• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bill

    'Bill, be happy.' 'Ik denk dat het toch eh... Gewoon was omdat ik in geen jaren een meisje heb gezien.' eigenlijk denk ik dat niet maar het kan wel.
    Jaren ben in alleen geweest ik hou het wel vol. Ze is lief voor je, blijf bij haar. Je bent echt goed voor haar dat weet ik.'
    Ik voel vreselijke angst toeslaan, uit allemacht probeer ik wakker te worden, maar ik word alleen maar dieper weggezogen.
    'NEE BRAD! Felice! ga naar Brad! blijf bij hem! BRAD JIJ VERDIENT HAAR!' schreeuw ik, ik voel het gras rond me plat slaan en het echoed door het bos, nog nooit had ik iemand zo hard horen schreeuwen, nogsteeds voel ik de trillingen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Brad.
    Ik sla mijn handen voor mijn oren als ik zijn geschreeuw hoor. Dan schreeuw ik ook maar minder hard natuurlijk. 'IK BEN NIEMAND WAARD! IK BEN SLECHT EN VERDORVEN. ER MAG NIKS VOOR MIJ ZIJN. IK BEN OPGEGROEID DOOR ROX! DAAROM MAG IK NIEMAND. GEEN VRIEND. GEEB LIEFDE.' ik ren, ren en ren. Ik hoop voor hen dat ze me nooit meer zien.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik schrok van wat er allemaal gebeurde. Eerst schreeuwt Bill, en door de trillingen viel ik om. Vervolgens schreeuwde Brad, en ik had meegekregen dat hij was opgevoed door Rox. Bill lag nog hulpeloos op de grond, dus ik besloot hem eerst te helpen en vervolgens Brad te gaan zoeken. Ik snelde naar Bill toe.
    ''Het sp-spijt me zo'' zei ik, met een paar snikken tussendoor. Ik zou mezelf dit nooit vergeven, ik vond het verschikkelijk om mensen waarvan ik hield pijn te doen; lichamelijk of emotioneel, het is in beide gevallen even erg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    'IK BEN NIEMAND WAARD! IK BEN SLECHT EN VERDORVEN. ER MAG NIKS VOOR MIJ ZIJN. IK BEN OPGEGROEID DOOR ROX! DAAROM MAG IK NIEMAND. GEEN VRIEND. GEEN LIEFDE.' Een schok gaat door me heen en ik hoor hem wegrennen.
    Dan hoor ik Felice, ik voel bloed uit mijn mond lopen en probeer mijn betraande ogen te openen.
    mijn keel brand, Ik zoek naar houvast met mijn geest.
    zonder dat ik het weet zoekt mijn hand naar die van Felice, in de hoop dat ze me in de realiteit kan trekken.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:45 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Er stroomde wat bloed uit zijn mond, en ik voelde mijn hart bonken. Overleefde hij dit wel? Hij zocht met zijn hand naar de mijne, en ik pakte die aan. ''Het komt wel goed'' zei ik zacht, met een lichte trilling in mijn stem. Hoe moest ik dit in godsnaam oplossen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Gaat lekker daar? ik leg mijn oren plat in mijn nek als ik geschreeuw hoor.

    Xiel

    Ik hoor een soort van geschreeuw en een windvlaag komt in mijn richting, Ik kijk hoe het vlees op mijn arm weg trekt en ik een skelet arm overhoud 'Ja tuurlijk' mompel ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    'het komt wel goed' het trok me omhoog, ik kon mijn ogen openen, maar niet bewegen.
    Ik kijk naar Felice en hoor Brad nog steeds rennen.
    'het spijt me zo... als ik niet was gekomen zat je hier nogsteeds... samen met Brad...' snik ik, uit mijn mondhoek druppelt bloed.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:52 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Lol, hondhoek :"D]

    Felice

    ''Maak je daar geen zorgen om, we-'' ik maakte mijn zin niet af. ''Hoe kom je aan die pijn?'' vroeg ik toen, terwijl ik voorzichtig het bloed van zijn mondhoek haalde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    'hoe kom je aan die pijn?' Ik knipperde met mijn ogen.
    'welke...? va-n de 7? mijn keel?' Ik voelde nogsteeds de scherpe pijn in mijn borst steken en kreun even.
    'Ik...Ik weet het niet... waar schrijnlijk-' ik kon mijn zin niet afmaken dankzij de enorme steek van mijn keel naar mijn borst.
    Ik schreeuw het uit, en doe mijn best om Felice geen pijn te doen met de trillingen wat aardig lukt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Ik voelde de grond onder me trillen door zijn geschreeuw, en ik moest moeite doen om rechtop te blijven zitten. ''Is er iets wat ik voor je kan doen?'' vroeg ik hem bezorgd. Ik had geen idee wat ik moest doen om zijn pijn een beetje te laten af te nemen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Ik piep als er weer hard geschreeuwd word, Dat is de schreeuw van Billian ik weet het zeker, Hij moet pijn hebben waarom zou hij anders zo schreeuwen? ik ging recht op zitten en huilde luid (Niet huilen maar dat van Awooooo)

    Xiel
    Weer een schreeuw en harde trillingen, voordat ze me raakte liet ik mijn vlees los en ging als een skelet dichterbij het vuur zitten. zo geen pijn meer. Ik keen naar Alex de wolf terwijl hij huilde

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:02 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    Ik denk even na dan hoor ik Alex in wolf vorm huilen. 'ja... ga naar Brad, word gelukkig en geefd Darryl en Alex de groeten...' ik kreun zacht en open dan mijn ogen, ik kijk haar aan 'en verdrink me...'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:02 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    ''En verdrink me..'' zei hij erachteraan, en ik keek hem ongelovig aan. ''Zeg dat nooit meer!'' riep ik, en de tranen prikten achter mijn ogen. ''Bill, ik geef veel om je, en ik ben niet de enigste'' zei ik, een beetje kwaad. ''Waarom?'' zei ik toen, wat zachter.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    Ik knipper langzaam met mijn ogen 'omdat ik levens verpest, en ik al 5 jaar pijn heb'
    Ik kijk haar recht aan en weet wat ze meot doen om het te stoppen, maar wil het niet vragen, hier moet een eind aan komen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Xiel

    Ik stond op en liep in de richting waar het geschreeuw vandaan kwam, ik merkte dat ik nog een skelet was en veranderde weer terug. ik knielde naast Billian neer. 'Je moet hem aanraken bij zijn keel en Hart'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira