• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    [Nee. Lizzie is dood. Maar Avani huilt.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cheilanthe - 3 - Boom

    Ik draai me met een ruk om als ik stemmen hoor. Mensen die mijn kant op komen. Mensen met waarschijnlijk slechte bedoelingen.
    Ik tuur door het bladerdek heen en zie Elistar en Madilaine staan. De enige twee personen die mij kennen en een bloedhekel aan me hebben.
    Aan de ene kant hoop ik dat een van hen -of allebei- in mijn val trappen en zien dat ik ook zo mijn kwaliteiten heb, aan de andere kant wil ik liever niet opgemerkt worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    { Wat doet Chei's val precies, anders laat ik Madi er even inlopen :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    { Wat doet Chei's val precies, anders laat ik Madi er even inlopen :3 }

    [Ehm, hij wikkelt je helemaal in en trekt je daarna omhoog, zodat je niet kan ontsnappen of iets kan pakken:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alice Rue - 11 - Bos

    Ik schrik als ik een kanonschot hoor, Wie is er dood? vraag ik verwart en probeer de woorden uit te brengen, maar ik leek er niet spraakzamer op te worden, ik volgde Jayden door de bosjes tot we Avani zagen, met tranen bezaaide wangen en verderweg het lijk van het meisje van district 7, Jayden liep algauw naar Avani om haar te troosten en ik liep voorzichig naar het doode lijk van het meisje van district 7. Er waren pijlen bezaait naast haar en een paar in haar ledematen, ik haalde voorzichtig elke pijl eruit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Citizen schreef:
    (...)
    [Ehm, hij wikkelt je helemaal in en trekt je daarna omhoog, zodat je niet kan ontsnappen of iets kan pakken:Y)]


    { Meh, ik wacht even op Tolkien en dan loopt Madi er wel bijna in ofzo, of schopt ze een steen. En dan ziet ze Chei :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Ik vind Jayden ook een schatje. *hint* XD Ik weet niet precies wat ik met Elistar moet posten...)

    Avani - 4 - Bos
    Ik let niet echt op Jayden en laat hem gewoon doen, laat me troosten door zijn stem en laat de tranen gewoon lopen. Ik wilde dat ik nooit was ingegaan op de praatjes van mijn vader, me laten overhalen om me aan te bieden bij de boete.


    help

    Madilaine - 2

    Ik stap geruisloos en snel door het bos heen met Elistar achter me. Mijn haar danst in de wind. Ik draai me om. "Schiet is op wil je?" Zeg ik geïrriteerd tegen Elistar. "Ik wil iemand hebben om gruwelijk te gaan martelen." Zeg ik lachend. "Ik zat zo te denken aan dat meisje van drie.."


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2 - Bos
    Ik kijk haar even grinnikend aan. "Jij bent degene die me die rugzakken liet dragen", zeg ik quasi beledigd. "Hing die niet in de stad uit?", vervolg ik.


    help

    Madilaine - 2 - Bos

    "Nee,ze zit hier ergens." Ik snuif even overdreven. "Ik kan het ruiken!" Zeg ik gemeen lachend. Ik duw mijn haar naar achter. "Ik heb het koud.." Zeg ik zachtjes. Oke, ik wou hem. En het zou voor meer sponsors zorgen, en hij zag er gewoon heel erg leuk uit. Ik beet op mijn lip.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Trap in val, trap in val!*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    [Trap in val, trap in val!*O*]


    {Jawel, hihi :3. Madilaine heeft echt een kutdag vandaag. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2 - Bos
    "Je moet toch met iets beters komen, vrees ik", zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd en geef haar mijn jas. "Hier", zeg ik. Ik loop voor haar uit.

    Avani - 4 - Bos
    "Ik weet gewoon niet wat me bezielde", fluister ik beverig tegen Jayden. Ik wilde haar niet vermoorden, echt niet, laat staan zo martelen. Ik maak mezelf wijs dat ik nog steeds geloof dat mijn vader gelijk had, dat het een goed ding was om me aan te bieden, maar ik begin alleen maar in m'n eigen leugens te geloven.


    help

    Madilaine - 2 - Bos

    Ik vang de jas behendig op en trek hem aan. "Wacht nou!" Zeg ik zeurderig. Ik loop tussen twee bomen door en struikel ergens over. "ELI-" Schreeuw ik maar ik kan zijn naam niet afmaken. Ik kan de wapens in mijn hand nog net wegwerpen voordat ik in een net verstikt raak en omhoog gehesen word. Ik laat een gefrustreerde schreeuw horen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Mag haven degene zijn die die val opgezet heeft?]


    Don't be like the rest of them, darling