• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight


    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 18:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    mangaXD schreef:
    Rol: andere,persoonlijke bediende Isabella Clayton (toestemming van squib om haar bediende te spelen)
    Naam: Calice alice Greengrass
    Geslacht: vrouwlijk
    Leeftijd:bijna 17
    Uiterlijk:

    Bruin haar, groene ogen, slank gebouwt, ze is 1.70 lang
    Karakter: Calice is een rustig meisje als ze niet het idee heeft dat ze voluit kan spreken. Haar vrienden kennen de gekkere, vrolijke Calice. Ze is heel optimistisch en zingt bijna altijd. Ze kan met mensen makkelijk omgaan maar is toch redelijk gesloten. Ze lijkt heel open maar uiteindelijk kom je maar weinig over haar te weten. Ze heeft veel respect en is heel inteligent. Ze kan mensen goed inschatten en weet daarom bijna altijd meteen of ze iemand kan vertrouwen. Ze vertrouwt alleen te veel op haar verstand en moet haar gevoel meer laten spreken.
    Extra: Ze kan goed met paarden en dieren overweg en vind haar werk leuk om te doen.


    Nog steeds de naam + volgens mij is dat Phoebe Tonkin = celeb


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sounds cool!

    I'm in!

    Mag ik reserveren, vul hem zo in? Internet deed gister heel vaag...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jaja, vul maar in (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag je trouwens meerdere rollen? Ik wil namelijk graag een jongen en meisje doen.

    - Maximum twee rollen per persoon


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: inwoner van Nashville

    Naam: Andy Benedict(us) Cingstown. ]Hij vind het verschrikkelijk dat zijn initialen ABC zijn, (zelf zag ik dat pas toen ik Cingstown had geschreven dus het is niet expres)]

    Geslacht: Man

    Leeftijd: 19

    Uiterlijk:









    Karakter: Hij is avontuurlijk en eigenwijs, kan soms luisteren. Hij kan er niet echt tegen als hij kritiek krijgt en is verschrikkelijk wantrouwig. Achter elk klein ding kan hij een heel complot zien liggen. Hij kan soms heel stil zijn maar ook heel vrolijk en sociaal. Nooit egoïstisch, wel soms een tikkeltje arrogant.

    Extra: Hij houd van paardrijden, boogschieten, zwaardvechten, hij kan goed zingen maar daar strooit hij liever niet mee rond.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Personeel op de boerderij
    Naam: Matthew Ian Kompier
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 22 bijna 23
    Uiterlijk:


    Matthew ook wel: Matt genoemd. Heeft bruin warrig haar dat nooit in model blijft zitten. Zijn ogen hebben een lichte koper bruine kleur met een donker rondje er omheen. Matt heeft een bril die hij niet altijd nodig heeft. Als hij moe is kan hij zijn ogen niet zo goed meer scherp stellen dus doet hij zijn bril op. Matt is 1.87 lang en sportief gebouwd.
    Karakter: Matt is een terug getrokken persoon als je hem nog niet kent. Hij laat zich niet snel afleiden en vind het moeilijk om zijn ware gevoelens te uiten. Zodra je hem echter goed kent is hij een spontane grappige jongen die er graag voor je wilt zijn. Matt is naief, eigenwijs en best slim.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:23 ]

    GelaarsdeKat schreef:
    Rol: inwoner van Nashville

    Naam: Andy Benedict(us) Cingstown. ]Hij vind het verschrikkelijk dat zijn initialen ABC zijn, (zelf zag ik dat pas toen ik Cingstown had geschreven dus het is niet expres)]

    Geslacht: Man

    Leeftijd: 19

    Uiterlijk:









    Karakter: Hij is avontuurlijk en eigenwijs, kan soms luisteren. Hij kan er niet echt tegen als hij kritiek krijgt en is verschrikkelijk wantrouwig. Achter elk klein ding kan hij een heel complot zien liggen. Hij kan soms heel stil zijn maar ook heel vrolijk en sociaal. Nooit egoïstisch, wel soms een tikkeltje arrogant.

    Extra: Hij houd van paardrijden, boogschieten, zwaardvechten, hij kan goed zingen maar daar strooit hij liever niet mee rond.


    Mother of God.
    Sexyness exists ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: Inwoner
    Naam: Ailean Olivia Parks
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Ailean heeft een mysterieuze uitstraling. Door haar bruine lange haar en opvallend blauwe ogen trekt dat best veel aandacht. Haar huid is vrij bleek zonder moedervlekken of sproeten. Ze is 1.67 klein. Ze heeft van zichzelf licht roze lippen en een klein beetje een wipneusje.
    Karakter: Ailean is behoorlijk verlegen. Ze zou nooit zelf op iemand afstappen. Ze is onzeker zoals bijna elk meisjes is en is nieuwsgierig. Ailean is gek op fotografie, ze heeft bijna altijd wel een fototoestel bijzich en gaat dan ook graag naar het land om daar foto's te gaan maken. Ailean houd van klassieke muziek en speelt zelf viool en piano.
    Extra: X

    Ik moet zodadelijk weg, dus ik maak straks of morgen het topic dan wel.
    Ik heb het nog niet gedaan, met al die nieuwe rollen enzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    mag ik een mannelijk[alweer :P] familielid van Clayton?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja, is goed ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: familielid Clayton
    Naam: Roger John Clayton
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:


    Als het iemand is moeten jullie het zeggen hoor....
    Karakter: Hij houd van buiten zijn en is daar dus ook vaak te vinden. Hij houd van muziek, vechtsporten en is er zeker van dat magie bestaat. Hij is behulpzaam en totaal niet arrogant, denkt nooit dat iemand lager is. Heeft een licht minderwaardigheidscomplex.
    Extra: **

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    foto van Silas aangepast, ik had echt geen idee dat die gast bekend is.


    Remember to be ridiculous.