• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ZOMG :|)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice

    Ik zuchtte opgelucht toen Bill geen pijn meer leek te hebben. ''Gaat het weer?'' vroeg ik, nog ietwat bezorgd. Ik keek toen Xiel even aan. ''Dankjewel'' glimlachte ik, en keek vervolgens weer naar Bill.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    Ik kuch even en ga dan voorzichtig overeind zitten.
    'Ja' hoe kon hij noe weten hoe het weg moest? ik wist het ook maar- dan besef ik dat Felice me kan horen en ik sta mijn hand op mijn voorhoofd (facepalm)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Ninuturu en ik gaan eten)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    ''Waar?'' vroeg ik toen maar.
    ''En waarom had je het niet verteld?'' vroeg ik, als reactie op zijn gedachten.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Eetze ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Xiel

    ik liep weer terug nadat ik wist dat het weer goed ging, halverwege werd ik weer een skelet 'Godver' gromde ik. ik ging naast Alex zitten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Brad is vriendloos :o)

    Brad

    Ik zie niks, voel niks. Ik krabbel overeind en merk dat Mindria, een wolf, op mijn schoot zit. Ik begraaf mijn gezicht in diens vacht en huil. Ik huil zoals wolven dat doen. Laat mij sterven en in de hel het uitvechten met Rox. Ik zoek naar een voorwerp of een plek waar ik het kan doen. Snel en pijnloos. Of pijnlijk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Felice gaat hem zometeen zoeken ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [okeej]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [trouwens bij brad moet je denken aan:

    Brad Pitt(H):Y)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Facepalm, btw, Alex is een wolf right nu :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Rooba schreef:
    Felice

    ''Waar?'' vroeg ik toen maar.
    ''En waarom had je het niet verteld?'' vroeg ik, als reactie op zijn gedachten.


    wat waar?

    Bill

    Ik zucht en sla mijn ogen neer 'omdat ik levens verpest... maar... weetje hoe vreselijk het is om je geheugen kwijt te zijn? ik herkende je, was op je en wilde met je praten maar ik herkende je toch niet, echt moeilijk.' ik wil opstaan maar zak door mijn benen, plotseling opstaan werkt blijkbaar niet.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [nvm, verkeerd gelezen :3]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''