• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    [Ik ga :C]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Vakantie hebben terwijl de rest zo vroeg moet gaan slapen is niet altijd geweldig.. Anyways, ik ga film kijken :Y))


    help

    [Jayden komt wel naar Avani toe.]
    Jayden Jason Bright
    Met Mijn pijl en boog nog steeds in mijn hand loop ik door de bosjes. Ik kon zo aanspannen en schieten, maar ik zocht Alice. Kleine lieve Alice. Ik ging naar het bos toe. Daar kon ze zijn. Ik floot eventjes het deuntje die door Spotgaaien opnieuw werd gezongen. Ze zaten op de daken. Ik zag een brug en rende eroverheen. Yes eindelijk bij de bossen. Na een aantal minuten voelde ik het gras onder mijn voet. Ik liep langs de waterrand tot ik een meisje zag. Volgens mij was ze van 4 een vis dus. Ze liep weg van het water en ik achtervolgde haar geluidloos. 'Stop.' Sis ik als ik mijn boog aanspan en het op haar net gericht hou. Een beweging en ik schoot. Nu kwam pas echt mijn instinct naar boven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4 - Bos
    "Wel hallo", zeg ik vrolijk. "Ik dacht dat alle Tributen dood waren..." Mijn hand rust op mijn mes, maar volgens mij heeft hij het niet door.


    help

    Jayden - 10 - Bos
    "Wel hallo", zegt ze vrolijk. "Ik dacht dat alle Tributen dood waren..." Mijn blik glijd over haar lichaam. Haar hand rust op haar riem en haar andere hand bungeld langs haar lichaam. 'Tuurlijk.' Zeg ik sarcastisch. Ik wou haar niet dood schieten. Ik wou niemand doodschieten. Maar als ik het niet deed zou ik dood gaan. Ik laat de spanning op mijn boog zakken maar blijf alert.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Glynn? ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4 - Bos
    "Wat? Ben je bang dat ik je ga aanvallen ofzo?", vraag ik lichtelijk geamuseerd. "Ik ben helemaal alleen. Als ik je zou willen vermoorden, laat je die pijl gaan en ben ik eerder dood dan dat ik je kan raken", zeg ik. Ik draai me simpelweg om en loop weer verder. Hij zou toch niet schieten. Ik blijf alert en luister naar zijn bewegingen. Voorlopig nog niets. Hoe snel zou ik mijn boog kunnen nemen en hem doodschieten? Het zou als een complete verassing komen, maar momenteel had hij de zijne nog niet opgeborgen.


    help

    [Ik ga x]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Glynn? ^-^]


    ( had je al gereageerd? Sorry :/ ga hem gelijk op zoeken! )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Geeft niet ^-^ Ik kom misschien nog terug x]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Glynn - 4 - Grot

    Ik knik zachtjes. "Ik zal de eerste wacht wel houden." Zeg ik terwijl ik haar tegen me aan trek.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Jaydie only wants a Little survivor group :(]
    Jayden - 10 - Bos
    Ze loopt gewoon weg. Hoe durfde ze dacht ze dat ik niet duffe te schieten. Ze moest eens opletten. Ik spande mijn boog weer aan en liep mijn pijl gaan die door haar hand boorde die naast haar lichaam bungelde. Ik grijp snel weer naar een nieuwe pijl. Straks viel ze nog aan. Ik zocht naar een compandre. Een maatje. Alice kon gesneuveld zijn want ik hoorde haar niet. Vanavond zouden we het weten dan zou het in zicht zijn wie er gestorven is. Dit meisje was dat duidelijk niet. Ze was gewoon niet aardig dacht ik.

    [Sorry las over je post heen...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4 - Bos
    Ik klem mijn kaken op elkaar en draai me met een ruk om, smijt mijn mes naar hem en kijk hem razend aan. Het lemmet beland in het gewricht van zijn schouder, zodat hij me niet meer kan aanvallen. "Bedankt", mompel ik, terwijl ik de pijl uit mijn hand trek. Het is vreemd om te zien: er zit een gat in mijn hand. "Nu heb ik meer pijlen. Ik neem mijn eigen boog en schiet. Mijn hand doet verschrikkelijk veel pijn, maar ik verbijt de pijn en kijk gewoon hoe de pijl doel treft.

    (Je mag zelf kiezen waar hij terechtkomt ^^ XD)


    help

    [De pijl gaat hem kaalscheren xD hij duikt zodat zijn hoofd niet geraalt word xD]
    Jayden - 10 - Bos
    Ik voel hoe een met mijn vlees doorboord en grom. Ik trek hem eruit en als ik opkijk is haar pijl en boog gespannen. Ze schiet en ik zie hem tochtig mijn ogen komen en duik weg. Ik vol een schram op mijn hoofd. Mijn hand grijpt erheen en een beetje haar is verdwenen. Ik grom en laat mijn arm terugschieten in het gewricht. 'Hier schieten we niets mee op.' Concludeer ik. Het mes doe ik in mijn riem en mijn pijl en boog hou ik in mijn hand. Niet drijgend, maar gewoon voor de zekerheid. 'We putten elkaar alleen maar uit.' Praat ik verder. Ik wou niemand doden maar ook niet sterven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4
    "Wat wou je doen dan? Me gewoon laten gaan ofzo?", zeg ik. Ik leg een andere pijl op mijn boog. Ik heb nog drie messen en achttien pijlen. Waarom vermoord ik hem niet gewoon?


    help