• Verhaal.
    De studententijd. De beste tijd uit je leven. Je doet wat je wilt, niemand die je er raar voor aankijkt. Feestjes, drank en relaties. Niet te vergeten, je Studentenhuis. Elk huis heeft een andere mentaliteit en heeft andere bewoners. Jongens en meisjes gescheiden natuurlijk, maar wie geeft er om de regels ? Zolang je maar ingeschreven staat bij een huis waar je wilt zijn en hoort te zijn, is alles goed. Maar laat je jezelf niet teveel gaan ? Niet alle huizen vinden elkaar even leuk, en niet alle jongens vinden de meisjes leuk. Ruzie's, relaties, en veel meer zorgen voor spanningen. Wie zal zijn schooltijd nog wel netjes halen ?

    De huizen.
    Je hebt verschillende huizen. De huismoeders sturen uitnodigingen naar de mensen die zij willen. Niemand is verplicht, maar je mag het wel. Je moet een uitnodiging krijgen om in het huis te mogen, anders mag je er sowieso niet in.

    Zeta.-Meisjes.
    De club voor mensen die ook echt iets geven om hun studies. Ze geven wel feestjes, maar niet veel. Om hun uiterlijk geven ze ook niet echt, maar ze zijn wel mooi.

    Phi Iota Mu.-Meisjes.
    Deze club is vooral voor meisjes die luxe willen hebben. Feestjes, jongens, drank, groot huis, luxe. Dit wil niet zeggen dat ze niets om hun studies geven, maar je kan wel zeggen dat ze verwend worden daar.

    Kappa.-Jongens.
    Knappe jongens, met hersens. Alleen willen ze dit niet laten zien. In het geheim zijn ze heel slim, maar niemand mag het weten.

    Delta.-Jongens.
    Jongens die er goed uit willen zien. Ze doen aan sport, zijn populair, kunnen elk meisjes krijgen -altans dat denken ze- en wat er om hen heen gebeurd boeit hen niet.

    Allemaal staan de clubs bekend om de onderstaande redenen, maar is het ook wel echt zo ?

    Rollen.
    Bij elke club moeten er 5 rollen zijn, dat worden 20 rollen in totaal. Niet iedereen vindt iedereen even leuk, dus er zijn ruzie's en jaloezieën, ook tussen de leden van de clubs zelf.

    Huis:
    Naam:
    Leeftijd (18-20):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Achtergrond (Stukje verleden):
    Extra:

    Regels.
    -Met haakjes werken voor OCC.
    -16+ mag, maar niet té.
    -Bestuur niemand zijn/haar personage, tenzij je toestemming hebt.
    -Nieuwe naam = Melden !
    -Afwezig = Melden !
    -Géén Perfecte personages.
    -Minstens 5 regels Per Post !

    -Geen enkel huis kan zonder ruzies leven. Huizen tussen huizen hebben ruzies, maar ook mensen tussen mensen.
    -Sommige huizen zijn minder populair aangezien ze minder feestjes geven.
    -De huizen hebben meer dan 5 leden, dus je kan ook met niet gespeelde mensen praten.

    Tot nu toe.

    Zeta
    1. Amelia Samantha Daniels. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Ailynn Hope Gailes. - 19 jaar. - Cybele.
    3. Phoebe Scarlett Walker. - 18 jaar. - xHaribo.
    4. Lialé Lou Endelore. - 19 jaar. - Authoress.
    5. Dominique Nicolé Stone. - 18 jaar. - xMirrorMan.
    6. Sisi Valerian. - 19 jaar. - shewerewolf.
    VOL !

    Phi Iota Mu.
    1. Dahlia Alyssa van der Woodsen. - 19 jaar. - Feminine.
    2. Eléonore Victoire Louise Farceville Molyneux. - 18 jaar. - Rajah.
    3. Misao -Missy- Carpenter. - 19 jaar. - Cosette.
    4. Kaya Addison Norwood. - 18 jaar. - Everdeen.
    5. Summer Melody Black. - 19 jaar. - DracoMalfoyx.
    6. Jade -Skyler- Bright. - 18 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !

    Kappa.
    1. Taylor Nathaniel Westlane. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Kieran Tourés. - 20 jaar. - Authoress.
    3. Peyton Avery Riviera. - 20 jaar. - Cosette.
    4. Jake David Adams. - 18 jaar. - Flounder.
    5. Elliot Thenyse. - 18 jaar. - Reached.
    6.

