• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    [Don't kill her D:]
    Cheilanthe - 3 - Bos

    Ik draai me razendsnel om en vlucht verder het bos in, waarbij ik een aantal messen en pijlen moet ontwijken om heelhuids aan te komen op een plek waar ze me niet meer zullen vinden. Ik haal even opgelucht adem en pak een van de messen die nog steeds in mijn arm steken. Als ik hem eruit haal vloek ik even terwijl er al weer een rode vloeistof uitspuit. Wáár heb ik dit eerder gezien? Ik zucht en begin mijn wonden weer te verbinden. Ik lijk nu zó ontzettend zwak, dat ik me een beetje ongemakkelijk begin te voelen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    { Ik moet vandaag echt te lang naar school:/ tot 4 uur dan maar! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Ik heb zometeen tussenuur :Y) en heb nu ICT}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas - 1 - Bos

    Als het meisje uit district 3 langs me rent en daarbij de messen en pijlen ontwijkt die de andere beroeps schieten, geluidloos en voorzichtig volg ik haar, niet vanplan om haar iets te doen maar om te kijken of ik kan helpen.
    Ik loop naar haar toe vanachter een boom 'Rustig, ik wil je niks doen, ik wil alleen helpen' Zeg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe - 3 - Bos

    Met een ruk draai ik me om en houd mijn mes strak richting de jongen.
    'Rustig, ik wil je niks doen, ik wil alleen helpen,' zegt hij.
    Hij is een beroeps, hij is niet te vertrouwen, schiet er door me heen.
    'En hoe weet ik dat zeker?' vraag ik wantrouwig, nog niet overtuigd.
    Ik heb geen behoefte aan een bondgenootschap, dat moet hij vooral weten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lucas - 1 - Bos

    'En hoe weet ik dat zeker?' Vraagt ze wantrouwig, 'Dat weet je niet, je zal me gewoon moeten vertrouwen' Zij ik ontspannen, het kon me niks schelen als ze dat mes op me af wouw gooien, ik had toch zo'n gevoel dat ze het niet zou doen, ik maakte mijn riem los waar mijn enege wapens aan zaten, messen en liet die op de grond vallen 'En als je me dood wilt hebben zou ik het nu doen.' Voegde ik er luchtig aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe - 3 - Bos

    'Oké, ik geloof je,' zeg ik, waarna ik mijn mes laat zakken.
    Was dit nou wel zo handig? Ik had al vaker problemen gehad omdat ik mensen te snel vertrouwde. Hopelijk vertrouw ik nu niet de verkeerde, want dan zou ik zéker last hebben van erge consequenties.
    'Maar ik hoef geen bondgenootschap, dat je dat weet.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lucas - 1 - Bos

    'Maar ik hoef geen bondgenootschap, dat je dat weet' zij ze en ik liep naar haar toe, 'Ik wil je alleen maar helpen, meer niet' zeg ik terwijl ik naar haar wonden kijk, ik had het gevoel dat ik al veel te vaak in beeld was geweest, maar dan als de rare beroeps die zich niet voordoet als een beroeps.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe - 3 - Bos

    'Ik heb geen hulp nodig, tenminste, nog niet. Maar bedankt voor het aanbod,' zeg ik.
    Ik merk dat zijn ogen over de witte stroken verband glijden.
    'Messen in mijn arm, pijl in mijn schouder. Jouw districtsgenoot en die gasten uit 2. Jij al gewond geraakt?' vraag ik, omdat ik voor zover ik het kan zien geen wonden kan ontdekken bij hem.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lucas - 1 - Bos

    'Messen in mijn arm, pijl in mijn schouder. Jouw districtsgenoot en die gasten uit 2. Jij al gewond geraakt?' Vraagt ze, 'Ik niet.. Nog niet in ieder geval' Zeg ik terwijl ik weet opsta, als ik hier niet had gezeten was ik liever geneeskunde gaan studeren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [...]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe - 3 - Bos

    'Dan zal jouw tijd ook nog wel komen. Maar liever niet, uiteraard,' mompel ik. 'Dus jij beweert niet zo moordlustig te zijn als je medetribuut? Waar hangt die trouwens uit? Ze moet haar pijlen nog terugkrijgen.'
    Ik grijns even quasi-gemeen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [okay, het heeft totaal niets met deze RPG te maken, maar ik moet het ff weten en ik zou niet weten aan wie ik het anders moet vragen...
    Hoe heet zo'n persoontje die bij een bruiloft vraagt van 'Neemt u, .... ... als uw wettige echtgenoot?'
    Ik weet dat ik het moet weten en als ik het hoor, denk ik vast van 'dat wist ik wel', maar het is me even ontglipt... En aangezien bepaalde persoontjes wilden dat ik bleef stalken, dacht ik dat het vast niet erg zou zijn om het hier te vragen =P]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Lucas - 1 - Bos

    'Dat beweer ik inderdaad, en ik zou niet weten waar Haven uit hangt, maar hopelijk ver weg.' Zeg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    @Ashby, een priester? XD..


    Don't be like the rest of them, darling