• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    Glynn - 4

    Ik schiet van mijn plaat af en zwem naar de gong, als ik op de kant ben pak ik twee rugzakken en zwem weer terug. Verder durf ik niet te gaan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3

    Een gong knalt in mijn oren en ik verlaat zo snel als ik kan de plaat en duik soepel in het water. Zoals water elektriciteit geleidt glij ik erdoorheen.
    Bij die gedachte grinnik ik even, en ik begin te borstcrawlen naar het plein waar de hoorn ligt. Geen tijd om af te drogen. Gris spullen weg.
    Ik pak een zaklampje, een piepend apparaat, een flink stuk touw en een grote rugzak terwijl ik weghol van het Bloedbad, op naar een stuk waar ik kan schuilen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Avani - 4
    Sierlijk duik ik het water in en begin naar de Hoorn te zwemmen. Ik merk dat de bodem omhooggaat... Het is geen eilandje, het staat hier gewoon onder water. Ik kijk naar de Hoorn en neem een serie werpmessen en een ijzeren boog.

    Elistar - 2
    Aangekomen bij de Hoorn, smijt ik mijn haar uit mijn ogen en ren naar de wapens.

    Sam - 11
    Ik draai me om en wil beginnen rennen.

    (Sinds wanneer geleid water elekriciteit? XD Zout water wel, maar dit water is vervuild en giftig...)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:05 ]


    help

    Jayden Jason Bright District 10
    2,1,0 de hong ging. iedereen rende van zijn of haar plaat af en ik sprong van kei tot kei, maar dat ging te langzaam. Als ik wou blijven leven zou ik toch echt Zwemmen. Ik dook erin en zwom in een noodgang naar de hoorn. Ik dacht aan Alice en mijn ausje en broertjes. Ik zag andere tributen naderen. Ik klom op de rand. Ik was vrij snel want sommige waren nog in het water. Ik rende naar een rugzak en gooide hem op mijn rug. Ook een voor Alice wn ik greep naar een pijl en boog met werpmessen. Een dolk hield ik in mijn hand terwijl ik terug begon te rennen. Weg van hier. Er zouden hier massamoorden plaatsvinden. Ik zie Carter bijna op me aflopen en durfde hem niet te vermoorden, maar deed het. Ik gooide de dolk die ik in mijn hand had in zijn nek waardoor hij ter plekke dood neerviel. Nu moest ik rennen. Zo snel als ik kon. Ik dook de wateren weer in en zwom weg hiervan. Ik rende de stad in opzoek naar Alice


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madilaine - 2

    Ik grinnik even als de gong gaat en loop op de hoorn af. Ik spring behendig over de stenen en kom als een van de eersten aan bij de hoorn waar ik gelijk een paar messen in mijn riem steek en een van de pijl en bogen pak.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    James - 7
    Met een boogje spring ik in het water. Meteen begin ik te zwemmen, maar weet dat ik nooit als eerste aan zal komen. Na iets meer dan 5 minuten -voor mijn gevoel, dan- kom ik aan. Ik pak een overlevingstas en wil me omdraaien. Ik word echter tegen gehouden.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cymbeline - 5
    Ik gebaar Glynn naar vast land te zwemmen en zoef zelfs over alles heen om bij de Hoorn te komen - mijn angst voor water negerend. Ik gris een drietand en werpmessen mee. Daarna ben ik verdwenen. Ik zie nog net hoe Carter neergaat. Pas als ik besef dat ik ben geraakt door een mes zie ik hoe het bloed het water vervuild. "Glynn!" Ik voel hoe ik langzaam in paniek raak. Het water. Het.. Het is overal!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    { Tolkien, kun je Marella even in der rug steken met iets ofzo? Dan gaat Madi haar martelen * sadistische lach * I kinda feel like Jigsaw :/


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avani - 4
    Ik neem het lemmet van één van de messen tussen mijn duim en wijsvinger als de Tributen dichter komen en slinger het naar weet ik veel wie. Volgens mij is het de jongen van 7. Het mes belandt in zijn nek. Ik grijp nog een rugzak en duik het water weer in, ren zo snel ik kan de stad in.

    Elistar - 2
    Ik grijp een stiletto en zie Marella op me afkomen. Ik steek haar tussen het gewricht van haar schouder, uit puur reflex. Het bloed gutst eruit.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:08 ]


    help

    Glynn - 4

    "Glynn!" Ik draai me om, Cymbeline! Ik ren terug en gris haar uit het water. "Kun je lopen?" Vraag ik haastig terwijl ik alvast vooruit loop.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Lizzie - 7
    Ik zie de vage contouren van een brug en opgelucht ren ik erheen. Ik bereik de brug zonder moeite en al snel ben ik weg uit de stad. Ik ren het bos ik en voel me meteen een stuk veiliger. Mijn rode haar zal wel opvallen, maar daar maak ik me even geen zorgen om. Ik ren zo ver ik kan en rust dan even uit om mijn tas te controleren.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Avani - 4
    Vanachter een gebouw zie ik Cymbeline en Glynn. Ik neem mijn boog en leg een pijl aan. Ik wil hem niet vermoorden, maar alleen maar Cymbeline dood van verdriet laten gaan. Ik laat de pees los en de pijl suist op Glynn's bovenbeen af. Daarna ga ik het huis binnen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:10 ]


    help

    x

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:19 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marella - 10

    Nee! Het bloed stroomt uit mijn schouder. Ik ben net bij de kant aangekomen, mijn hand raakt de rugzak nog net. Dan zie ik Madilaine van twee op me afkomen.

    Madilaine - 2

    Ik laat een sadistische lach horen als ik het meisje van 10 oppak en naar de opening van de hoorn sleur. "Hoe zulllen we dit eens gaan doen?" Zei ik gemeen. Ik had alle tijd, en niemand zou het aandurven om me aan te vallen dus ik ging op de grond zitten en keek naar het doodsbange meisje.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3

    Ik hol een huis binnen en plof neer op de grond. Dan spring ik meteen weer op.
    Alert blijven. Iedereen kan binnen stormen.
    Mijn vingers wrikken aan het koordje van de rugzak en ik bekijk de inhoud.
    Een pakje crackers, jodium, een waterzak en drie messen. Geen slechte oogst.
    Ik pak één van de messen beet en ga achter de deur staan. Klaar om aan te vallen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.