• De stelling van deze week luidt:
    Je kunt een depressie niet helemaal verwerken, aangezien het een deel van jezelf is.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jezus, weet ik veel. Iedereen die hier zich gedraagt als een stel psychiaters. -_-'


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat het ja en nee is.
    Nee want het is een ziekte.
    En ja, je kan er zo erg verstrikt in raken dat het een deel van jezelf kan worden. Ook is het moeilijk om ervan te herstellen en kan dit jaren duren. Dus. Een beetje een verdeelde mening eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Ik ben het er wel mee eens maar als het van jezelf is kan je ook proberen het te veranderen!


    Every revolution begins with a spark.

    Geen ervaring met depressies (gelukkig). Maar denk niet dat dat zomaar weggaat, daarvoor laat het te diepe 'wonden' achter volgens mij.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    eens je zal het altijd herineren.


    :3

    Dunno, gonna try.


    Your make-up is terrible

    Athalie schreef:
    Jezus, weet ik veel. Iedereen die hier zich gedraagt als een stel psychiaters. -_-'


    Hahaha echt hé. Ook als ik die reactie van 13 en 14 jarigen lees die denken dat ze alles in de wereld al meegemaakt hebben lolol.


    Your make-up is terrible

    Srsly? Het heeft je gemaakt tot wie je bent? Sommigen praten hier echt alsof ze 20+'rs zijn.. En ik denk dat sommigen depressie door de war halen met liefdesverdriet ofzo -.-''


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    FlowerOnFire schreef:
    Mee eens, je kunt het wel accepteren en achter je laten


    One Day you'll remember me...

    Peetniss schreef:
    eens, je kan praten zoveel je wilt, sommige dingen zul je gewoon nooit vergeten en verwerken.


    I Hope Life Treaths You Well.

    Eens.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Athalie schreef:
    Jezus, weet ik veel. Iedereen die hier zich gedraagt als een stel psychiaters. -_-'


    tja, dat krijg je bij zo'n stelling. en nou is 'iedereen' wel overdreven..


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Eens!


    Things end, But Memories taste forever

    Om even een oude stelling erbij te halen: Mensen plakken te snel het label 'depressief' op zichzelf.
    Wat de mensen tegenwoordig een depressie noemen, kan je wel verwerken en achter je laten.
    Een echte depressie daarentegen... tja, geen idee. Ik ben nog nooit depressief geweest en ik denk dat enkel mensen die het hebben meegemaakt, hier echt juist op kunnen antwoorden.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Eens


    I just need somebody to love ♥