• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs?

    Er is een geheim in het dorp. Nouja , geheim? Of is het gewoon een raar verhaaltje zoals kaboutertjes en Sinterklaas? Ergens in het bos, wat om het dorp verspreid ligt, staat een huisje. Een spookhuis, volgens de ouders. Gewoon om de kinderen bang te maken? De kinderen van boven de 13 zeggen dat ze er niet in geloven, maar zijn stiekem o zo nieuwsgierig wat er in dat huisje is. Ze mogen er alleen ABSOLUUT niet komen. Maarja, de kwajongens...


    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)
    -Naar het huisje gaan mag alleen als je een kwajongen bent, hieronder zet ik wel een lijstje met de kwajongens

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    Het Kwajongens Huis

    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN




    De personages + Leeftijd + Werk/Bezigheid
    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean – 17 jaar – geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Felicia (Fee) Abby Homers - 16 jaar - soms postkantoor : NewUsername


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Jason McBright – 38 jaar – Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone – 22 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite



    De kwajongens! – Alleen deze personen mogen het ‘bos huis’ betreden, maar hang er niet de hele tijd rond dat is niet leuk voor de spelers in het dorp –


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite

    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sheriff
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords



    Het Rollentopic

    Aanmelden kan natuurlijk altijd nog!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Willen is een groot woord :'D.
    Ik zei toch dat school er onder leed, dus ik ga minderen met RPG'en]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brutus schreef:
    [jezus. Ik heb iets gepost waar iedereen iets mee kon, maar het word gewoon genegeerd of er word gezegd dat er niet op kan gereageerd worden..]


    [leg jij mij eens uit hoe ik daar op kon reageren dan, als het niet klopt dat ik zei dat ik er niet op kon reageren]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [daar had ik al op gereageerd.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [jij zit ín het postkantoor en je hoort dat de sheriff eraankomt. Dan reageer je daar toch op? Kun je gemakkelijk op reageren hoor.]


    Me so good.

    [Er werd al op gereageerd, waarna jij niet meer reageerde]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [jij had ook kunnen reageren. En net zoals jij 'niets kon met mijn post' kan ikdat ook niet met die]


    Me so good.

    [voor dat het uit de hand loopt, ik weet dat het nu geen ruzie is, maar ik wil geen ruzie en/of discussie. Vrede op aarde (duivel)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [nee, maar ik wil ook niet dat mensen gaan zeggen waar ik op moet reageren en wat ik niet mag doen, dus sorry meid (ik heb het niet over jouw bliksem trouwens)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ik denk niet dat deze rpg nog enig zin heeft, zal ik hem maar stoppen dan? Er wordt toch nooit meer gereageerd.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Dat zeg en doe ik ook niet. Dat maak jij ervan meid. ]


    Me so good.

    [Doe niet zo kinderachtig, lopen jullie nou ruzie te zoeken om een reactie? :"D (cat)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Doe niet zo kinderachtig, lopen jullie nou ruzie te zoeken om een reactie? :"D (cat)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ ik vind het ook nogal kinderachtig( van mezelf), maar ik moet er iets van zeggen want ik irriteer me er echt kapot aan. ]


    Me so good.

    Christoph Mahone
    Het was een tamelijk saai feestje. Het eten was heerlijk en het enige wat ik dan ook deed was eten. Af en toe kwam mijn vader met een schone dame naar me toe. Allemaal wilden ze een praatje met me maken. Ik probeerde zo beleefd mogelijk steeds excuusjes te zoeken om even weg te glippen.
    De volgende ochtend bleef ik nog lang in bed liggen. Ik haatte katers.

    [ deze rpg gaat toch nog verder?]


    Me so good.

    [hihi Susan staat in de slager te wachten tot er iemand is, chris ligt gewoon in zijn bed te pitten xD]
    Susan
    Ik zie niemand en begin maar met het schoonmaken van de vloer, waar allemaal bloedvlekken op liggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel