• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Space schreef:
    (...)

    We komen zo terug naar het dorp oke?


    [Oke.. :$]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yara

    Felice omhelsde me een tijdje. "kom, laten we hier maar weggaan" zei ze. Ze pakte mijn hand en hielp me overeind. Ik liep met Felice de deur uit. "Waar moeten we heen?" Vroeg ik schor.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:19 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felice

    ''Waar moeten we heen?'' vroeg ze schor, en eerlijk gezegt wist ik het zelf ook niet. ''Misschien moeten we Brad zoeken, hij is net weggerend'' zei ik zacht, en keek even rond, hopend Brad te zien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (anders gaan jullie naar die ontmoetingsplek daar is Brad heen)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    "Misschien moeten we Brad zoeken, hij is net weggerend" zei Felice zacht, en ze keek even rond. "Terug naar de open plek misschien?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felice

    ''terug naar de open plek misschien?'' opperde Yara, en ik knikte. Ik wenkte Taylor even, en begon te lopen. ''Brad?'' riep ik, hopend op een antwoord. Het was donker, dus we moesten uitkijken waar we liepen. ''Brad?'' riep ik nogmaals, en ik keek om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Taylor

    Felice wenkte me en ik liep achter haar aan.
    "Hij is bij het water net voorbij de openplek" zei ik.
    Misschien heeft dit iets met mijn gave te maken. ik kan teleporteren en weten waar iemand zich bevind? scary

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:29 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brad
    Ik hoorde mijn naam en riep: 'Ja hier.' ik lag in het water waar ik vanmiiddag ook was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (je moet even naar het water verandern)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    Ik zucht even als ik Brad hoor. "Is er geen manier om terug te gaan?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felice

    ''Ja, hier'' hoorde ik opeens, en ik liep richting het geluid. Ik zag Brad in het water. ''Waarom was je weggegaan?'' vroeg ik hem, en ik ging aan het water zitten.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ja heb k net gedaan]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Taylor

    "Is er geen manier om hier weg te gaan?" hoor ik Yara zeggen.
    " Misschien weet ik wat maar ik weet niet of het lukt" zeg ik langzaam.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brad

    'Het eh... Was daar teveel herinnering.' ik zwem naar Felice en kijk haar aan met mijn handen op de rand van het meertje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (niet naar de boomhutten teleporteren dan loopt t weer vast)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel