• Heey,

    Zoals de titel al zegt.. (A)
    Wat is jouw eerste knuffel?

    Mijn eerste knuffel is een konijn, genaamd Snuffie. Ik heb hem toen ik net geboren was gekregen van m'n broers (die toen 6 en 3 waren). Ik heb hem nog steeds en ik slaap er ook nog steeds mee. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een klein groen beertje dat Nancy heet.
    Op het moment woont ze bij Amy, mijn verloofde tot ik daar heen ga. ^^

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een musti. Daarvoor heb ik wel andere knuffels gehad waarschijnlijk, maar in mijn herinneringen is musti de eerste knuffel waar ik gehecht aan ben geraakt.
    Ik heb met musti geslapen tot m'n 5 daarna kwamen er een hele hoop andere knuffels, maar tegenwoordig ligt hij terug bij me in bed ;D


    effort never betrays you

    Een ouderwets, grijs konijntje met een wit pakje aan waar roze bloemetjes opzitten. Ze heet Nijn (of mevrouw Nijn) en ik heb haar gekregen bij mijn geboorte. Ze staat nu op mijn bureau ;p


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Een beer... genaamd Beer :')
    Hij was van mijn moeder, die had hem van mijn vader gehad, maar toen speelde ik er zoveel mee dat ik hem kreeg.
    Dat beest was echt heilig. Ik heb hem nog steeds haha, hij is helemaal kapot en verkleurd maar dat maakt niet uit :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hoe goed waren we toch met namen? :9~


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had vroeger ook een kuiken, die ook van m'n broer (geen idee welke) is geweest. Nu ligt hij ergens in huis, in een vuilniszak.. Samen met m'n Nijntje..
    Ik probeer nog steeds de vuilniszak te vinden.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ergela schreef:
    Hoe goed waren we toch met namen? :9~


    Ik vind het stoere namen hoor! (cat)

    Nijn, Beer, Nancy, Snuffie...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik vind het stoere namen hoor! (cat)

    Nijn, Beer, Nancy, Snuffie...


    Mijn kuiken heeft ook een hele stoere naam hoor: Kuiken! :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik vind het stoere namen hoor! (cat)

    Nijn, Beer, Nancy, Snuffie...


    En Keunie (Konijntje) en Beerie (die nu nog altijd in mijn bed ligt) en zachtje. (krul)

    Nancy is inderdaad wel tof. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dubbelpostshit.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:57 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geen idee, knuffels interesseerden me nooit zo veel, dus laat staan dat ik ze namen geef.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ergela schreef:
    (...)

    En Keunie (Konijntje) en Beerie (die nu nog altijd in mijn bed ligt) en zachtje. (krul)

    Nancy is inderdaad wel tof. :Y)


    Keunie is awesome. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Keunie is awesome. :Y)


    Spijtig genoeg kan ik niet zeggen dat hij bij mijn verloofde ligt. (cat) Hij zit in een zak met knuffels, op de zolder, verscheurd en verminkt voor de rest van zijn leven -snikt- 'k Zal hem maar eens een ereplaatsje geven in mijn kamer.
    Dat konijn en ik hebben veel meegemaakt. (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een beertje in een roze jurkje met een rammel erin ofzo.


    SLOAN.

    Iets wat ooit een konijn was, gekregen bij mijn geboorte
    Ze heet Snuffie
    En in plaats van duimen zat ik altijd met die oren in mijn mond, die zijn ook helemaal kapot nu.
    En ik slaap er nog steeds mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one