• Borghese schreef op 6 april 2012 - 20:08:

    Toestemming

    Hallo Anhysbys,

    Hierbij krijg jij toestemming om je gedichtenwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!

    x


    Jeej! Ik begin mijn gedichtenwedstrijd! 8D

    Regels:
    - Ik geef tien dagen voor elke ronde. Tot twee dagen voor de deadline kan om uitstel gevraagd worden (dus tot op de achtste dag, negende niet meer). Lever je niet op tijd in, lig je helaas uit de wedstrijd.
    - Je levert je gedicht in, in een persoonlijk bericht. De kans is groot dat ik het in het topic over het hoofd zie, dus stel ik het op prijs als je mij een bericht stuurt met ofwel de link naar je gedicht, ofwel je gedicht.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven!
    - En lief zijn voor elkaar, natuurlijk! :]

    Prijzen:
    Eerste plaats: 15 credits.
    Tweede plaats: 10 credits.
    Derde plaats: 5 credits.
    En jullie krijgen natuurlijk de eer. ;]

    Jury:
    - Anhysbys
    - Frodo

    Waar we op gaan letten:
    - Ritme
    - Spelling
    - Creativiteit en originaliteit
    - Connectie met de opdracht
    - Het gedicht als geheel

    Deelnemers:

    - MissGinger
          - 9,4
          - 8,8
          - 9,7
          - 9,0
          - 8,8
          - Gemiddeld: 9,1

    - Brooklyn
          - 8,8
          - 8,8
          - 7,0
          - 9,6
          - 7,8
          - Gemiddeld: 8,4

    - xMissHoranx
          - 7,4
          - 7,4
          - 9,2
          - 6,9
          - 6,7
          - Gemiddeld: 7,5

    - MissCurly
          - 8,5
          - 8,0
          - 9,6
          - 9,2
          - 9,7
          - Gemiddeld: 9,0

    Eerste plaats: MissGinger
    Tweede plaats: MissCurly
    Derde plaats: Brooklyn


    VOL

    Opdrachten, inzendingen en beoordelingen vind je hier.

    Opdrachten:
    Opdracht 1


    Opdracht 2


    Opdracht 3


    Opdracht 4


    Opdracht 5


    Succes!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:58 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik ben bezig met de beoordelingen en ben waarschijnlijk morgen klaar. Ik weet niet wanneer Frodo klaar zal zijn, helaas.
    Ik heb het een beetje druk met school, maar doe m'n best. (:


    Ik heb het ook heel druk, het is toetsweek.. 12 toetsen. O_o Dus ik snap het wel (:


    The sun will rise and we will try again.

    Dag lieve schatten!
    Ik geef jullie allemaal de kans om eventjes zelf jury te zijn voor een gedicht. Een vriendin van me is erg onzeker over haar talent en ik wil haar laten zien hoe goed ze wel niet is.

    Dus als jullie allemaal zo vriendelijk willen zijn om hier eventjes een kijkje te nemen? Daarna wil ik graag jullie beoordeling via pb dus niet reageren in het topic want het is een beetje een verrassing ^^

    alvast heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Frodo ik had je een pb gestuurd ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Met een gemiddelde van 7,6 ligt Warcraft er helaas uit. Dank je voor je deelname en mooie gedichten! (Ik laat je naam even staan zodat je, je cijfers kunt zien.)

    De rest gaat door naar de finale! 8D Jeej!
    Ik zal de opdracht er later op zetten, want ik moet nu echt even weg en ik moet even uitrekenen wanneer de deadline zal zijn. Tot later! :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:22 ]


    I can't even think straight.

    Toch heel erg bedankt, ik had wel van te voren gedacht dat ik eruit zal gaan maar ik had deze goede cijfers totaal niet verwacht! Het was echt een super leuke wedstrijd! Succes allemaal in de finale!


    The sun will rise and we will try again.

    Oja en bedankt voor alle tips, ik heb er veel van geleerd!


    The sun will rise and we will try again.

    Warcraft schreef:
    Oja en bedankt voor alle tips, ik heb er veel van geleerd!

    Graag gedaan! En nogmaals bedankt voor het meedoen! (:


    I can't even think straight.

    Waar moet je de nummers kiezen? Ik heb al in een reactie gezet welk nummer ik neem. Btw ik heb zin in dw finale! Wow, wat zijn we al ver gekomen!

    Bedankt voor de beoordeling :D ben er echt blij mee! Geweldige opdracht. Ik weet niet of er al nummers gekozen zijn... Maar ik kies nummer 3 als dat nog kan :)


    Give the love around and back around it goes.

    MissCurly schreef:
    Bedankt voor de beoordeling :D ben er echt blij mee! Geweldige opdracht. Ik weet niet of er al nummers gekozen zijn... Maar ik kies nummer 3 als dat nog kan :)


    Sorrie, ik koos al 3...xD Trouwens, jou gedicht laaste gedicht was vet mooi. ^^ En eigenlijk die van iedereen, er zijn echt supermooie gedichten!

    MissGinger schreef:
    (...)

    Sorrie, ik koos al 3...xD Trouwens, jou gedicht laaste gedicht was vet mooi. ^^ En eigenlijk die van iedereen, er zijn echt supermooie gedichten!

    Ik heb nooit gezegd dat ieder getal maar eenmaal gekozen mocht worden. ;]
    Ik wil best drie twee keer vergeven, en ik beloof dat Frodo en ik ze individueel zullen beoordelen en de gedichten niet zullen vergelijken. Dus jullie krijgen beiden drie. Ik ga meteen de PB's versturen. ^^


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegd dat ieder getal maar eenmaal gekozen mocht worden. ;]
    Ik wil best drie twee keer vergeven, en ik beloof dat Frodo en ik ze individueel zullen beoordelen en de gedichten niet zullen vergelijken. Dus jullie krijgen beiden drie. Ik ga meteen de PB's versturen. ^^


    :$

    MissGinger schreef:
    (...)

    Sorrie, ik koos al 3...xD Trouwens, jou gedicht laaste gedicht was vet mooi. ^^ En eigenlijk die van iedereen, er zijn echt supermooie gedichten!


    Awhh dankje <3 Ik ben nu echt al super nieuwsgierig naar jouw gedicht! Succes met dichten/schrijven (;


    Give the love around and back around it goes.

    MissCurly schreef:
    (...)

    Awhh dankje <3 Ik ben nu echt al super nieuwsgierig naar jouw gedicht! Succes met dichten/schrijven (;


    Dankje, jij ook! We hebben een leuke zin. ^^

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegd dat ieder getal maar eenmaal gekozen mocht worden. ;]
    Ik wil best drie twee keer vergeven, en ik beloof dat Frodo en ik ze individueel zullen beoordelen en de gedichten niet zullen vergelijken. Dus jullie krijgen beiden drie. Ik ga meteen de PB's versturen. ^^


    Natuurlijk niet! Dat zijn we de users wel verschuldigd denk ik zo ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien