• Heey,

    Zoals de titel al zegt.. (A)
    Wat is jouw eerste knuffel?

    Mijn eerste knuffel is een konijn, genaamd Snuffie. Ik heb hem toen ik net geboren was gekregen van m'n broers (die toen 6 en 3 waren). Ik heb hem nog steeds en ik slaap er ook nog steeds mee. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ergela schreef:
    (...)

    Spijtig genoeg kan ik niet zeggen dat hij bij mijn verloofde ligt. (cat) Hij zit in een zak met knuffels, op de zolder, verscheurd en verminkt voor de rest van zijn leven -snikt- 'k Zal hem maar eens een ereplaatsje geven in mijn kamer.
    Dat konijn en ik hebben veel meegemaakt. (krul)


    Naald en draad halen en hem maken! (cat)
    Ik ga Nancy aan mijn eigen kindertjes geven. :Y) Daarom dat ze al in Engeland ligt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Naald en draad halen en hem maken! (cat)
    Ik ga Nancy aan mijn eigen kindertjes geven. :Y) Daarom dat ze al in Engeland ligt.




    Naald en draad hebben al goed hun werk gedaan. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik vind het stoere namen hoor! (cat)

    Nijn, Beer, Nancy, Snuffie...


    Ik had ook een beer die 'Bebe' heet, omdat ik dat altijd riep als ik die beer wilde (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een knuffel hond die altijd anders heet soms Wafke dan Woef dan Woefke dan Hond


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een teddybeer , die ik als enige in het huis nog heb :'D
    En hij was ook nog het kleinste :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik had ook altijd andere.
    een dolfijn flipper, een draakje drakie, een nijlpaard nellie, een beertje pippeloentje, krokodil krokkie enzo had er 11


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een leeuwen knuffel. Ik heb hem nog steeds, net als al mijn andere knuffels :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    This is my Nancy. And Amy.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    een konijntje genaamd nijntje


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Een beertje genaamd Broem.
    En die ligt nu half uit elkaar op mijn kamer.


    I am an idiot, I move.

    Een gigantische eend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn eerste knuffel kan ik me niet meer herinneren, maar deze knuffel heb ik echt al heel lang. Mijn Nijntje. Ik denk dat ik die naam heb gegeven omdat ik konijntje korter zei toen ik haar zocht en aan iemand vroeg of ze haar wisten liggen of ze haar afpakten. Ik was ook altijd verzot op mijn dekentjes. Dat ben ik trouwens nog steeds, want dat is als een extra hoofdkussen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:04 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een muis die piep heet. Ik slaap er nog steeds mee ookal mist hij een arm en staat zijn neus scheef.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn eerste knuffel was een wit spookje met aan haar hoofd een lange muts. Ze is zo lekker zacht, ik houd echt van die stof. Ik heb haar nog steeds, alleen is ondertussen die muts er al en zitten er een paar gaten in.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:05 ]

    Een blauwe olifant genaamd Tita -mooi verhaal, die van ons heette allemaal Tita haha. Omdat mijn broer de naam van zijn knuffel niet kon uitspreken noemde hij hem zo, daarna ik en mijn zusje ook- Ik heb hem al vanaf mijn geboorte, nu is hij een onbestemde kleur grijs en zie je niet meer dat het ooit een olifant is geweest.


    Your make-up is terrible