    Delta.
    1. Levi Manuel Bowdi. - 20 jaar. - xMirrorMan.
    2. Matthew Michael More. - 19 jaar. - xHaribo.
    3. Neil Joey Montgomery. - 19 jaar. - Dumbledore.
    4. James Andrew Night. - 19 jaar. - DracoMalfoyx
    5. Raphael Luca Philipp Belz Cribari. - 18 jaar. - Rajah.
    6. Jayden Jason Bright. - 19 jaar. - HurtedHeart.
    VOL !
    Have fun !

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:48 ]

    Matthew. - Delta. - 19 jaar.


    "Zoveel te beter" zei ik. Ik keek over zijn schouder naar wat hij uithaalde. "Ik heb werkelijk geen idee wat jij van plan bent, maar ik hoop dat het iets goeds is" grinnikte ik. Ik nam wat dingen van hem over en keek hem vragend aan: "Naar waar moeten deze dingen ?".

    [Voor de kamers mogen jullie zelf een prentje zoeken voor elk van jullie kamers (:]

    Phoebe. -Zeta. -18 jaar.

    Ik keek mijn kamer vol bewondering rond. "Wow" zei ik. Ik klapte vrolijk in mijn handen en gooide mijn koffer op het bed. "Hier kan ik wel wat mee doen" grijnsde ik. Ik kon hier vooral mijn instrumenten kwijt die nog op weg waren en natuurlijk kon ik deze kamer perfect persoonlijk maken. Ik liet me op het bed vallen naast mijn koffer. Goed bed.

    James Andrew Night --> Delta--> 19 jaar

    "Hoe durf je aan mijn ideeën te twijfelen. Natuurlijk zijn ze goed" zei ik nep-beledigd. Ik nam de rest van de spullen en keek hem aan "Naar de kamers daar moeten deze dingen naartoe" zei ik glimlachend

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Oh dacht 17 btw xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Kan je Amelia 19 maken, heb geen zin om het te veranderen xd ]

    Taylor Nathaniel Westlane - Kappa

    Ik zit met mijn spullen op de kamer en gaap, ik vraag me af hoe die nieuwelingen zijn. Vorig jaar was ik de gene die een nieuweling was. Was een ehh aparte ervaring. Ik loop de trap af en ga dan naar beneden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oke, ik vind het jammer dat we tot het eerste topic vierde pagina zijn gekomen...maar ehh...iemand die hier verder aan wilt gaan?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Anders laat ik Phoebe naar buiten gaan ofzo (: Heb tog niets te doen]

    [ ik wil ook wel ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Hmm.. wat zeg je xHaribo? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Phoebe. - 18 jaar. - Zeta.

    Ik liep naar buiten aangezien het fantastisch goed weer was en besloot toen maar naar een huis tegaan. -Kappa-. Ik klopte aan en wachtte gespannen af. Wacht, wat ging ik zeggen ? Goed gedaan Phoebe.

    Taylor Nathaniël Westlane ~ Kappa

    Er werd aangebeld en ik liep vanuit mijn vertrouwde kamertje naar beneden. Ik opende de deur en zag een meisje staan. Ik kende haar nog niet dus ze zal wel nieuw zijn. Maar wacht wat deed ze hier? Aan haar uiterlijk te zien was ze geen Phi Iota Mu. 'Hey,' zei ik toen toch vriendelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Phoebe

    Ik keek verschrikt op toen ik een 'Hey' hoorde. Jongens ? God, ik had een meisje verwacht. "Ohw, uhm sorry, maar ik verveelde me" zei ik toen maar, "Dus ik dacht nouja, laat ik maar eens rondkijken, alleen had ik niet verwacht dat ik bij een jongenshuis uitkwam" zei ik er achter. Ik keek weer naar de grond maar keek toen maar weer op. Niet verlegen overkomen. Ik haalde een hand door mijn lange blonde lokken en glimlachte een tikkeltje nerveus.

    Taylor

    Ik knikte, 'Je bent een Zeta, is het niet?' zei ik toen. 'Ik ben Taylor Westlane,' zei ik en stak mijn hand uit. 'Er zijn hier twee jongens huizen en twee meisjes,' legde ik uit. 'Zeta, Phi Iota Mu, Kappa dit huis dus en dan heb je nog het Delta gebouw,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Phoebe. Zeta.

    Ik nam zijn hand aan, "Phoebe Walker" zei ik toen. Ik volgde zijn uitleg en knikte toen. Ik liet zijn hand los aangezien ik die nog altijd vasthad en keek toen rond. "Hoe wist je eigenlijk dat ik Zeta was ?" vroeg ik licht-verbaasd.

    Taylor - Kappa

    'Omdat Phi Iota Mu's andere houding hebben en er ook anders uitzien. Klinkt heel vaag maa je komt er wel achter,' zei ik terwijl ik tegen de deurpost aanleunde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.