• Heey,

    Zoals de titel al zegt.. (A)
    Wat is jouw eerste knuffel?

    Mijn eerste knuffel is een konijn, genaamd Snuffie. Ik heb hem toen ik net geboren was gekregen van m'n broers (die toen 6 en 3 waren). Ik heb hem nog steeds en ik slaap er ook nog steeds mee. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zou het echt niet weten...
    Maar mijn favoriete is Mr. Yummy! <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat méén je niet! Mijn konijn heet Snuffie, haha.
    Maar die van mij was een panda en hij heet Panda. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wokkel hahahaha het was een of andere versleten kattenknuffel. oh god, de herinneringen :')

    mijn geboorteknuffel was een konijn met een belletje erin, maar die heb ik niet echt gebruikt om mee te slapen ofzo


    As travars

    Een mormeltier die Ela heet of een vormloos spookje in het blauw genaamd Blauwe Pop, ik denk gelijktijdig of zo. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    mijn eerste was een mega grote clown knuffel; en hij heette *tromgeroffel* "clown"


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Ik had een beer en die heette Beertje. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik zou het niet weten..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lala van de teletubies. En dan had ik ook nog een eendje dat ik overal altijd mee naar toe nam.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een kleine witte beer,met rode oren aan de binnenkant,een rode snuit en hij had een rood lintje rond zijn nek. Ik heb hem een paar jaar geleden weggegeven.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Waar ik ook echt mee sliep...
    Een knuffel van Kristel, van K3. :')
    Ik was toen ik 5 was naar een concert van hun geweest en kocht de knuffel erna.

    Dit topic komt als geroepen, want ik ben op zoek naar een (versleten of kale) knuffel voor een opdracht voor school. Wie is bereid om zijn oude knuffel uit te lenen of te verkopen voor een hele leuke prijs?

    Een inktvis genaamd Inkie, en dan had ik haar Kietelpoot die ik altijd tussen mijn vingers heb en dan langs mijn mondhoeken kriebel.
    Still sleeping with her, sometimes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Een heel slap soort van konijntje, met grote pootjes, amper een lijfje en grote armpjes. En hele zachte oortjes. Ze was wit, en dan met van die hele kleine, ouderwetse roosjes erop.
    Heb hem nog steeds ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had er twee en die waren allebei van mijn zus geweest: een trein Tsjoek en een ijsbeer Woef.(H)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mijn zeehond Sammie. Hij ligt nog steeds in mijn bed :x


    Destroy what destroys you.