• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik liep naar Cristela, en plofte naast haar neer. Noah was al in slaap gevallen. 'Kleine slaapkop die het is' grinnik ik.


    El Diablo.

    Riley Winchester

    "Geen idee." Ik haal mijn schouders op en pak haar arm zacht vast om hem te bekijken. Ik zie dat er een topje om heen gewikkeld zit. "Niemand heeft eigenlijk een idee." Ik laat haar arm weer los. "Zullen we even de dokter zoeken?"


    Your make-up is terrible

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik glimlach terwijl ik door zijn haartjes streel. "Er is veel gebeurt..is vermoeiend voor zo'n kleintje...Hoe heet hij?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [eigenlijk was het bloesje maar maakt niet uit a.]

    Raven Willow Rhodes
    Ik kijk Riley vragend aan. 'Is hier een dokter dan? Ik dacht dat er geen andere mensen op het eiland waren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Same shit for a guy. :'D]

    Riley Winchester

    "Ja, die is ook neergestord." leg ik rustig uit. "Er zijn nog wat overlevenden, voor zover ik gezien heb een stuk of 10." Ik begin richting het strand te lopen. "Deze kant."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik knik en loop dan snel achter de jongen aan. 'Eh, hoe heet je eigenlijk?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steven Brown
    Met het verzamelde fruit lopen we weer terug naar het strand. Zo'n chaos als het was na het neerstorten van het vliegtuig en de crisis daarna, zo rustig is het er nu. Iedereen zit wat te praten of is voor zichzelf bezig.
    'Iemand honger?' vraag ik, niet in het bijzonder aan iemand.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Riley Winchester

    "Oh, sorry, helemaal vergeten! Riley." glimlach ik naar haar. "En jij?"


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Okee, lach niet want het is nogal een rare naam. Ik heet Raven,' glimlach ik, 'het is in elk geval beter dan mijn tweede naam,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ik vind Raven eigenlijk wel leuk, het klinkt speciaal." Er schijnt ondertussen al wat meer zon door de bladeren heen, wat betekent dat we bijna bij het strand zijn. "Dus, wat is je tweede naam?" vraag ik nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Dank je,' zeg ik glimlachend. 'Dus, wat is je tweede naam?' vraagt Riley. 'Willow,' antwoord ik, 'ik vraag me echt af hoe erg bij bewustzijn mijn moeder was toen ze mij kreeg,' lach ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Noah' antwoord ik, en kijk naar hem. Hij slaapt best rustig.


    El Diablo.

    Riley Winchester

    "Vast heel erg, ze hield vast heel erg van speciale namen." grinnik ik. "Het klinkt eigenlijk wel magisch, Raven Willow." Ik gebaar erbij met mijn handen. "Niet verkeerd hoor." knik ik en ik stap het strand op en zoek naar degene die mij eerder behandeld heeft.


    Your make-up is terrible

    Cristela "Chris" Martinez
    "Noah" herhaal ik terwijl ik door zijn haartjes blijf strelen. "Is hij net zo lief als hij hier ligt" Ik kijk Tyler aan. "Net zo zorgzaam als zijn broer?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    'Het klink eerder als de naam van een mislukte Disney zangeres of actrice,' grinnik ik. Dan struikel ik weer waardoor ik me weer aan Riley vast moet houden om niet om te vallen. 'Zoals je merkt ben ik nogal onhandig,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered