• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Ze ging rechtop zitte, en ik ook. Ik gooide haar op haar rug, om het laatste stuk zelf af te maken. Als een soort drilboor drilde ik op haar in, en verloor al mijn zelfbeheersing, én mijn hoofd (figuurlijk dan). Ik voelde alleen haar nog, was de hele wereld om me heen vergeten. Al zou er nu een fanfare langskomen, ík zou het niet merken. Ik voelde hoe het zich ophoopte in me, en toen als een soort explosie uit me knalde. Stroomschoten vlogen door mijn hele lijf.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Het volgende moment lag ik op mijn rug, en ik ging wat comfortabeler liggen. Quinn schoot in me, en een luide kreun verliet mijn mond. Ik verloor de controle over mijn lichaam, en begon te trillen. Ik merkte dat Quinn ook zijn hoogtepunt had bereikt, en genietend sloot ik mijn ogen. De afgelopen paar maanden heb ik veel seks gehad, maar lang niet zo goed als deze.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinn
    Zwaar hijgend rolde ik van Catherine af en sloot mijn ogen. Nu was ik echt heel moe. Ik sloot mijn ogen, maar wilde niet in slaap vallen op de bosgrond, naakt. Dat zou koud worden, al had ik het nu nog enorm heet, en er kon natuurlijk iemand langskomen. Toch bleef ik nog even zo liggen, en trok haar zachtjes tegen me aan, om haar vervolgens een kus op haar haar te geven.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Ik hijgde nog na toen Quinn me tegen zich aandrukte, en een kusje op mijn haar gaf. ''Je bent geweldig'' grinnikte ik, en nestelde me zover het kon tegen hem aan. Ik had geen last van de kou in het bos, wat me niet verbaasde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    Ik weet het. Daar heb ik al twee dagen last van,' fluisterde Sasha, waarna hij zijn gezicht in mijn nek verborg. Ik sloeg mijn beiden armen stevig om hem heen, iets dat veiliger was dat het vasthouden van handen, en ik kon zijn hart tegen mijn eigen borstkas voelen kloppen.
    Bijna automatisch sluit ik mijn ogen. buiten bliksemt en donderd het nog en de regen slaat tegen de waren.
    Morgen, morgen kan ik het hem vertellen. Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat hij het niet wilt.

    Cassia Sterling
    Stilletjes luisterde ik naar aislyn, die een rustig liedje was beginnen zingen. ik durfde mijn ogen niet meer te openen, maar het kalmeerde me wel. Ik voelde me net een klein kind, al had ik toen dit soort steun nooit gekregen. Onzeker legde ik mijn armen om het meisje heen. Rustig ademhalen. Tot tien tellen, rustig worden.
    'Het gaat wel weer,' fl;uister ik. Buiten dondert het nog steeds, maar het gezang hielp.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    De armen van het meisje voelde ik onzeker om mij heen slaan en ik had mijn ogen nog steeds dicht. “Het gaat wel weer,” hoorde ik haar fluisteren, maar ik neuriede en humde nog een beetje na totdat de donder niet echt meer hoorbaar was.
    Ik stopte toen en haalde daarna diep adem. En toen nog een keer, en nog een keer.
    Fluisterend zei ik tegen haar, “Ben je bang om lief te hebben?”
    Ik fluisterde het, maar ik was vergeten dat ik door dit ook altijd erg moe werd, dus moest ik de gaap onderdrukken.

    [Ik ben over twintig minuten terug.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Ze neuriede nog wat, maar viel toen stil, net als de storm buiten. mijn ogen deed ik langzaam weer open.
    'Ben je bang om lief te hebben?' Het was niet meer dan een fluistering, maar ik hoorde het duidelijk. Lief te hebben?
    'Ik weet het niet.'
    Weer die ene verdomde zin. ik voelde me geïrriteerd worden.
    'Ik heb nooit.. Ik weet niet hoe ik dat moet doen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    'Jiiiijj!' Is het enige dat ik uit kan brengen, een beetje hees, een beetje grinnikend. Ik tast loom om me heen, op zoek naar kleren. Niet dat ik het erg vind om haar naakt te zien, in tegendeel! Maar we moeten toch echt een keer terug naar het kamp, ik heb geen idee hoe lang we al weg zijn. Na een tijdje vind ik haar slipje, draai het even om in mijn handen, en geef het dan aan haar, waarna ik me opricht, steunend op mijn handen. Eerst bevrijd ik mijn geslachtsdeel uit zijn verpakking, en ga onze andere kleren zoeken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Ik bedankte hem even en trok mijn ondergoed weer aan, om vervolgens me weer in mijn broek en shirtje te hijsen. Ik wachtte geduldig totdat Quinn zich had omgekleed, en keek een beetje rond in het bos. We hadden geluk dat we niet betrapt waren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Dit moment kan niet perfecter zijn.
    Het onweert buiten en ik zit veilig in Patje's armen. Hoewel ik me kalm voel door de regen, slaat mijn hart steviger dan anders. Toch kan ik het gevoel dat er elke minuut iemand door de deur kan komen niet van me afzetten. Er verschijnt een kleine grijs op mijn gezicht wanneer er iets in me opkomt.
    "Patrick?" zeg ik zacht terwijl ik aan hetzelfde draadje van eerder pruts. "Wie slaapt er eigenlijk in zaal vijf?"
    Ik heb er namelijk nog nooit iemand zien binnen gaan of er iets over horen zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quinn
    Zodra ik mijn kleren aanheb loop ik weer naar Catherine toe. Ik wil nog niet terug, ik voel me gelukkig hier, met zijn tweeën. Ik leg voor de zoveelste keer vandaag mijn handen op haar heupen en trek haar naar me toe voor een enorm tedere kus, waarin ik alle liefde leg die ik voor haar voel.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Patrick Hathaway
    'Patrick? Wie slaapt er eigenlijk in zaal vijf?' vraagt Sasha in een zacht stemmetje. Zaal vijf zat op slot momenteel, alleen ik en Cassia hadden de sleutel. Dit jaar werd hij neit gebruikt omdat er niet genoeg Kampeerders waren. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht.
    'Niemand, eigenlijk,' antwoord ik zachtjes.
    'Het zou een stuk, uhm... Veiliger zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Hij pakte mijn heupen vast, trok me naar zich toe en drukte teder zijn lippen op de mijne. Gewillig beantwoorde ik de kus. Er zat zoveel gevoel bij, zoveel emotie, zo één heb ik in tijden niet meer gehad. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen, en zette mijn hoofd wat schuiner.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "'Niemand, eigenlijk. Het zou een stuk, uhm... Veiliger zijn."
    Ik lach even en kijk hem aan.
    "Mooie woordkeuze," grinnik ik.
    Ik trek mijn t-shirt goed, smijt het kussen dat ik nog steeds vast heb naar het einde van mijn bed en kijk dan even naar buiten. Het regent pijpenstelen, maar door het onweer is het vrij donker. De kans dat iemand ons zou zien is vrij klein. Waarschijnlijk zit iedereen toch binnen met dit weer. Met een kleine grijns kijk ik weer naar Patje.
    "Hoe hard kan je rennen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quinn
    Ik kuste haar zachtjes, deed ook mijn hoofd schuiner, pakte met mijn handen die van haar. Na een tijdje begon het te plenzen en ik brak zuchtend de kus af. In een soepele beweging tilde ik haar op en rende met haar in mijn armen terug naar het kamp.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:27 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.