• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Welcome To The 66ste < ste is geen Engels>3< Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May The Odds Be Ever In Your Favor

    And Happy Hunger Games


    Don't be like the rest of them, darling

    Haven Alexia Valetta
    District 1


    We werden naar een grote trainings zaal gebracht en er werd uitgelecht dat er verschillende onderdelen waren waarbij je kon trainen, je had camoefleren, vuur maken, boogschieten en nog veel meer. Ik besluit eerst mijn camoefleer technieken te verbeteren en loop daar heen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cymbeline - 5
    De trainingzaal was een enorm parcours. Te uitgekauwd voor mijn smaak. Was ik van plan iets te doen? Negatief. Was ik van plan mezelf openlijk en vrolijk open te stellen? Negatief. Mijn lokken speelden over mijn schouders terwijl ik met sierlijke passen richting de zijlijn beende en me daar vervolgens tegen de muur vleide. Mijn rustieke irissen gleden rond, op zoek naar iets speciaals. Iemand die mijn aandacht kon vasthouden of hem ook maar probéérde te krijgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar Ashworth - District 2

    De lift gaat veel te snel naar beneden en algauw staat hij stil. De deuren gaan open en ik loop de trainingszaal binnen. Verschillende standen met wapens staan te glinsteren in diverse hoeken en ik twijfel welke ik eerst neem.

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - District 4

    Ik kijk om me heen, naar alle wapens en andere onderwerpen die we zouden nodig hebben in de Arena. Ik negeer al die dingen en besluit hallo te gaan zeggen aan Haven. Misschien zou het beter zijn als ik eerst wat andere tributen voor me win, om een verbond te sluiten. "Hallo", zeg ik, klaar en duidelijk. Ik kijk even naar de camouflagespullen. Yah, right. Alsof we dat gaan nodig hebben.

    Samuel "Sam" Alexander Evermore - District 11

    Ik kijk verbaasd om me geen, geen idee wat ik moet doen of waar ik iets moet doen. De Hongerspelen zijn niet voor mij, dat bleek al toen ik ook maar één voet het Capitool binnen zette.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:10 ]


    help

    Lucas Johnson - 5

    Zoekend kijk ik rond ik de zaal, ik zie Haven al snel naar een onderdeel lopen, ik was niet echt vanplan iets te doen, alles hier was eigendom van het Capitool, alle tributen waaren gewoon pionnen in hun spelletje, een spelletje waar ik niet vanplan ben aan mee te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eden Nevaeh Willow - 12
    Er wordt ons uitgelegd dat er verschillende onderdelen zijn en dat het handig is bij zoveel mogelijk onderdelen even te kijken. Ik denk even na en loop dan naar het onderdeel waarbij je vallen leert te maken. Eerst kijk ik toe hoe de instructeur de val maakt. Ik bestudeer de bewegingen die hij maakt goed en ga vervolgens zelf aan de slag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Forgot my abo...)


    help

    Cymbeline - 5
    Ik moet denken aan de parade van gister - de indruk die ik duidelijk achterliet op de inwoners en de anderen. Mijn lippen krullen tot een lichte glimlach. Sponsers? Positief. Bondgenoten? Mee bezig. Ik knik voor mezelf en loop met diezelfde, ingehouden pas langs de onderdelen. Vanwege het mutantenbloed dat door mijn aders vloeit kan ik wapens perfect hanteren. Een drietand? Ik glimlach even en laat het zachte metaal door mijn vingers glijden. In één beweging gooi ik hem door de zaal - niet op een dummie of schietschijf maar in een rechte lijn ín de muur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Braon-district 9
    onzeker kijk ik langs alle onderdelen heen en weer. Ik wou dit niet, hoe moet ik dan kiezen wat ik wil leren?


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Solis Dorsane - district 6
    Ik liep de zaal binnen, niet echt wetend wat ik moest gaan doen. Ik kon wel goed met een pijl en boog omgaan, maar die zou ik misschien niet kunnen krijgen. Misschien was het een goed idee om te leren om zelf wapens te maken. Ik liep naar de plek waarbij je dat kon oefenen en glimlachte ongemakkelijk naar de vrouw daar.
    "Heb je ergens hulp bij nodig?" vroeg ze vriendelijk.
    "Ik hoop het niet," zei ik, als een soort van grapje, ook al vond ik mijn situatie totaal niet grappig. "Ik ga het eerst zo maar proberen."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Haven - District 1

    Links van me hoor ik iemand 'Hallo' Zeggen en ik kijk opzij, 'Hoi' Andwoord ik terwijl ik naar het meisje kijk, ik draai rond met het kwastje dat ik nogsteeds in mijn hand heb.

    Alice Rue King - District 11

    Snel kijk ik om me heen, er waren allemaal onderdelen en iedereen was zowat groter dan ik, links van me zie ik een groot soort net waar ik vrijwel direct boven in klim en vanaf boven naar de andere tributen kijk

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton- district 12
    Met grote stappen loop ik naar de camouflage toe, dat is namelijk wat denk ik wel goed van pas zal komen in de arena, zodat ik de beroeps kon ontsnappen.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Elistar Ashworth
    Een grijns verschijnt op mijn gezicht als ik een meisje een drietand in de muur zie schieten. Ik herken haar als het meisje van Vijf, maar op haar naam kan ik niet komen. De snelheid van je drietand moet behoorlijk hoog zijn om in een muur te gooien, maar hoe bewijs je dat je ook op de muur richtte? Ik lach even in mezelf en neem een speer, weeg hem in mijn hand en gooi hem met veel kracht naar de dummie, waarin zo'n barst terechtkomt dat hij bijna uit elkaar valt.

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - District 4
    "Ik vraag me af waarom je eigenlijk camouflage nodig zou hebben in de Arena", mompel ik. Het klinkt ongelofelijk dom. Precies hoe ik wil dat de anderen me zien. Gisteren leek ik ook al zo dom, ik viel bijna van onze wagen toen een van de paarden in galop schoot. Dat was wel niet gespeeld, maar het helpt wel om de schijn op te houden.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:22 ]


    help