• Met deze keer aan het [Misschien wel-]JA-KAMP: EEN NIEUW LID :S:S:S:S

    ..........ik............:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S

    Ja mensen, ik vind dat ik Bill lang genieg verdedigd heb...
    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    Deze foto heeft me écht overtuigd, en ik geef éérlijk toe... Ik ben niet eens verrast :S:S:S:S:S

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    3. Da foto... Wat vind jij?
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    5. Vind je van niet, waarom?



    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    iedereen is er wel erg geintresseerd in....

    Zeilige bill!

    I love TH!

    en btw, er is nix fotoshop aan, wnt ik heb nog al foto's gezien die op dat moment getrokken zijn, als ze daar samen met de manager zitten

    Maybe is hij BI???

    hij is bewerkt !

    ik denk van niet!

    is die andere man de manager???

    hijs niet bewerkt...

    da kun je zien!!

    egt!

    whahaxD
    Ik zit hier kei veel moeite te doen om 50 forum berichten te krijgen....

    maja!

    Geen zin om al die reacties te leze ma kom x]
    mijn mening:
    1: als Bill da wilt aandoen, doe em da aan
    2: Kan ook ne gast zijn da op Bill wilt lijken...xD
    3: En wa dan nog? Bewijst ge hiermee da Bill homo/bi/andergedoe is??? Denk et nie xD
    4: iet op tege als em da draagt? :P

    x] Laa et gwn zijn...


    Don't be a drag, just be a queen.

    die foto ken ik al zo lang.. en Bill rekt zich op die foto gwoon uit fzo..
    en btw, ik heb Bill graag zoals die is, ook al heeft die fel vrouwelijke kantjes: Bill is tog geen Bill zonder die doeningen??
    Mij stoort het helemaal niet datie zo zit, en zo'n truitje aanheeft.. heb je Tom zn dreads nog niet gzien mss? xD die liggen op een hoopje op zn kop gesmeten! xD die foto is getrokken toen ze op reis waren op de Malediven (vorig jaar) en als je op reis al niet meer mag lopen zoals je wil.. waar dan wel??

    laat Billy gwoon, we zijn de 21ste eeuw, tegewoordig zou iedreen gwoon moete kunne zijn wie hij is, en een egte fan accepteerd Bill zoals hij is, ook al zit hij zo 'vrouwelijk'


    HELEMAAL MEE EENS!
    een foto bepaald niet alles ofzo!

    Ja, dat is helemaal waar. Als ik mijn vrienden op één foto ga beoordelen en ik pak net de verkeerde dan weet ik zelfs niet meer wat ik van mezelf moet denken xD Maar dat doet er niet toe.. Ik lees de laaste berichtjes net... En ik vraag je me één ding af:

    IS DIE FUCKING FOTO NOU BEWERKT OF NIET? xD De ene zegt van wel en de andere van niet xD

    die foto ken ik al zo lang.. en Bill rekt zich op die foto gwoon uit fzo..
    en btw, ik heb Bill graag zoals die is, ook al heeft die fel vrouwelijke kantjes: Bill is tog geen Bill zonder die doeningen??
    Mij stoort het helemaal niet datie zo zit, en zo'n truitje aanheeft.. heb je Tom zn dreads nog niet gzien mss? xD die liggen op een hoopje op zn kop gesmeten! xD die foto is getrokken toen ze op reis waren op de Malediven (vorig jaar) en als je op reis al niet meer mag lopen zoals je wil.. waar dan wel??

    laat Billy gwoon, we zijn de 21ste eeuw, tegewoordig zou iedreen gwoon moete kunne zijn wie hij is, en een egte fan accepteerd Bill zoals hij is, ook al zit hij zo 'vrouwelijk'


    HELEMAAL MEE EENS!
    een foto bepaald niet alles ofzo!

    Ja, dat is helemaal waar. Als ik mijn vrienden op één foto ga beoordelen en ik pak net de verkeerde dan weet ik zelfs niet meer wat ik van mezelf moet denken xD Maar dat doet er niet toe.. Ik lees de laaste berichtjes net... En ik vraag je me één ding af:

    IS DIE FUCKING FOTO NOU BEWERKT OF NIET? xD De ene zegt van wel en de andere van niet xD


    Nee de foto is niet bewerkt hoor, er zijn nog foto's van die avond..:D


    Een tomaat is rood. Daah.