• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Maar je kon me weer eens niet weerstaan," antwoordt Patje terwijl hij naast me komt zitten. Als ik zijn ogen over mijn lichaam zie glijden leun ik een beetje achterover zodat hij het beter kan zien. Als hij me weer in de ogen kijkt schuif ik achteruit tot ik met mijn rug tegen de muur zit. Met een kleine glimlach kijk ik hem aan.
    "Nee," antwoord ik serieus. "Ik kan je niet weerstaan."
    Uitnodigend steek ik mijn armen naar hem uit, om hem te overtuigen trek ik nog een pruillipje. Tja, hij heeft me dit aangedaan, die gevoelens, ik denk dat ik het recht wel heb die pruillip te gebruiken. En als hij het er niet mee eens is, dan gooi ik mijn charmes wel in de strijd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Nee. Ik kan je niet weerstaan,' is het serieuze antwoord, waarna de glimlach word ingeruild voor een pruillip en hij zijn armen open houd.
    Het pruillipje was overbodig, ik had hem toch wel weer in mijn armen getrokken uiteindelijk, maar het was wel erg schattig. Met een warme glimlach ging ik naast hem zitten en hield ik Sasha weer in mijn armen.
    Regen tikte op de ramen en het onweer was verminderd. Hier kon niemand ons vinden en waren we veilig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Ze gaf een klein knikje, zag ik in mijn ooghoeken, maar ik durfde nog steeds niet naar haar te kijken.
    “Waarom wil je dat? Ik ben niet boos of zo, ik wil het gewoon weten.”
    Ik beet op mijn volle onderlip totdat het zachtroze weg was en het dieprood werd. Dit keer durfde ik haar wel weer aan te kijken, maar gelijk vroeg ik me af wat ze dacht. Zou ze denken dat ik raar was? Ik denk dat ik er nog bang voor ben.
    Met mijn stoute schoenen aan en zoveel moed dat ik er misselijk van werd, liep ik naar Cassia toe en drukte mijn volle lippen op die van haar, waarna ik mijn lippen weer van die van haar hield en haar even aankeek.
    “Genoeg antwoord voor je?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Patje komt naast me zitten en geeft me de kans me weer in zijn armen te vleien. Gretig neem ik die aan.
    "Net zoals jij mij niet kan weerstaan," lach ik.
    Zonder er echt besef van te hebben laat ik mijn vingertoppen over zijn blote arm gaan. Het is best vreemd om hier zonder shirt in zijn armen te zitten, maar op een fijne manier.
    Ik kan je eerlijk vertellen, ik had heel wat dingen verwacht toen ik naar dit kamp kwam, maar dit was er niet één van. Eigenlijk had ik de gebeurtenissen van de afgelopen dagen allemaal niet voorzien. Blijkbaar heb ik mezelf heel wat jaren onderschat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dus Casslyn kust gewoon eerder dan Shatrick? D:]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    [Dus Casslyn kust gewoon eerder dan Shatrick? D:]

    Aislyn doet dit omdat ze bang is, dus gaat ze domme dingen doen. :Y) Waar ze later waarschijnlijk spijt van gaan krijgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Plots kwam Aislyn op me af, haar normaal lichtroze onderlip was nu knalrood. Ik vroeg me af wat ze ging doen, en daarna kon ik niet meer denken.
    Haar volle lippen werden op die van mij gedrukt in een zachte, en mijn aller eerste kus.
    zo snel als ze er waren, zo snel verdwenen ze ook weer. Verstomd keek ik het meisje aan.
    'Genoeg antwoord voor je?'
    Ik wist nog net een zwak knikje terug te geven. Mijn hersenen lagen in chaos en mijn lippen waren aan het tintelen terwijl mijn hart bonkte.
    Walgelijk, verkeerd, ziek, galmde mijn vader's woorden door mijn hoofd. Maar zo voelde het niet.

    Patrick Hathaway
    'Net zoals jij mij niet kan weerstaan,' zegt Sasha met een lach. zijn vingertoppen strelen over de huis van mijn arm, waardoor ik kippenvel heb. En nee, ik heb het zéker niet koud.
    'Dat valt niet te ontkennen,' antwoord ik zachtjes en met een glimlach.
    Ik voelde me niet meer kwaad om al mijn verspilde jaren door de hypnose, of geïrriteerd dat ik vast zat in dit kamp. als dat alles neit gebeurt was, zou ik Sasha niet ontmoet hebben. Dan zou ik me nu niet zo vredig en... Tsja, blij voelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aislyn is ook minderjarig. Cassia is fucked. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zeker als Amyra en Alec haar straks komen pesten (wbw)]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:55 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oh, I still had to say that I wanted to play Alec again. Vorige keer kreeg ik geen antwoord x)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Marethyu schreef:
    [Zeker als Amyra en Alec haar straks komen pesten (wbw)]


    Yes, you wanted to be ehr mommy right? *O*
    En Demi wilde misschien Alec zijn, en anders ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh ;p


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Laat jullie Alec maar doe ik verzin wel iets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    FreckledEmo schreef:
    Oh ;p


    Oh, I'm sorry, I didn't see that. (no_chears)
    Je kan Benedict zijn? (cat) Dat is Cassia's oudere broer.
    /Omdat ik altijd emteen hele families bedenk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yes I did 8D
    Benedict? Mooie naam, hahum.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 21:00 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.