• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cristela "Chris" Martinez
    Terwijl Tyler in de boom klimt houd ik zijn broertje bij me. "Alsof de boel nog niet erg genoeg was, crashed het vliegtuig" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Riley." beantwoord ik zijn vraag. "Eh, wel goed, denk ik." zeg ik, een beetje langzaam. "Alleen wat duizelig."


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    'Het vliegtuig crashte, Hmm? Herinneren jullie je er nog wat van?' Meer flitsen van de crash verschijnen voor mijn ogen.
    'Gelukkig' antwoord ik Riley. 'Dan komt het wel goed met je'.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:42 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dianne Tia Emerson
    Iemand riep voor een dokter. Steven kwam meteen in actie. De man die nog steeds voor me lag was kansloos. Echt kansloos. Terwijl Steven naar andere persoon ging liep stilletjes en nieuwsgierig achter hem aan. Ze had een flinke snee die gehecht moest worden


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik zucht. "Vaag, in delen maar niet alles" antwoord ik Steven zijn vraag. "Herinner jij je wat Corazón?" vraag ik aan het broertje van Tyler.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik viste wat tassen uit de boom, en had uiteindelijk die van mij te pakken. Ik sprong weer uit de boom, en liep naar de rest. Ik had nu ongeveer 8 tassen beet. 'Ik weet niet of er nog tassen van jullie bezitten' zeg ik, en leg ze neer.


    El Diablo.

    Riley Winchester

    "Ja, dat moet wel." zeg ik. "Ik moet over drie dagen een wedstrijd spelen, hoe snel is het over?" vraag ik als ik plotseling aan onze finalewedstrijd denk.


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    'Dat zou moeten kunnen. Wat speel je?'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cristela "Chris" Martinez
    "Oh mijn held!" Zeg ik als ik mijn tas uit Tyler zijn hand aanpak. "Ik kan me omkleden!" Ik rits mijn tas open en haal er een naai setje uit. "Alsjeblieft" ik geef het aan Steven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Noah (Broertje van Tyler)

    Ik schud mijn hoofd. 'Ty en ik in vliegtuig, en opeens boem op strand' zeg ik. En plof neer op het zand.


    El Diablo.

    Riley Winchester

    "Voetbal." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Dianne Tia Emerson
    Ik stond heel stilletjes op de achtergrond. Ik was een beetje verlegen. Een jongen had 8 tassen beet. Ik keek er even tussen of er geen 1 van mij tussen zat en toen herkende ik een blauwe kleur. 'Volgens mij is die blauwe van mij.' Zei ik zacht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik glimlach naar het kleintje. "Het is oke, ze zullen ons vast snel redden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'Gaaf!' Ik babbel wat met Riley, terwijl ik zijn wond hecht. 'Sorry als het pijn doet, maar ik heb niets verdovends bij de hand.'
    'Dianne? Zou je willen kijken of mijn tas er ook is? Het is een zwarte, met mijn naam op het label.'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tyler

    Ik gaf een blauwe tas aan het meisje. 'Ik kan nu in elk geval die wedstrijd op mijn buik schrijven' zucht ik, en laat me naast Noah vallen.


    El Diablo.