• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik leg mijn arm erna om haar middel heen. "Zo, dan val je in ieder geval niet meer, onhandige Raven." grijns ik. "Misschien klinkt het wel zo voor je, maar je bent vast veel leuker dan een mislukt Disney sterretje." Even later zie ik Steven en lopen we er op af.


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    Riley komt op me af lopen met zijn arm om de middel van een meisje dat ik hier nog niet eerder heb gezien. Ze heeft een bloederig stuk stof om haar arm.
    'Moet ik daar even naar kijken?' vraag ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    'Dat hoop ik dan maar,' zeg ik glimlachend. Dan lopen we naar een jongen toe. 'Moet ik daar even naar kijken?' vraagt hij. 'Als dat geen probleem is dan graag,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik knik naar Steven. "Ja, ik zag haar tussen de bomen." Ik knik met mijn hoofd in de richting van het woud.


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    Voorzichtig wikkel ik de bloederige stof van haar arm. Een snee wordt zichtbaar, maar gelukkig bloed het niet meer. Met een beetje water uit het flesje maak ik het schoon, en verbind haar arm daarna weer met een paar repen van een shirt dat ik als verband heb verscheurd.
    'Verder alles oke?' vraag ik dan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    'Dank je,' zeg ik tegen de jongen. 'En behalve hoofdpijn ben ik volgens mij helemaal in orde.' glimlach ik. 'Ik ben trouwens Raven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steven Brown
    'Graag gedaan, ik ben Steven.' Even weet ik niks te zeggen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    Ik wrijf even met mijn hand over mijn hoofd en kijk dan naar Steven en Riley. 'Hoeveel mensen hebben het eigenlijk eh, overleefd?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik kijk even over het strand en tel. "Ik zie er ongeveer 14 of zo." zeg ik dan tegen Raven.


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    'Ja, zoiets inderdaad. De meesten zijn van onze leeftijd, en een paar kleine broertje en zusjes.' voeg ik toe aan wat Riley gezegd heeft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    Ik slik even. Volgens mij was het vliegtuig namelijk best wel groot. 'Hadden jullie eigenlijk nog familie of vrienden in het vliegtuig zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Denk het' grinnik ik. Ik zet mijn pet even af, en ga een keer door mijn haar. Daarna zet ik mijn pet weer op.


    El Diablo.

    Cristela "Chris" Martinez
    "Jij bent niet echt zo'n prater he?" Ik kijk Tyler geamuseerd aan.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:51 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik schud mijn hoofd. "Nee, gelukkig niet. Jij wel?" vraag ik, denkend aan alle mensen die het niet overleefd hebben. Wat een geluk dat mijn teamgenoten niet in dit vliegtuig zaten, dan was ons hele team uit elkaar gevallen!


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    'Ik pok niet,' antwoord ik, en ik kan niet helpen daar een beetje blij over te klinken. 'Hoewel het me natuurlijk wel enorm spijt voor degenen die wel mensen in het vliegtuig kenden,' haast ik me eraantoe te voegen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:49 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the