• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Rue - District 11

    'Zoek je iets?' Hoorde ik iemand achter me vragen en ik draaide me om, daar stond het meisje van district 6, 'Neehoor, ik keek rond' Andwoorde ik terwijl ik me weer omdraaide, ik kon het niet aan om zo met iemand te praten, iemand die dood zou moeten, en ook neem ik me voor dat ik niemand vermoord, ik loop weer rond en blijf kijken bij het zwaardvechten

    Lucas - District 1

    Ik went me tot een andere pop waarvan ik binnen een paar seconden de armen eraf heb gesneden en mijn mes recht op de plaats waar het hard hoort te zitten geboord.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik grinnik zacht - een bijna kinderlijk geluid. "Dankje. Jij hebt een mooie huid." Glimlach ik prevelend waarna ik kort een blik werp in die van hem. Ik weet zijn blik vast te houden en houd vervolgens mijn hoofd ietwat schuin. "Cymbeline Sevowski." Ik strek mijn arm wat en glimlach vervolgens.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lizzie - 7

    Ik zet mijn boog weer in zijn standaard en kijk om me heen. het meisje van 5 is naast me in gesprek met de jongen van 4, die overduidelijk in de zevende hemel lijkt te zijn. Ik zucht geërgerd; wat wil hij hiermee bereiken? Ze kunnen toch niet samen zijn, iedereen weet dat, ik bedoel; het zijn de hongerspelen, like dúh. [sorry dat moest ff]
    Als ik zie dat het inmiddels iets rustiger is bij het zwaardvechten, loop ik daar vol zelfvertrouwen naartoe. Dit kan ik toch wel; de stokken waar ik thuis mee oefende was een prima voorbereiding geweest, dat wist ik nu al. Ik grijns als ik het heft van het zwaard in mijn hand voel liggen. Het zwaard voelt aan alsof het voor me gemaakt is en meteen sla ik in op de pop die voor me staat. Ik voel me machtig als ik de pop nog geen 3 minuten later op de grond zie liggen en ik grijns. De jongen van 2, volgens mij heette hij Elistar, staat plotseling naast me -of ik heb hem gewoon niet opgemerkt- en glimlacht naar me. Arrogant kijk ik hem aan. "Laters" zeg ik en loop verder naar de messen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:29 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Haven - District 1

    Ik kijk nog een keer rond naar alle onderdelen, stuk voor stuk kon ik ze allemaal al, ik was er al op getraint vanaf jonge leeftijd, ik vreef mijn camoeflage eraf en en liep een beetje rond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Avani - 4
    Onbewust luister ik naar Cymbeline en Glynn en grinnik. Dat zal gezellig worden. Ik loop naar het meisje van 2, dat bij de werpmessen staat. Ik krijg zin om haar te tonen wat ik kan. "Dus... Ook voor de werpmessen, zie ik?", mompel ik als ik een van de kleine mesjes neem. Ik glijd met mijn vinger over het lemmet en laat het mes tussen mijn vingers balanceren.

    Elistar - 2
    Wat hebben meisjes toch met die arrogante blikken? Ik ben zeker dat ik er nooit iets van zal begrijpen. Ik slenter naar het parcours en begin het lenig en snel af te leggen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:32 ]


    help

    [Ik heb vier pagina's gemist en moet mijn rol nog invullen ;O Waar zijn we nuuuuu?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Gewoon bij de training... XD Nog steeds die eerste training, dus je hebt niet veel gemist)


    help

    Glynn - 4

    Ze grinnik zacht. "Dankje. Jij hebt een mooie huid." Glimlacht ze. Ze houdt haar hoofd een beetje schuin, ik bijt op mijn lip. "Cymbeline Sevowski." Ze strek haar arm wat en glimlacht vervolgens. Ik neem haar hand aan en stel mezelf ook voor "Glynn" En ik glimlach zelfverzekerd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    James - 7

    Een klein glimlachje speelt om mijn lippen als mijn mes zich in het hoofd van de pop boort; hier was ik dan toch nog een beetje goed in. Ik pak het volgende mes en houd het goed vast. Plotseling stoot iemand me van achteren aan en val ik naar voren. De punt van het mes dringt niet door tot in de grond, maar glijdt onder mijn hand vandaan. Ik zie het al aankomen maar kan niets meer doen; 2 seconden later maakt het mes een snee in mijn hand. Ik slaak een korte gil en één van de begeleiders komt naar me toegesneld.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Eden Nevaeh Willow - 12
    Er komt nog een jongen naar het boogschietonderdeel en ik besluit dat het te druk wordt en leg de boog die ik gebruikte weer neer. Voordat ik wegloop hoor ik nog wat de jongen van 4 tegen het meisje van 5 zegt en rol ik even met mijn ogen. Nu verliefd worden is niet bepaald slim, tenzij dit één of andere tactiek van hem is. Nouja het zal ook wel. Ik haal even een hand door mijn haar en kijk naar de andere onderdelen. Bij het zwaardvechten zie ik een meisje die in een paar minuten de dummie heeft "vermoord". Ik kijk er nog even na en loop dan naar het onderdeel Eetbare planten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madilaine - 2

    "Dus... Ook voor de werpmessen, zie ik?" Hoor ik achter me en ik draai me om. Ik zie het meisje van 4 staan, ik mag haar wel. "Jazeker, ik vermoord graag onschuldige kleine tribunetjes met deze dingen." zeg ik lachend terwijl ik het mes in mijn hand naar de pop werp, recht in het hart.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik glimlach. "Glynn. Een kort- maar krachtige naam." Complimenteer ik hem, waarna ik hem een glimlachje toewerp. "Ik zie je, Glynn." Met die woorden, en een kleine glimlach begeef ik me naar het messenwerp onderdeel. Daar waar ik mijn handen vul met messen en die vervolgens allemaal tegelijk richting de dummies lanceer. Tik, tik, tik. Ze blijven allemaal ergens steken. Het hart.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas - District 1

    Ik leg het zwaard weer terug en bekijk de andere onderdelen, natuurlijk waren het stuk voor struk dingen die ik al jaren lang had beoevend, ik besluit verder gewoon lekker niks te doen en leun tegen een muur aan.

    Alice Rue - District 11

    Ik kijk rond en loop al gauw naar het onderdeel Eetbare planten, als ik dan toch besluit niemand te gaan vermoorden moest ik wel zien te overleven, als ik eraan kom zie ik ook een meisje van district 12 staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7
    Ik voel een blik in mijn rug en kijk even onopgemerkt achterom. Elistar kijkt me even aan en begint dan aan het lenigheidsparcours. Misschien had ik niet arrogant moeten kijken. Al met al is het beter om bondgenootschappen te sluiten, anders kom je niet echt ver. Ik denk aan mijn mentor die gister had gezegd dat ik zoveel mogelijk bondgenoten moest zoeken; ging al lekker dan. Ik zuchtte en gooide het zoveelste mes in de pop.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Glynn - 4

    Mijn mond valt open van verbazing, ze was zo mooi en betoverend. Ze loopt naar het messenonderdeel en laat mij alleen. Wow.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.