• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [iig, ik ga slapen... Trusten people ;)]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    HurtedHeart schreef:
    Jayden Jason Bright
    Ik stond nu in een huis bij het raam als ik iemand het uit hoor schreeuwen. Het is Marella van mijn district. Ik grom even kort en span mijn boog aan. Ik zou haar niet moeten doden, maar dit was martelen. Ik sloot een oog en hield mijn adem in. Ik liet los. Mijn pijl suisde door de lucht. Recht is marella's keel. Nu was ze opslag dood. Beter dan gemarteld worden. Na geschoten te hebben dook ik ook meteen weg zodat ze me niet zouden zien.
    [Als dit niet mocht. Ik ving namelijk alleen op dat ze dood ging. Schrap je dit bericht ;) dan telt hij gewoon niet.]


    { Ik wou eigenlijk nog een grote finale maken :3 }
    * Jigsaw face *


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2
    Ik kijk op als een pijl Marella's keel doorboord. Niemand neemt mijn plezier af... Ik val Jayden niet aan, maar kijk hem ijskoud aan. Marella's lichaam valt levenloos op de grond neer en ik kijk naar de stad. Alle andere Tributen zijn nu weg, waarschijnlijk op weg naar het bos.


    help

    { Laat maar :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Jayden dook weg voor iemandhem kon zien. Dus je weet niet dat hij het is :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3

    Wáárom moest ik ook al weer in dit stadje blijven, bij de Beroeps? Waarom kon ik niet gewoon, net als iedereen, naar het bos, of de berg?
    Ik grom zachtjes en stop twee messen in mijn riem. Met het andere snij ik een stuk van het meterslange touw af en hang het ook aan mijn riem. De rest prop ik allemaal terug in mijn rugzak. Waar zou dat piepende ding voor zijn?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Madilaine - 2

    Ik laat een gefrustreerde schreeuw horen als de pijl Marella's keel doorboord. Ik sleep haar naar het water en gooi haar erin. Ik schud mijn blonde haar naar achter en was mijn handen in het water, e zitten onder het bloed. En ik loop weer terug naar de hoorn.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    "Ssh," ik slik, bekijk de rotsen. Daarover, dan zijn we bij de brug en als we daarover zijn - zijn we eindelijk in veilig bos. "Kom." Ik trek hem dichter tegen me aan en probeer zo balancerend over de rotsen te gaan. De brug is gelukkig zo gedaan. En nu? Nu moet ik hem kapotmaken voor de mensen die daar nog zijn. Ik loop een stuk het bos in, en zet Glynn tussen de struiken waarna ik de brug kapot begin te trappen. Uiteindelijk ren ik snel terug om Glynn overeind te helpen en dichter het bos in te gaan. Pas bij een grot, verstopt onder een struik houd ik halt. Ik breng de spullen naar binnen en vervolgens Glynn. "Jouw been moet ontsmet worden. Ik trek mijn jas uit en leg die op de grond waarna ik de spullen uitpluis. "Jodium. Verband van mijn jas. Trek je broek uit." Ik strijk lokken voor mijn ogen vandaan en adem diep in. We leven nog.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4
    Via de huisjes doorkruis ik het stadje. Hier en daar lopen er waterlopen. Zelfs door de huizen. Volgens mij is deze stad aan het zinken...

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:32 ]


    help

    [Ze zit in één of ander huis, niet bij de hoorn :W]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Sowwy! Zou het veel moeite zijn om de plek waar je bent bij je naam en District te schrijven?)


    help

    Glynn - 4

    Ik kreun van de pijn als ik mijn broek uit doe, daar lag ik dan in mijn boxer. Ik keek naar Cymbeline en gooi de rugzakken die ik had neer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    (Sowwy! Zou het veel moeite zijn om de plek waar je bent bij je naam en District te schrijven?)

    [Zal ik voortaan doen dan :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cymbeline - 5
    Desondanks ben ik blij dat ik hier zit. Veilig, samen met Glynn. "Mooie boxer." Plaag ik de jongen om de sfeer zo wat minder gespannen te maken. "Doet het vast super op nationale tv." Voeg ik wenkbrauwwiebelend toe terwijl ik met één van mijn werpmessen mijn jas in reepjes begin te snijden. De jodium druppel ik op een lap stof dat over is. Zijn broek leg ik naast hem neer waarna ik voorzichtig begin te deppen. "Het is geen diepe wond. De pijl was te ver weg. Het spijt me." Ik slik. Het voelt als mijn schuld. "Ik riep je terug." Fluister ik zachtjes terwijl ik opnieuw jodium op de doek druppel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.