• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [wie zitten er nog niet in eigenlijk?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [xHeavelyx]


    Your make-up is terrible

    [okee]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry, ben er weer]

    Steven Brown

    De jongen met de gebroken arm komt naar ons toe lopen.
    'Ik ben Steven, dokter in opleiding,' stel ik mezelf voor. 'Zal ik even naar je arm kijken?'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:03 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik zucht diep en kijk de dokter na. Ik begin een zacht spaans slaapliedje te zingen, al ligt het kleintje te slapen. Hoe gaan we dit nou doen? Op een eiland. niemand die we kennen, wie kunnen we vertrouwen en wat moeten we doen om te overleven? Voor dit kleintje moet gezorgt worden maar die zorg kan niet op een 19-jarige jongen zijn schouders rusten. niet alleen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lucas Jhonson

    'Ik ben Steven, dokter in opleiding,' Stelde een jongen met bruin haar zich voor 'Zal ik even naar je arm kijken?' Vroeg hij 'Graag, ik ben Lucas' Stelde ik mezelf voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Steven Brown
    Ik bekijk Lucas' arm. Die is gebroken, maar het lijkt een nette breuk.
    'Je hebt geluk gehad, je arm hoeft niet gezet te worden. Ik zal hem voor je spalken, dan zou het goed moeten komen. Blijf maar even rustig zoeken, dan ga ik wat geschikt materiaal zoeken. Heb je enig idee hoe het gebeurd is?'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lucas Jhonson

    'Heb je enig idee hoe het gebeurd is?' Vroeg hij, ik hate dokters maar hij viel wel mee, veel keus had ik ook niet echt 'Ergens tegen aan gevallen volgensmij' Andwoorde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mag ik een samenvatting+kan ik ergrns inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [vliegtuig gecrashed, zijn heel veel mensen gewond. Er is een gevecht geweest tussen broer en zus. En ja hoor. Tyler is somewhere, Cristela zit in het zand en tylers broertje ligt op haar schoot te slapen. Riley ligt ook nog ergens enja kijk maar waar je inspringt :P mag overal broer zit aan het water.]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Er is niet echt veel gebeurd, gewoon wat mensen gevonden enzo. Ik ga nu een stukje het bos in en dan kan ik wel één van je karakters vinden?]


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    Ik knik. Ik scheur mijn shirt in reepjes en spalk daarmee zijn arm. Met het laatste stuk shirt maak ik een soort draagdoek.
    'Je moet proberen je arm een beetje stil te houden, dan zul je er het minste pijn van hebben. Als je toch erg veel last hebt, heb ik nog wel een paar pijnstillers voor je.'

    [Aan heavenly, de meeste personages zijn op het strand. Sommigen hebben verwondingen, Steven is dokter in opleiding en behandelt ze. Cristela's broer heeft haar geslagen omdat hij haar een hoer vindt en daar is een klein gevecht door ontstaan. Je kunt nog wel inspringen, laat maar gewoon je personage het strand op wandelen of zo.]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    [kan ook :'D kijk maar wat je wilt]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emma
    Ik sta op en loop wat rond. Ik kniel uit eindelijk maar neer bij Steven. 'Als het kan wil ik je wel helpen, mijn tante is dokter en ik hielp haar wel eens...' zeg ik en haal mijn schouders op.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lucas Jhonson

    'Je moet proberen je arm een beetje stil te houden, dan zul je er het minste pijn van hebben. Als je toch erg veel last hebt, heb ik nog wel een paar pijnstillers voor je.' Zij Steven 'Het gaat wel, bedankt' Zij ik.


    Don't be like the rest of them, darling