• Heey,

    Zoals de titel al zegt.. (A)
    Wat is jouw eerste knuffel?

    Mijn eerste knuffel is een konijn, genaamd Snuffie. Ik heb hem toen ik net geboren was gekregen van m'n broers (die toen 6 en 3 waren). Ik heb hem nog steeds en ik slaap er ook nog steeds mee. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn eerste knuffel was een koe en die heet Koetje Boe, ik heb hem nog steeds, alleen ligt hij ergens helemaal bovenaan in mijn kast.

    Maar Koetje Boe telde niet echt als een eerste knuffel voor me, want ik was niet gehecht aan haar, dus voor mij was mijn eerste knuffel toch echt een knuffel van een Beagle die ik tot Waf-Waf had gedoopt, helaas ligt die of nu ergens in een trein die reist naar Amsterdam of een ander kind heeft hem, ja ik was zo stom om toen ik 5 was hem in de trein te laten liggen en let's say I still cry about that, because I have a picture of it that I will see every day when I wake up.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Een beer die ik al voor mijn geboorte heb gekregen en ik heb hem nog steeds. Alleen niet meer in bed maar op de kast. C:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik had een olifant die Lola heette. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Yoda schreef:
    Een konijn dat Nijn heet. Heb haar gekregen voor mijn geboorte, toen was ze nog lichtgeel.. x'D En ze heeft altijd een lintje om haar hals gehad, met één zachte kant, waarmee ik dan 'nijnde' -het lintje langs mijn bovenlip halen, hielp me met slapen blijkbaar-


    Heel eng, maar ik had ook zo'n lichtgeel konijn, met lintje, bvoor mijn geboorte, die ik Nijn noemde.. o.0


    El Diablo.

    Een grote witte beer met een roze strik. hij noemt beer <3.


    Your Butt is Mine!

    Een aap met de verschrikkelijk originele naam Aapie (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Een aap met de verschrikkelijk originele naam Aapie (cat)


    Ikke dan, een varkentje met de verschrikkelijk originele naam Knorrie.
    Oh, dinges heeft een konijntje. Nog steeds, en die heet Flappie. Origineel hè?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een gekleurd konijn bij mn geboorte. En ik heb hm nog steeds. Ik noem hm gwn konijn :P


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had een winnie the phoo knuffel XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Een geel eendje<3


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ehh, niet echt een knuffel ofzo, maar een soort van barbie-achtig pop. Van plastic. Uiteindelijk kwam d'r hoofd vast te zitten tussen mijn bed en de muur. Ik hield niet echt van knuffels weet je. :{D

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:46 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Pfft dat weet ik niet hoor.. Ik had ontzettend veel knuffels. Maar één van de eerste was een super zachte konijn. Mijn mama had hem weg gegooid nadat ik zogezegd had gezegd dat ik hem niet meer wou. Ik heb 2 uur zitten janken.. xd


    Believe in yourself.

    En hele grote witte beer die ik niet meer heb. Ik sliep altijd met een roze dekentje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn eerste knuffel heette Popje en dat was een soort rammelaar van stof. Popje had een rood gezicht met een gele neus en gele ogen. Haar onderkant was blauw en ik weet nog dat het daar heel zacht was xD Ik heb geen idee waar ze nu is. Heb haar sinds de verhuizing niet meer gezien :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een roze beer bij de geboorte gekregen. Hij heet Beer. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"