• De stelling van deze week luidt:
    Je kunt een depressie niet helemaal verwerken, aangezien het een deel van jezelf is.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, uit eigen ervaring.


    Til hug og blod.

    Seasons schreef:
    Eens.
    Na mijn depressies ben ik keer op keer uiteindelijk ten goede veranderd.
    Het heeft me gemaakt wie ik nu ben.
    Ik denk persoonlijk dat het een goed iets is, hoewel het diepe littekens achterlaat.
    Uiteindelijk kun je het nooit volkomen vergeten, dus ik denk niet dat het ooit helemaal verwerkt zal worden.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik denk niet dat wij daar over kunnen oordelen, we zijn geen psychiaters.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens, heb het zelf meegemaakt/maak het zelf mee.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:54 ]


    'Live your life today, cause no one promised you tomorrow.'

    Oneens, ben het zelf geweest en ben nu juist een hartstikke vrolijk type en heb er geen last meer van :3
    Of wel hier bedoel ik mee: Ik ben het geweest en heb het verwerkt. Het heeft me gemaakt hoe ik nu ben. Een vrolijke persoon dat elke dag wel kan lachen. Maar ik heb er geen last meer van. Ik sta niet op een randje om te kijken of ik misschien nog terug val -Behalve tijdens het maandelijkse , maar dat heeft iedereen wel :'D- Ik heb er van geleerd, maar laat het compleet achter me zonder er nog last van moeten hebben. ;3

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:04 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je neemt het wel voor bepaalde delen met je mee, maar niet zo dat je er nog depressief van wordt.


    SLOAN.

    Mensen zeggen te snel dat ze depressief zijn. Maar een echte depressie zal nooit helemaal verdwijnen, er zal altijd een nasleep van blijven. Angst om erin terug te vallen bijvoorbeeld. Dus eens.


    All I wanna be is somebody to you.

    Peeta schreef:
    Je neemt het wel voor bepaalde delen met je mee, maar niet zo dat je er nog depressief van wordt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    EMalik schreef:
    Mensen zeggen te snel dat ze depressief zijn. Maar een echte depressie zal nooit helemaal verdwijnen, er zal altijd een nasleep van blijven. Angst om erin terug te vallen bijvoorbeeld. Dus eens.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    FlowerOnFire schreef:
    Mee eens, je kunt het wel accepteren en achter je laten

    ^ Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    helemaal mee eens


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Eens.


    Life is hard and then we die

    Cloelia schreef:
    Oneens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben het ermee eens. Deze tijden zijn herinneringen die je nooit meer vergeet, dingen die je hebben veranderd. De littekens in je hart die steeds kleiner worden, maar nooit meer zullen verdwijnen. Maar bovenal de lessen die je hierdoor geleerd hebt, de fouten die je niet nog eens zal maken.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Als ik zeg dat je het je hele leven meedraagt, spreek ik uit ervaring. (Nee, ik zeg niet om de haverklap of zomaar dat ik depressief ben, ik ben het echt geweest, en daar kunnen al diegenen die dat wel heel snel zeggen nog een puntje aan zuigen.)


    You are the poetry Shakespeare was missing.