• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [IK HOUD VAN ZURE MATTEN ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [En ik moet weg... moet namelijk ook nog schoenen enz. aantrekken, dus jaa...
    Doei people. Ik hoop dat ik niet teveel mis =P (komt hier ook de link naar het volgende topic?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Jayden Jason Bright
    Als ik de kleine Alice nee zie schudden breekt even mijn hart. Ik had een zwak voor kleinere kinderen. Inderbloed was het ergste wat je aan je vingers kon hebben. Ik kijk haar weer even aan. 'Ik zou je kunnen helpen.' Zeg ik even. 'Ik zou je kunnen helpen om te kunnen overleven.' Zeg ik een beetje aanmoedigend. Het was zo een lieverd. Ik kon haar gewoon niet aan haar lot overlaten. Want zelfs in deze tijden kon ik geen kinderen veraden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ashby schreef:
    [IK HOUD VAN ZURE MATTEN ^^]


    [Omg.. Gif ME GIF ME GIF ME! ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik weet al wat ik de Spelmakers ga laten zien - en ze zullen versteld staan zowaar ze aanwezig durven te zijn. Ik grimas kort, en doe vervolgens mijn lokken bij elkaar in een staart. Mijn amandelkleurige ogen twinkelen wanneer ik opnieuw de lift passeer en op een random knopje druk. Ik kom bij het enrome terras uit. Het is leeg, het gras is zacht en de zon schijnt op mijn gezicht. Gelukzalig laat ik me zakken om vervolgens mijn ogen te sluiten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar - 2
    "Je hoeft niet bang van me te zijn omdat ik van 2 kom, hoor", mompel ik, radend wat ze denkt. Eigenlijk wel, maar hier ben ik mezelf niet, dus is er geen reden voor. Als ik mezelf zou zijn, zou het helemaal anders zijn...


    help

    Alice Rue - District 11

    'Ik zou je kunnen helpen.' Zegt de jongen 'Ik zou je kunnen helpen om te kunnen overleven.' Zegt hij aanmoedigend, ik keek de jongen bedenkelijk aan, hij leek me aardig, ik kreeg geen woorden door mijn keel dus knikte ik maar gewoon ja, het leuk handig om teminsten één iemand te hebben die ik kon vertrouwen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton-12
    Ik moet hier weg, ik wordt niet goed van al die mensen die alleen maar denken over hoe ze elkaar het beste kunnen vermoorden. Buiten wil ik wel zijn, maar dan alleen. Ik duw me weg van het hek waar ik tegen aan hing en begin te trap af te lopen, hopend dat ik nog ergens anders naar buiten kan. Ik wil alleen zijn.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [Ik heb zo'n 15 pagina's gemist... Wow... Waar zijn we nu?]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Snatergaai schreef:
    [Ik heb zo'n 15 pagina's gemist... Wow... Waar zijn we nu?]


    Zowat iedereen is op het dak omdat daar eten staat.. Zometeen heb je de individuele scoretrainingen dus je kan doen dat je al op het dak staat?


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ga al een nieuw topic maken, goed?)


    help

    Lizzie - 7

    "Ik hoef niet bang voor je te zijn? Wat denk je zelf? Waarschijnlijk word ik straks nog aangesproken door je vriendjes, omdat jij een gesprek met mij begon en ik dus met jou stond te praten. Nee joh, ik hoef echt niet bang voor je te zijn. Niet dat ik het ben, maar dan alsnog." zei ik, waarna ik me omdraaide om in de lift te stappen en naar mijn eigen verdieping te gaan.

    [okee, nu ga ik echt weg xd
    @Eglantine: doe dat ^^]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:09 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Ik maak het nieuwe topic wel..]


    Don't be like the rest of them, darling

    (XD Okay.)
    Elistar - 2
    Om de één of andere reden, begin ik te lachen. Ik kan mezelf niet echt inhouden als het lachen betreft. Ik leun weer over de balustrade en staar naar het Capitool. Het is al licht.


    help

    Cymbeline - 5
    Ik kijk beduusd op wanneer Axton - de jongen van twaalf het balkon op stormt. Hij ploft neer in en gras en zonder iets te zeggen trek ik hem zacht in mijn armen om hem vervolgens sussend heen en weer te wiegen. "Het is goed, A. De drukte doet niemand goed." Prevel ik zachtjes in zijn haar.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Feel the fire, but do not succumb to it.