• Verhaal.
    De studententijd. De beste tijd uit je leven. Je doet wat je wilt, niemand die je er raar voor aankijkt. Feestjes, drank en relaties. Niet te vergeten, je Studentenhuis. Elk huis heeft een andere mentaliteit en heeft andere bewoners. Jongens en meisjes gescheiden natuurlijk, maar wie geeft er om de regels ? Zolang je maar ingeschreven staat bij een huis waar je wilt zijn en hoort te zijn, is alles goed. Maar laat je jezelf niet teveel gaan ? Niet alle huizen vinden elkaar even leuk, en niet alle jongens vinden de meisjes leuk. Ruzie's, relaties, en veel meer zorgen voor spanningen. Wie zal zijn schooltijd nog wel netjes halen ?

    De huizen.
    Je hebt verschillende huizen. De huismoeders sturen uitnodigingen naar de mensen die zij willen. Niemand is verplicht, maar je mag het wel. Je moet een uitnodiging krijgen om in het huis te mogen, anders mag je er sowieso niet in.

    Zeta.-Meisjes.
    De club voor mensen die ook echt iets geven om hun studies. Ze geven wel feestjes, maar niet veel. Om hun uiterlijk geven ze ook niet echt, maar ze zijn wel mooi.

    Phi Iota Mu.-Meisjes.
    Deze club is vooral voor meisjes die luxe willen hebben. Feestjes, jongens, drank, groot huis, luxe. Dit wil niet zeggen dat ze niets om hun studies geven, maar je kan wel zeggen dat ze verwend worden daar.

    Kappa.-Jongens.
    Knappe jongens, met hersens. Alleen willen ze dit niet laten zien. In het geheim zijn ze heel slim, maar niemand mag het weten.

    Delta.-Jongens.
    Jongens die er goed uit willen zien. Ze doen aan sport, zijn populair, kunnen elk meisjes krijgen -altans dat denken ze- en wat er om hen heen gebeurd boeit hen niet.

    Allemaal staan de clubs bekend om de onderstaande redenen, maar is het ook wel echt zo ?

    Rollen.
    Bij elke club moeten er 5 rollen zijn, dat worden 20 rollen in totaal. Niet iedereen vindt iedereen even leuk, dus er zijn ruzie's en jaloezieën, ook tussen de leden van de clubs zelf.

    Huis:
    Naam:
    Leeftijd (18-20):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Achtergrond (Stukje verleden):
    Extra:

    Regels.
    -Met haakjes werken voor OCC.
    -16+ mag, maar niet té.
    -Bestuur niemand zijn/haar personage, tenzij je toestemming hebt.
    -Nieuwe naam = Melden !
    -Afwezig = Melden !
    -Géén Perfecte personages.
    -Minstens 5 regels Per Post !

    -Geen enkel huis kan zonder ruzies leven. Huizen tussen huizen hebben ruzies, maar ook mensen tussen mensen.
    -Sommige huizen zijn minder populair aangezien ze minder feestjes geven.
    -De huizen hebben meer dan 5 leden, dus je kan ook met niet gespeelde mensen praten.

    Tot nu toe.

    Zeta
    1. Amelia Samantha Daniels. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Ailynn Hope Gailes. - 19 jaar. - Cybele.
    3. Phoebe Scarlett Walker. - 18 jaar. - xHaribo.
    4. Lialé Lou Endelore. - 19 jaar. - Authoress.
    5. Dominique Nicolé Stone. - 18 jaar. - xMirrorMan.
    6. Sisi Valerian. - 19 jaar. - shewerewolf.
    VOL !

    Phi Iota Mu.
    1. Dahlia Alyssa van der Woodsen. - 19 jaar. - Feminine.
    2. Eléonore Victoire Louise Farceville Molyneux. - 18 jaar. - Rajah.
    3. Misao -Missy- Carpenter. - 19 jaar. - Cosette.
    4. Kaya Addison Norwood. - 18 jaar. - Everdeen.
    5. Summer Melody Black. - 19 jaar. - DracoMalfoyx.
    6. Jade -Skyler- Bright. - 18 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !

    Kappa.
    1. Taylor Nathaniel Westlane. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Kieran Tourés. - 20 jaar. - Authoress.
    3. Peyton Avery Riviera. - 20 jaar. - Cosette.
    4. Jake David Adams. - 18 jaar. - Flounder.
    5. Elliot Thenyse. - 18 jaar. - Reached.
    6.

    Delta.
    1. Levi Manuel Bowdi. - 20 jaar. - xMirrorMan.
    2. Matthew Michael More. - 19 jaar. - xHaribo.
    3. Neil Joey Montgomery. - 19 jaar. - Dumbledore.
    4. James Andrew Night. - 19 jaar. - DracoMalfoyx
    5. Raphael Luca Philipp Belz Cribari. - 18 jaar. - Rajah.
    6. Jayden Jason Bright. - 19 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !
    Have fun !

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:48 ]

    Phoebe

    Ik knikte en beet zachtjes op mijn lip. Dit was ongemakkelijk. "Hebben alle huizen dan een persoonlijkheid ?" vroeg ik, "Ik bedoel, de personen die hetzelfde doel hebben, of min of meer hetzelfde zijn".

    Taylor, Kappa

    'Nou, zoals ik het zie wel. Wij hier houden os iets meer op de achtergrond dan de Delta's dat zijn alle rijkelui's jongetjes enzo. Phi Iota mu zijn ook rijkelui's en die houden zich vooral bezig met uiterlijk en dan heb je nog Zeta, maar daar weet je wel genoeg van,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Phoebe

    "Ja tuurlijk" zei ik nerveus, "Oke, eigenlijk niet, ik zag gewoon dat het leuke mensen waren, maar ik kom er nog wel achter" zei ik waarna ik mijn tanden bloot lachte. Ik speelde wat met mijn uurwerk, "Wat is hier zoal te doen ? Ik verveel me nogal".

    Taylor

    Ik lachte even, 'Je ben zeker nieuw? Nou ehh, van alles je hebt de stad, het park het bos nog achteren en er worden vaak feesten gegeven,' zeg ik dan terwijl ik haar aankijk.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Phoebe

    Ik keek rond terwijl ik luisterde. Toen hij iets zei over nieuw zijn liet ik mijn hoofd naar hem toe draaien waardoor onze blikken elkaar kruisten. Ik wou iets protesterends zeggen, maar toen bedacht ik me dat ik ook daadwerkelijk nieuw was. Mijn mondhoeken krulden zich tot een ontblote glimlach bij de woorden, stad, park, bos en feest. Een feestje was nooit mis. "Klinkt leuk" zei ik toen. Een gedachte schoot door mijn hoofd, "Uhm, nog 1 iets, nieuwe mensen worden die niet ontgroent ofzo ? Ik weet niet hoe je het moet noemen eigenlijk" zei ik lachend.

    Taylor

    Ik lachte en dacht aan vorig jaar. 'Ontgroening? Dat hangt helemaal van je huisje af,' zei ik en gaf haar een knipoog. 'En ja, het is inderdaad wel leuk,' grijnsde ik toen. 'Ehh, wil je naar binnen komen? Het is namelijk een beetje onhandig als je hier blijft,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Phoebe

    "Tuurlijk" grinnikte ik. Ik stapte naar binnen, maar aangezien ik nogal lomp was viel ik over het opstapje en viel op de grond. "Niets aan de hand" zei ik vlug. Ik stond op en keek hem ongemakkelijk aan. "Ja uhm, dat gebeurd altijd dus".

    Taylor

    Ik keek haar even bezorgd aan, 'Gaat het echt?' zei ik en keek naar haar open knie. 'Het bloed,' zeg ik dan en loop richting de keuken om de EHBO doos te halen. 'Ga even zitten,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Phoebe

    Ik keek even naar mijn knie en lachte zachtjes. Het bloedde amper, maargoed als hij het persé wou doen. Ik ging achter hem aan en ging op tafel zitten. Ik hield de onderkant van mijn kleedje stevig vast zodat ik hier niet straks met blote billen zat, nee dankje, vallen voor iemand zijn neus was al erg genoeg.

    Oké, fijn, ik had er dus geen weet van dat dit topic überhaupt bestond, dus kan iemand me even een samenvatting geven?
    Btw Reached --> Pariah.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Uhm ja, het is een soort van stilgevallen --