loopt achter me aan de woonkamer in. "Het gaat wel goed ja en met jou?" Vraagt hij. "Kan altijd beter" Antwoord ik. De bende heeft weer eens gevraagd of ik ze weer wou joinen, maar tevergeefs. Natuurlijk heb ik nee gezegd. "Uhm, toen jij binnenkwam, ik was net wakker, ik ben hier al van gisteren, ouders waren weer het huis uit, je kent het verhaaltje wel" antwoord Matthew. "Jammer genoeg wel" zeg ik en zucht even. Mijn laatste jaar hier, bij de jongens.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Matthew - Delta - 19 jaar.

    "Als het jaar gedaan sluit ik mezelf op in de kast zodat ik niet wegkan" zei ik beslist. Ik wou hier helemaal niet weg ! Om dan weer eenzaam en alleen zonder de jongens thuis te zitten zeker, vergeet het. "Maar nu een ander onderwerp, wat doen we deze nacht met de nieuwkomers ?".

    Levi Manuel Bowdi.

    "Als het jaar gedaan sluit ik mezelf op in de kast zodat ik niet wegkan" Zegt Matthew beslist. "Maar nu een ander onderwerp, wat doen we deze nacht met de nieuwkomers?" vraagt hij dan. "Hallo, ik ben hier volgend jaar niet eens meer" Zeg ik met een lichte teleurstelling in mijn stem. "En eh, ik heb nog geen inspiratie" Zeg ik en kijk even met grote ogen. Ik en geen inspiratie om de nieuwkomers te plagen? Dat is nieuw.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Andrew Night

    "Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee" zei ik lachend toen Matthew zei dat die zich aan het eind van het jaar in de kast opsluit. Zelf snapte ik maar al te goed wat ze bedoelde. Het was thuis wel leuk met Rose mijn zusje maar het was toch eenzaam en hier hier had je de jongens en vergat je eigenlijk alles. Oké je moet het bij mij letterlijk nemen maar alsnog.
    "Ik heb echt geen idee, maar misschien kom ik zo nog wel op ideeën" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sisi

    'Dat hoorde ik. En ja dat ben ik.' ik kijk eerst heel verveeld en lach dan opeens. 'Geeft niks, welkom joh!' zeg ik vrolijk en loop op de meisjes af. 'Ik ben Sisi, ik zithier al een jaar en een paar maanden.' Ik steek mijn hand uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ( DracoMalfoyx ---> LikeAWeasley)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Shewerewolf = GelaarsdeKat]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ OMG. ik had het niet eens door joh ! heb ik iets gemist ? D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.