• Met deze keer aan het [Misschien wel-]JA-KAMP: EEN NIEUW LID :S:S:S:S

    ..........ik............:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S

    Ja mensen, ik vind dat ik Bill lang genieg verdedigd heb...
    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    Deze foto heeft me écht overtuigd, en ik geef éérlijk toe... Ik ben niet eens verrast :S:S:S:S:S

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    3. Da foto... Wat vind jij?
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    5. Vind je van niet, waarom?



    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    Sorry hoor,
    Maar IK denk dat die vrouw/man op die foto alles behalve Bill is, ik weet niet wat ik hier van moet denken:P.

    Het boeit mij echt totaal niet of Bill gay is of niet. Ik vind alleen dat één foto weinig bewijst. Ok, het is wel een heel foute kledingkeuze als hij niet gay is (ook als hij dat wel is xD) maar ik geloof het pas voor 100% als hij daadwerkelijk uit de kast komt. Ik vind het alleen irritant dat mensen vol walging zeggen dat hij homo is. Zelfs als dat zo is..SO WHAT? Er is niks mis met homo's! Al die mensen moeten gewoon een leven zoeken. Bill wordt gigantisch onder druk gezet zo. Laat hem lekker zijn wie hij is, gay of niet. We weten allemaal dat we hem niet kunnen krijgen. Mij gaat het om de muziek. Hij is gewoon (naar mijn mening:P) wel übersexy, maar ik zou niets met hem hoeven. Dus blijf gewoon lekker kwijlen over hem, ongeacht wat zijn geaardheid is.
    Ik heb gesproken (A)


    damn jij hebt gelijk!!!!!!!!!
    bill is en blijft sexyyyyyyy 4 ever!

    Muhaha dat mensen beweren dat Bill Bill niet is is echt hylarisch.
    Eerst dacht ik ook o.o isdat Bill? Maargoed er stonden meer foto's bij, en ja, het is hem :'DD -zoek nogsteeds de foto's- o.o

    Sorry nieuwe computer dus ik moet ze weer vinden op het i-net.

    gehehhe.. die foto had ik al, en hij heeft bij mij als titel : "omg omg omg! wereldcrisis!" meer hoef ik niet te zeggen


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Hier nog eentje met dat verschrikkelijke shirtje: http://img528.imageshack.us/my.php?image=muhahays0.png

    Ik zoek die heule goeie nog, dat hij zich zegmaar net wegdraaide van Tom op die foto die hier al stond.

    Hallo misschien wasie wel dronken !


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Hallo misschien wasie wel dronken !


    en misschien had hij gwn z'n dag niet.. maar waarom moet je dan gelijk zeggen datie homo is? laat'em gwn!


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Sorry hoor,
    Maar IK denk dat die vrouw/man op die foto alles behalve Bill is, ik weet niet wat ik hier van moet denken:P.


    ik denk dus hetzelfde


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Het is een fractie van een seconde dat die foto is gemaakt
    Als Bill probeert op te staan moet hij toch zijn lijf met zijn armen omhoog duwen!?
    Je ziet ook hoe tom kijkt
    Zo kijkt hij toch ook niet een half uur lang ofzo.


    parapapapapapa <'3

    dus, gay blijftie. Girls doe nou niet alsof dit iets nieuws is ofzo o.o Gay is hij altijd al geweest? Trouwen doe je toch neit met hem. Laat hem lekker met een mooie gozer neuken o.o

    Het is toch logisch dat hij het stilhoud, moge ik gelijk krijgen. In Amerika is het een schande als je homo bent, nou dan kunnen ze het daar wel vergeten. Die jongen wacht tot het succes afgelopen is en gaat dan lekker in het opebaar verder. Nou maakt niet uit, maar in dat neppe hetro actje van hem moet je niet intrappen o.o
    Maargoed misschien zijn de meeste van jullie nog te jong dat te begrijpen, maar ontmoeten zullen jullie hem toch nooit. Dus care?

    Stap nu maar lekker allemaal over naar een band waar geen homo inszit als je het zo erg vind.

    Damn homo's zijn toch vet sexy? O_O

    En ik zoek nogsteeds die foto maar ik vind hem niet gvd.

    Het gaat niet om die foto :')

    Gay doet hij altijd al hoor. Damn meiden snap het eens >.<

    *lol heeft even*
    even iets anders
    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/images/31_14.png

    Kijk die linker is ook Bill :'DDDDD Muhahaha jongeh raar dat hij gepest werd zeg _o- sorry maar het ziet er niet uit. -aait Bill en veegt die rare make-up weg-

    Nouja jammer hoor, ik kap met zoeken.
    Iedereen heeft het alleen maar over de 2007/2008 vaknatie foto's :') Steek het dan maar in je *piep*

    anypooh in my opinion is Bill gay en daar heb ik 1000 redenen voor <3 en ik ga hem koppelen. *dansje doet* Maargoed wat jullie denken boeit me eigenlijk niet zo veel, aangezien jullie niet luisteren tot er een enome 100 m2 foto van Bill nuekens met een gozer op het internet verschijnt. (en dan nog roepen jullie dat het een fake ding is :'))

    bye xx

    Bomba, jij bent echt gewoon ziek in je hoofd ¬¬


    parapapapapapa <'3

    Dat is ongeveer wat ik dacht xD