• Met deze keer aan het [Misschien wel-]JA-KAMP: EEN NIEUW LID :S:S:S:S

    ..........ik............:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S

    Ja mensen, ik vind dat ik Bill lang genieg verdedigd heb...
    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    Deze foto heeft me écht overtuigd, en ik geef éérlijk toe... Ik ben niet eens verrast :S:S:S:S:S

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    3. Da foto... Wat vind jij?
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    5. Vind je van niet, waarom?



    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    Ik vind het raar, en vaag.

    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    Nee.. eerlijk gezegt niet. maar ook niet homo.
    3. Da foto... Wat vind jij?
    Ik denk dat hij gefotoshopt is, wat als hij dat is heeft hij wel een meiden shirt aan. ik vind hem niét op Bill lijken!
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    umum. nee?
    5. Vind je van niet, waarom?
    Omdat .. umum. áls hij homo zou zijn, ik daar al een gevoel van had. maar ik vind die foto zoó raar, dat ik denk dat hij gewoon nep is.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik denk niet dat die foto getruceerd is ..
    Kijk eens naar de volgende link
    http://www.youtube.com/watch?v=c8XZiocIoVc&feature=related
    Helemaal op het einde.. de laatste 10 seconden ofzoix! Check it! x


    ' Yes, music is the new religion_

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?

    Ik snap niet dat iedereen zich zoveel met hem bezig houd

    2. Vind je Bill écht 120% hetero?

    Hy heeft wel vrouwelyke trekjes,maar ik vind hem egt wel hetero!

    3. Da foto... Wat vind jij?

    Da is Bill niet!:O

    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?

    Nee,want Bill zou zo iets nooit dragen,dus hy is t niet

    5. Vind je van niet, waarom?

    Omdat ik die foto nep vind xD

    x


    Lalalalalalalala.

    ik snap niet waar jullie zo'n probleem van maken!?!? als jij gay is , is dat leuk voor hem.. als hij hetro is,,, is dat ook leuk voor hem

    leave the fucking guy alone!!:P


    *wijst naar eigen reactie* (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Volgens mij snappe sommige het niet, maar als hij gay is is dat toch juist mega friggin geil enzo? O.O *hartjesogen*

    Ehm like, ik vind het dus ook geen probleem alleen de girls die het vet erg vinden enzeu zijn voor mij een probleem omdat ik me daar gewoon aan irriteer. Ja like, sorry jongeh, kan ik ook niets aan doen 8D

    Volgens mij snappe sommige het niet, maar als hij gay is is dat toch juist mega friggin geil enzo? O.O *hartjesogen*

    Ehm like, ik vind het dus ook geen probleem alleen de girls die het vet erg vinden enzeu zijn voor mij een probleem omdat ik me daar gewoon aan irriteer. Ja like, sorry jongeh, kan ik ook niets aan doen 8D


    Haha, ja, daar ben ik het wel mee eens:P Maar aangezien er zoveel meisjes verliefd op hem zijn (was ik eerst ook xD) zouden ze het vreselijk vinden als hij gay is, want dan kunnen ze nooit wat met hem krijgen xD (voel me echt zo'n psycholoog nu :P). Maar ik ben het met je eens, gays zijn echt wel geil xD


    I clicked my heels and wished for you.

    ls je die gfoto hel erg in groot en scherp maakt en je kijken naar ' tom' dan zie je dat ie geen piercing heeft:O


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Haha, ja, daar ben ik het wel mee eens Maar aangezien er zoveel meisjes verliefd op hem zijn (was ik eerst ook xD) zouden ze het vreselijk vinden als hij gay is, want dan kunnen ze nooit wat met hem krijgen xD (voel me echt zo'n psycholoog nu ). Maar ik ben het met je eens, gays zijn echt wel geil xD

    Krijgen kun je hem toch niet, want als hij hetro zou zijn dan gaatie wel met zo'n achterlijk knap wijf ofzo, -wijst op emma watson- My god ik word zo spontaan pot door haar, zij is zoo natuurlijk knap. Echt een goede vriendin voor Tom, mocht die wel hetro zijn.
    Maargoed ja, jammer dan voor die meiden. Als hij een vriendin krijgt lijkt me dat erger voor ze omdat je dan denkt dat je het zelf nog zou kunnen zijn zegmaar?

    Volgens mij snappe sommige het niet, maar als hij gay is is dat toch juist mega friggin geil enzo? O.O *hartjesogen*

    Ehm like, ik vind het dus ook geen probleem alleen de girls die het vet erg vinden enzeu zijn voor mij een probleem omdat ik me daar gewoon aan irriteer. Ja like, sorry jongeh, kan ik ook niets aan doen 8D


    en daar geef ik je ook een punt!


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ls je die gfoto hel erg in groot en scherp maakt en je kijken naar ' tom' dan zie je dat ie geen piercing heeft:O


    Kun je piercings niet uitdoen ofzo? (geen idee, ik heb alleen oorbellen xD)


    I clicked my heels and wished for you.

    ls je die gfoto hel erg in groot en scherp maakt en je kijken naar ' tom' dan zie je dat ie geen piercing heeft:O

    Schat die foto is echt. Al zo'n 1,5 jaar. ;)

    Volgens mij snappe sommige het niet, maar als hij gay is is dat toch juist mega friggin geil enzo? O.O *hartjesogen*

    Ehm like, ik vind het dus ook geen probleem alleen de girls die het vet erg vinden enzeu zijn voor mij een probleem omdat ik me daar gewoon aan irriteer. Ja like, sorry jongeh, kan ik ook niets aan doen 8D


    en daar geef ik je ook een punt!



    Dankje ^^ En ja je kunt piercings uitdoen, [/duh]

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    Of Bill nu homo zou zyn ofniet, het is onze zaak niet .. Zolang hy met keuze gelukkig is, ben ik blij voor hem.
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    Ja , ht stond in de joepie ;) zyn vriend heeft het zelf gezegt 'Bill is geen homo , hij heeft al veel te veel meisjes gekust daarvoor.' ofzoiets in die aard
    3. Da foto... Wat vind jij?
    Tsjha , hij draagt toch altijd van die kleren.. en als hij hem zo zet kan je idd je buik zien. Normaal ofzo..
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    van wat?
    5. Vind je van niet, waarom?
    vaag ? of het kan ook zijn datk dom enzo ben, jha geen commentaar.. ik weet ht ondertussen al.


    actin' like sluts, we want cunt !

    http://www.youtube.com/watch?v=3aG0gpvSYA8&feature=related

    Vind het alleen raar dat hij het zo hard ontkent als het zo zou zijn... :S


    I clicked my heels and wished for you.

    ls je die gfoto hel erg in groot en scherp maakt en je kijken naar ' tom' dan zie je dat ie geen piercing heeft:O


    Kun je piercings niet uitdoen ofzo? (geen idee, ik heb alleen oorbellen xD)


    Waarom zou hij in godsnaam mt zyn eigen broer kusn ?
    beeld j eens in dat je dat zelf zou doen ..
    srr datk my weer bemoei :P


    actin' like sluts, we want cunt !