• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ben nu bij Moedr die niks goed vind :p dus mag niet op mobie of pc. Post vanaaf Hopelijk. ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bill

    Ik loop naar waar ik Felice hoor, dan zie ik haar zitten... met Brad... mijn vriend... en de eerste waar ik voor viel.
    Ik voel een traan in mijn ooghoek Ik hoop dat je gelukkig met hem word... dan val ik neer en is alles weer zwart.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (ok droog, iedereen dood hier? XD oh en internet werkt nogsteeds slecht.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    Eindelijk kwamen we ergens aan bij een vuurtje, de geur van de rest was hier het sterkst. Uitgeput viel ik hier neer en hijgde met mijn tong uit mijn mond

    Xiel
    Toen we dicht bij het vuurtje waren viel Alex neer van vermoeid heid, 'Brave wolf' zei ik tegen hem en ik legde hem naast het vuurtje. Ik rekte me uit en keek om me heen. Ze zouden hier ergens moeten zijn, als Alex hier heen liep zouden ze hier moeten zijn


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik leef nog :3.
    Maar Bill herinnert zich alles weer? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    'Bill?' ik draai me om en ren op hem af. 'Bill, wordt wakker.'
    Ik voel mijn tranen stromen en zeg dan onze woorden, die ik jaren niet meer heb gezegd. 'Wij, jij en ik. Ik ben niet ik zonder wij.' ik knijp mijn ogen dicht. 'Wordt wakker, wordt PLEASE wakker!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    'Ik hoop dat je gelukkig met hem word...' hoorde ik Bill, en met een ruk draaide ik me om. Ik zag nog net hoe Bill bewusteloos op de grond viel. Ik had hem pijn gedaan, ik had hem zó veel pijn gedaan.. Ik stormde het water uit, achter Brad aan. ''Bill?'' zei ik bezorgd, en schudde hem een beetje door elkaar. ''Bill, wordt wakker..''

    [Sta je dan, in je BH :'DDD]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    { Nog iets belangrijks gebeurd? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Bill (nu is hij wakker en hij weet alles weer.)

    Ik voel dat ik weggezogen word maar als ik 'Wij, jij en ik. Ik ben niet ik zonder wij' hoor voel ik me weer in de realiteit komen.
    'Felice... Brad please let op haar?' kreun ik zwak, ik voel mijn pijn toenemen.
    Als ik daarna Felice haar stem hoor voelt het alsof er met een revolver in mijn borst geschoten word.
    meer tranen verlaten mijn ogen, ik huilde nooit, al helemaal niet om meiden.
    Felice... wat heb je met me gedaan!?

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:17 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Brad

    'Blijf.' ik moet nu echt huilen. 'Bill je bent iemand die ik niet kwijt wil.' ik lach niet Polak rijmt het. 'Ik ben je beste vriend en da zal ik altijd zijn.' ik til hem op en leg hem op een zachtere plek neer.

    (Brad weet niet dat Bill op hem valt)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (lolz? Bill valt op Felice XD)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    'Felice... wat heb je met me gedaan!?' klonk er, en mijn greep om zijn armen verslapte. Ik sloeg mijn ogen neer. ''Ik eh- ga even..'' ik slikte even. ''Ik ben zo terug'' mompelde ik, en ik stond op.
    Ik liep een klein stukje het bos in, en leunde tegen een boom om me vervolgens op de grond te laten zakken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    'Ik ben je beste vriend en da zal ik altijd zijn.' ''Ik ben zo terug''
    Ik hoorde en voelde alles, maar kon niks dan alle pijn aanvoelen.
    Ik schreeuw en schreeuw, maar er komt niks uit mijn keel.
    'Felice!' Schreeuw ik, deze keer klinkt het luid door het bos.
    Het hielp werkelijk niks dat ze wegliep. De pijn werd alleen maar sterker.
    'verdrink me!' schreeuw ik, dat was de enige maneer om de pijn te stoppen, ik kon toch niet bewegen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (ik vond het al zo raar ik dacht all!!! Ik kijk scheel. Ik von het al zo dom :p)


    Brad
    'Bill, be happy.' zeg ik en sta op. 'Ik denk dat het toch eh... Gewoon was omdat ik in geen jaren een meisje heb gezien.' eigenlijk denk ik dat niet maar het kan wel.
    Jaren ben in alleen geweest ik hou het wel vol. Ze is lief voor je, blijf bij haar. Je bent echt goed voor haar dat weet ik.' ik sta op en loop in de tegenovergestelde richting lopen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik voelde tranen over mijn wangen rollen. Ik had het verpest, alweer. Ik hoorde dat Bill mijn naam riep, maar waarom zal ik terugkomen? Ik neem aan dat Bill Brad en mij niet samen wilt zien? Ik zuchtte even en veegde de tranen van mijn wangen. Ik stond op, en keek van een afstandje naar Bill en Brad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''