• Met deze keer aan het [Misschien wel-]JA-KAMP: EEN NIEUW LID :S:S:S:S

    ..........ik............:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S

    Ja mensen, ik vind dat ik Bill lang genieg verdedigd heb...
    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    Deze foto heeft me écht overtuigd, en ik geef éérlijk toe... Ik ben niet eens verrast :S:S:S:S:S

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    3. Da foto... Wat vind jij?
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    5. Vind je van niet, waarom?



    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ik snap er geen hol meer van.. Maar in iedergeval.. Als je stopt met fan zijn omdat Billiboy toevallig homo of bi blijkt te zijn.. Dan ben je op z'n zachtst uit gedrukt geen echte fan xD

    die foto ken ik al zo lang.. en Bill rekt zich op die foto gwoon uit fzo..
    en btw, ik heb Bill graag zoals die is, ook al heeft die fel vrouwelijke kantjes: Bill is tog geen Bill zonder die doeningen??
    Mij stoort het helemaal niet datie zo zit, en zo'n truitje aanheeft.. heb je Tom zn dreads nog niet gzien mss? xD die liggen op een hoopje op zn kop gesmeten! xD die foto is getrokken toen ze op reis waren op de Malediven (vorig jaar) en als je op reis al niet meer mag lopen zoals je wil.. waar dan wel??

    laat Billy gwoon, we zijn de 21ste eeuw, tegewoordig zou iedreen gwoon moete kunne zijn wie hij is, en een egte fan accepteerd Bill zoals hij is, ook al zit hij zo 'vrouwelijk'


    HELEMAAL MEE EENS!
    een foto bepaald niet alles ofzo!

    Ja, dat is helemaal waar. Als ik mijn vrienden op één foto ga beoordelen en ik pak net de verkeerde dan weet ik zelfs niet meer wat ik van mezelf moet denken xD Maar dat doet er niet toe.. Ik lees de laaste berichtjes net... En ik vraag je me één ding af:

    IS DIE FUCKING FOTO NOU BEWERKT OF NIET? xD De ene zegt van wel en de andere van niet xD


    Nee de foto is niet bewerkt hoor, er zijn nog foto's van die avond..:D

    GOED DAN WIL IK DIE FOTO'S OOK ZIEN! xD

    He, Hallo!!
    IedeReeN weet dat Die Foto (De zogezegde BILL)
    IemanD anderS is!!! En dan nog bewerkt ook! (zie: De Bovenarm!)

    xHvj

    He, Hallo!!
    IedeReeN weet dat Die Foto (De zogezegde BILL)
    IemanD anderS is!!! En dan nog bewerkt ook! (zie: De Bovenarm!)

    xHvj

    Die arm bewijst alleen maar meer dat het Bill is xD Vergelijk die arm en die van Bill op een andere foto..

    EN NU

    He, Hallo!!
    IedeReeN weet dat Die Foto (De zogezegde BILL)
    IemanD anderS is!!! En dan nog bewerkt ook! (zie: De Bovenarm!)

    xHvj

    Die arm bewijst alleen maar meer dat het Bill is xD Vergelijk die arm en die van Bill op een andere foto..

    EN NU WORD IK HELEMAAL GEK!

    wow nog nooit heeft een topic zoveel aandacht getroken in zo weinig tijd!

    IK ZEG HET NOG EEN KEER : EEN FOTO BEPAALD NIET ALLES

    wow nog nooit heeft een topic zoveel aandacht getroken in zo weinig tijd!

    IK ZEG HET NOG EEN KEER : EEN FOTO BEPAALD NIET ALLES

    Helemaal mee eens, maar ik kom nu wel opeens heel veel foto's tegen waarop hij er zo raar op staat xD Wat mij trouwens niets uitmaakt, het maakt hem meestal alleen maar schattiger en sexier xD

    Het boeit mij echt totaal niet of Bill gay is of niet. Ik vind alleen dat één foto weinig bewijst. Ok, het is wel een heel foute kledingkeuze als hij niet gay is (ook als hij dat wel is xD) maar ik geloof het pas voor 100% als hij daadwerkelijk uit de kast komt. Ik vind het alleen irritant dat mensen vol walging zeggen dat hij homo is. Zelfs als dat zo is..SO WHAT? Er is niks mis met homo's! Al die mensen moeten gewoon een leven zoeken. Bill wordt gigantisch onder druk gezet zo. Laat hem lekker zijn wie hij is, gay of niet. We weten allemaal dat we hem niet kunnen krijgen. Mij gaat het om de muziek. Hij is gewoon (naar mijn mening:P) wel übersexy, maar ik zou niets met hem hoeven. Dus blijf gewoon lekker kwijlen over hem, ongeacht wat zijn geaardheid is.
    Ik heb gesproken (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    JONGEH DIE FOTO IS ECHT 8DDDDD

    Maladiven 1,5 jaar terug 8DD Like dus, ik heb er nogeens waarbij hij wel met z'n gezicht in beeld is. Maargoed even de reacties lezen.

    Billy is gay, oehoe <33

    Het boeit mij echt totaal niet of Bill gay is of niet. Ik vind alleen dat één foto weinig bewijst. Ok, het is wel een heel foute kledingkeuze als hij niet gay is (ook als hij dat wel is xD) maar ik geloof het pas voor 100% als hij daadwerkelijk uit de kast komt. Ik vind het alleen irritant dat mensen vol walging zeggen dat hij homo is. Zelfs als dat zo is..SO WHAT? Er is niks mis met homo's! Al die mensen moeten gewoon een leven zoeken. Bill wordt gigantisch onder druk gezet zo. Laat hem lekker zijn wie hij is, gay of niet. We weten allemaal dat we hem niet kunnen krijgen. Mij gaat het om de muziek. Hij is gewoon (naar mijn mening:P) wel übersexy, maar ik zou niets met hem hoeven. Dus blijf gewoon lekker kwijlen over hem, ongeacht wat zijn geaardheid is.
    Ik heb gesproken (A)

    Gij hebt gesproken en ik heb me er mee eens bevonden xD So what als hij homo is? Ik ga even in herhaling vallen: zodra JIJ stopt met FAN zijn omdat HIJ toevallig HOMO is, dan ben jij in mijn en in vele andere ogen GEEN ECHTE FAN!

    JONGEH DIE FOTO IS ECHT 8DDDDD

    Maladiven 1,5 jaar terug 8DD Like dus, ik heb er nogeens waarbij hij wel met z'n gezicht in beeld is. Maargoed even de reacties lezen.

    Billy is gay, oehoe <33

    Ik wil die foto's zien! Ik lach me altijd helemaal vlak tegen de grond aan als er van die foto's verschijnen (A) En dat kan ik nu wel even gebruiken xD

    Het boeit mij echt totaal niet of Bill gay is of niet. Ik vind alleen dat één foto weinig bewijst. Ok, het is wel een heel foute kledingkeuze als hij niet gay is (ook als hij dat wel is xD) maar ik geloof het pas voor 100% als hij daadwerkelijk uit de kast komt. Ik vind het alleen irritant dat mensen vol walging zeggen dat hij homo is. Zelfs als dat zo is..SO WHAT? Er is niks mis met homo's! Al die mensen moeten gewoon een leven zoeken. Bill wordt gigantisch onder druk gezet zo. Laat hem lekker zijn wie hij is, gay of niet. We weten allemaal dat we hem niet kunnen krijgen. Mij gaat het om de muziek. Hij is gewoon (naar mijn mening:P) wel übersexy, maar ik zou niets met hem hoeven. Dus blijf gewoon lekker kwijlen over hem, ongeacht wat zijn geaardheid is.
    Ik heb gesproken (A)

    Gij hebt gesproken en ik heb me er mee eens bevonden xD So what als hij homo is? Ik ga even in herhaling vallen: zodra JIJ stopt met FAN zijn omdat HIJ toevallig HOMO is, dan ben jij in mijn en in vele andere ogen GEEN ECHTE FAN!


    Inderdaad!


    I clicked my heels and wished for you.

    Mij boeit het ook niet echt veel dat hij nu gay is of bi of what ever dan ook!!

    Hij is en blijft Bill Kaulitz en daar kan niets aan veranderen zelfs al is 'ie gay of bi :)

    Echt het boeit mij gewoon niet...

    Ikken zoveel mensen die homo zijn en dat zijn ook maar mensen zoals jij en ik...

    Alleen dat ze dan op hetzelfde geslacht vallen maar mensen doe daar niet zo dom over!

    Als hij nu homo, bi of hetero is dan is dat goed voor hem :)

    Het gaat idd zoals Marii zegt om de muziek en niet om de jongens al denken veel mensen van wel :)

    Nouja ik heb weeral eens gesproken :P

    Xxx

    Het boeit mij echt totaal niet of Bill gay is of niet. Ik vind alleen dat één foto weinig bewijst. Ok, het is wel een heel foute kledingkeuze als hij niet gay is (ook als hij dat wel is xD) maar ik geloof het pas voor 100% als hij daadwerkelijk uit de kast komt. Ik vind het alleen irritant dat mensen vol walging zeggen dat hij homo is. Zelfs als dat zo is..SO WHAT? Er is niks mis met homo's! Al die mensen moeten gewoon een leven zoeken. Bill wordt gigantisch onder druk gezet zo. Laat hem lekker zijn wie hij is, gay of niet. We weten allemaal dat we hem niet kunnen krijgen. Mij gaat het om de muziek. Hij is gewoon (naar mijn mening:P) wel übersexy, maar ik zou niets met hem hoeven. Dus blijf gewoon lekker kwijlen over hem, ongeacht wat zijn geaardheid is.
    Ik heb gesproken (A)

    Gij hebt gesproken en ik heb me er mee eens bevonden xD So what als hij homo is? Ik ga even in herhaling vallen: zodra JIJ stopt met FAN zijn omdat HIJ toevallig HOMO is, dan ben jij in mijn en in vele andere ogen GEEN ECHTE FAN!


    Inderdaad!


    Goh, ik heb voor de verandering eens gelijk xD

    Muhaha ja ik ga hem zo wel uploaden 8DD maar anyhow, ik zie dat jullie het nog niet overtuigd zijn? Jongeh na een paar jaar Billa observeren ben ik er echt wel uti dat die gozer zegmaar niet echt hetro is?
    :'DDDDDDDDDDD

    Maargoed ik ga nu die foto uploaden, en dat shirtje droeg hij trouwens die hele dag op hun vakantie. Er zijn meerdere foto's van, ik zoek ze wel even op! ;)
    Maargoed ze zijn uit eind 2006 trouwens. vandaar dat jullie ze waarschijnlijk neit kennen |D