• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik trek mijn shirt over mijn hoofd. "Hier..dit is bloedloos en wit,..voor over de hechting" Ik geef het aan Steven en haal vervolgens een tanktop uit mijn tas en trek die weer aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dianne Tia Emerson
    'Is goed.' Zei ik. Ondertussen had ik mijn schoudertas al op mijn schouder gezet. Gelukkig zat alles er nog in. Ik keek even tussen de tassen. Sommige waren een beetje vies en andere leken gek genoeg nog brand schoon. Als dat wel mogelijk was. Toen vond ik een zwarte met zijn naam op de label. 'Gevonden!'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Riley Winchester

    Ik knik alleen maar en bijt hard mijn kaken op elkaar, terwijl ik de naald elke keer door mijn vlees voel gaan.


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    'Bedankt,' ik glimlach naar Dianne als ze m'n tas er in zet. 'Er zitten pijnstillers in, die mag je wel aan Riley geven'.
    Als ik klaar ben met hechten, verbind ik de wond met het shirt dat Cristela me aangeeft. 'Zo, dat zou het moeten doen voor nu.'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dianne Tia Emerson
    Ik opende de tas en zocht naar pijnstillers. Er zat niet heel veel in en zoeken naar die dingen zou niet moeilijk zijn. Helaas kon ik de pijnstillers niet vinden. Ik opende een andere vak en toen zag ik ze.Ik bekeek de doos en zag dat het 500mg was. best wel sterk dus Ik haalde er eentje uit en gaf ze aan Riley. eentje zou wel genoeg zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Decio Martinez.
    "Dokter? Er is iets met haar enkel" Ik leg het meisje naast de jongen. Vervolgens Grijp ik mijn zusje bij haar shirt en til haar omhoog. "Wat ben je toch een vieze slet, Omkleden bij al deze mannen" Sis ik in het spaans en werp haar een paar meter weg waardoor ze op haar rug land.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik vis ergens Noah's rugzakje nog tevoorschijn, en geef hem aan hem. Hij stopt zijn vestje erin zodat zijn zwarte shirtje tevoorschijn komt. Daarna pakt hij zijn speelgoedauto en begint ermee te spelen.


    El Diablo.

    Riley Winchester

    "Dankje." glimlach ik naar hem terwijl ik weer op sta. Het trekt nog wel een beetje maar voelt al beter aan. Een meisje geeft me een pijnstiller aan die ik dankbaar aanneem en inneem.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:58 ]


    Your make-up is terrible

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik probeer wat te zeggen maar tot nu toe alleen maar bezig met het verweren van mijn broers klappen. "Papa zou zich omdraaaien in zijn graf als hij zag dat je dit deed voor een klein kind zijn ogen" dat zorgde weer voor een rake klap.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'Dokter?' Ik grinnik kort. 'Ik heet Steven,' maar de jongen lijkt het niet te horen.
    Ik buig me over de enkel van het meisje, maar het lijkt niet ernstig. 'Ik denk dat je enkel verstuikt is,' vertel ik haar. 'Als je er niet te veel op steunt, komt het wel weer goed.'
    Dan laat ik me in het zand zakken. Zo veel dokterswerk heb ik nog nooit gedaan in zo'n korte tijd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Riley Winchester

    Ineens zie ik dat een jongen het meisje wat rake klappen geeft die mij net geholpen heeft. "Hey, wat denk je dat jij aan het doen bent?" vraag ik terwijl ik hem bij zijn schouder pak.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    Opeens zie ik dat Cristela word geslagen door een man. Vast haar broer. Het is nu vast niet slim wat ik ga doen, maar ik doe het toch. Ik ben wel wat gewend. Ik sta op, en loop naar de twee toe. Ik duw de man weg, 'stoer hoor, meisjes slaan' sis ik.


    El Diablo.

    Decio Martinez.
    Een jongen pakt mijn schouder vast terwijl een ander me een zet geeft "Stoer hoer meisjes slaan" sist hij. Ik ruk mijn schouder los. "Jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben" sis ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Don't care." zeg ik terwijl ik tussen hem en het meisje in ga staan. "Meisjes sla je niet, wat ze ook doen."


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Echt wel' zeg ik, en kijk hem aan. 'Het is niet dat ik blind ben ofzo' grom ik daarna.


    El Diablo.