• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    [je haalt de woorden uit mijn mond haha]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven Brown
    Met Emma en Lucas loop ik het bos in. Aan de rand van het strand is niet veel begroeiing, maar we komen al gauw grotere en dikkere bomen tegen, waar ook planten met vruchten te vinden zijn. De meeste soorten herken ik echter niet, daarom stel ik voor een paar te plukken en op het strand rond te vragen of iemand ze herkent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma
    'Ja nee echt niet.' zeg ik en lach dan. 'Ik haalde 10en voor Biologie.' zeg ik en ruik aan de planten. 'Die zou ik maar niet doen.' wijs ik op de donkergroene. 'Maar die is wel goed.' Ik breek een klein stukje af van het rode ding en eet het op. 'Lekker.' zeg ik en kijk dan om me heen. Opeens gebaar ik dat iedereen stil moet zijn. 'Ik hoor het stromen van een rivier, zoet water!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven Brown
    Emma maakt ook mij aan het lachen met haar vrolijke gedrag. We gaan op zoek naar het geluid, en vinden inderdaad een riviertje met water.
    'Heeft iemand eraan gedacht een fles mee te nemen?'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Riley Winchester

    Ik sta weer op na een tijdje en besluit een stukje het bos in te lopen. De schaduw voelt lekker op mijn huid die de bladeren aan de bomen geven. Zo kan ik even wat dingen op een rijtje zetten.


    Your make-up is terrible

    Lucas Jhonson

    Ik loop achter Steven en Emma aan door het bos, ik was eraan gewent geraakt om alleen te zijn dus veel maakte het me niet uit 'Heeft iemand eraan gedacht een fles mee te nemen?' Vraagt Steven 'Ja, Hier' Zeg ik en gooi hem het flesje dat ik in mijn hand had toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Steven Brown
    Ik vang het flesje dat Lucas me toegooit, vul het en drink het weer leeg. Daarna vul ik het weer.
    'Willen jullie ook?' vraag ik Lucas en Emma.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    Met een bonkende koppijn word ik wakker. Ik kijk even om me heen en zie gelijk dat ik op een strand lig. Als ik een steek in mijn arm voel kijk ik er even na. Mijn gezicht betrekt als ik zie dat er een grote snee in zit. Aangezien het toch snikheet is en ik nog een hemdje onder mijn bloesje aan heb trek ik mijn bloesje uit en hou die tegen de snee. Moeizaam kom ik overeind. Dan zie ik dat er een eindje verderop een bos begint. Omdat ik voor de rest niemand zie loop ik er maar heen. Als ik een stukje het bos ingelopen ben bots ik tegen iemand op. 'Sorry!' verontschuldig ik mezelf snel terwijl ik me aan de persoon vast moet houden om niet om ver te vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik hou het meisje overeind die zich aan mij vastklampt na net tegen me opgelopen te zijn. "Sorry!" zegt ze. "Nou, dat geeft niet hoor. Vooral niet vandaag."


    Your make-up is terrible

    Lucas Jhonson

    'Willen jullie ook?' Vraagt steven maar ik schud mijn hooft, ik had geen dorst.


    Don't be like the rest of them, darling

    Raven Willow Rhodes
    'Nou, dat geeft niet hoor. Vooral niet vandaag,' zegt de jongen. 'Eh, wat is er eigenlijk gebeurd dan?' vraag ik voorzichtig. 'Het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik in een vliegtuig zat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ja even over dat vliegtuig." zeg ik. "Die is dus neergestort en zitten wij hier zo'n beetje vast, al een uurtje of zo." leg ik een beetje onhandig tegen haar. "Heb je ergens pijn?"


    Your make-up is terrible

    [Wat kan ik doen met Tyler ofzo?]


    El Diablo.

    [Cristela zit op het zand met zijn broertje, daar kan je heen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    'Eh, hoofdpijn en er zit een snee in mijn arm,' dan pas dringt het tot me door wat de jongen nou echt heeft gezegd. 'H-het vliegtuig is neergestort? Maar hoe dan? Problemen met de motoren of zoiets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered