• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs?

    Er is een geheim in het dorp. Nouja , geheim? Of is het gewoon een raar verhaaltje zoals kaboutertjes en Sinterklaas? Ergens in het bos, wat om het dorp verspreid ligt, staat een huisje. Een spookhuis, volgens de ouders. Gewoon om de kinderen bang te maken? De kinderen van boven de 13 zeggen dat ze er niet in geloven, maar zijn stiekem o zo nieuwsgierig wat er in dat huisje is. Ze mogen er alleen ABSOLUUT niet komen. Maarja, de kwajongens...


    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)
    -Naar het huisje gaan mag alleen als je een kwajongen bent, hieronder zet ik wel een lijstje met de kwajongens

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    Het Kwajongens Huis

    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN




    De personages + Leeftijd + Werk/Bezigheid
    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean – 17 jaar – geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Felicia (Fee) Abby Homers - 16 jaar - soms postkantoor : NewUsername


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Jason McBright – 38 jaar – Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone – 22 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite



    De kwajongens! – Alleen deze personen mogen het ‘bos huis’ betreden, maar hang er niet de hele tijd rond dat is niet leuk voor de spelers in het dorp –


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite

    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sheriff
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords



    Het Rollentopic

    Aanmelden kan natuurlijk altijd nog!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xromylicious schreef:
    [Thanks! En wat kan een jongetje van zes doen nu? hahahaha]


    [uh... I don't know, ik doe wel dat Nina naar hem toe komt]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alec Rudolph Travis
    Ik speelde weer in mijn eentje buiten, zoals gewoonlijk. Maar dat vond ik fijn, ik had niet echt vrienden. Ik ging in het zand zitten en schepte wat zand in mijn kleine handjes. Mijn moeder stond alweer bij haar kraam om granen te verkopen, ik wist dat ik moest helpen maar ik had niet zoveel zin.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Nina Chanel McCean
    Na een tijdje vond ik het steeds minder leuk worden op dit feest van mijn ouders, vooral omdat ik één van de enige van mijn leeftijd was. Daarom besloot ik langzaam ons erf af te lopen en naar de stad te gaan, zodat ik kon zien of er daar nog wat leuks was. Daar aangekomen zag ik een, voor mij nog onbekend, klein jongetje buiten spelen. 'Hallo' zei ik glimlachend terwijl ik bij hem neer knielde. 'Ik ben Nina, hoe heet jij?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alec Rudolph Travis
    Ik hoorde iemand aanlopen, vrouwelijk voetstappen. In eerste instantie dacht ik dat het mijn moeder was, maar dat was niet zo. Het was een meisje die zichzelf als Nina voorstelde. Ik keek bang op en durfde niks te zeggen. Ze klonk heel vrolijk. Uiteindelijk zei ik haar gedag. 'Hallo meisje!' Begon ik. 'Ik.. heet Alec.' Ik keek haar met grote ogen aan.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [yooo, ik had wad gepost, maar er word niet op gereageerd? zo kan ik niet verder.]


    Me so good.

    [Ik kan daar niet op reageren, dat is iets waar GelaarsdeKat op moet reageren volgens mij, maar die is niet online]

    Nina Chanel McCean
    'Wat heb jij een mooie naam, Alec' antwoordde ik glimlachend 'Maar mag jij wel alleen buiten zijn van je mama om deze tijd van de avond?' Dat was echt niet normaal, het was al een paar uurtjes donker en dit jongetje was nog gewoon buiten aan het spelen. Dat zou ik mijn kinderen, als ik die zou hebben, echt niet toe laten. Of ik moest bij ze in de buurt zijn, dan was het een ander verhaal.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:40 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ja oke maar jij bent toch ook bij hun.]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    [Ja oke maar jij bent toch ook bij hun.]


    [Ja, maar ik kan moeilijk tegen een sherriff die niet online is gaan vechten ofzoo hea of Mario meeslepen terwijl zij niet online is]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Sorrry, ik was bezig met andere RPG's, en had over deze heen gelezen bij mijn topics :"D. Had iemand Melrose of de Sheriff nog nodig?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Sorrry, ik was bezig met andere RPG's, en had over deze heen gelezen bij mijn topics :"D. Had iemand Melrose of de Sheriff nog nodig?]


    [de sherriff, ja]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Lawl, het zal wel. Laat maar zitten.]


    Me so good.

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [de sherriff, ja]


    [Waarvoor? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alec Rudolph Travis
    Ik knikte. 'Ik mag dat wel, mama let niet op mij.' zei ik en staarde naar de grond. Het was al heel erg donker, zijn moeder had hem nog niet geroepen voor het eten en ook niet echt op hem gelet. 'Ik wil ook niet naar haar toe.' zei ik daarna en keek verdrietig naar Nina.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Ik ga douchen, brb]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nina Chanel McCean
    Vol medelijde keek ik het jongetje aan. 'Ik denk dat je mama dat niet express gedaan heeft hoor' verzekerde ik hem 'Waarschijnlijk heeft ze het veel te druk en uh... dacht ze even niet aan jou, omdat ze denkt dat je wel groot genoeg ben om even voor jezelf te zorgen, ze zal het vast niet express doen.'


    Keep your head up, keep your heart strong