• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:14 ]


    El Diablo.

    Alexander Julian Rodriguez

    Toen ze de zoen stopte grijnsde ik even waardoor ze nog een kusje op mijn mondhoek gaf. Met mijn andere hand pakte ik haar andere hand en knipoogde even zonder nog verder even iets te zeggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik haalde mijn schouders op toen er niemand reageerde, zal wel niets zijn. Ik liep naar beneden, gelijk naar de keuken. Zoals iedere avond pakte ik mijn fels Jägermeister, al werd ik nooit dronken. Niet thuis, in ieder geval. Ik ging naar de woonkamer, en plofte verveeld op de bank.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luna Evan Wore

    'Altijd op een scooter?' Vraag ik. 'Ik loop of fiets liever'. Ik ren naar zijn fiets. 'Nou? Mag het of niet?' ik kijk hem uitdagend aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leah Taylor Blairs
    Ik glimlachte nog even en grinnikte. 'Ik ben blij dat ik die shotwedstrijd won,' zeg ik dan. Ik weet niet hoe het gelopen zou zijn als Alexander had gewonnen, maar ik was er zeer tevreden mee met hoe het nu gelopen was.

    Luca Jayden Carters
    'Ja, ik ben klaar met dansen' zeg ik tegen Destiny.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler

    Ik kijk een beetje rillend voor me uit, nu hebben ze ook nog ruzie dankzij mij. Ik had gewoon moeten zeggen dat het een gevecht tussen mij en een andere pooier was..


    El Diablo.

    Orlando Ever Jhonson

    'Okè dan' Grijnsde ik 'Ga jij maar fietsen Speedy'


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth December Claire

    'Dat ga ik nooit meer doen, wees daar maar zeker van. Kom, ga, neem Jayden en Cathy mee, met hen kan je iets. Zorg dat hij lijdt, lang, geef hem trouwens nog mijn excuses voor het redden van zijn leven, zeg maar dat het me vreselijk spijt en dat ik het met alle plezier recht zou zetten.
    Trouwens, noem me nog één keer Annabeth en het was meteen ook de laatste keer dat je sex had!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ Ahh, hij is toch niet harteloos het klinkt zo zielig he, ]

    Alexander Julian Rodriguez

    Ik grijnsde, 'Inderdaad, wat ben ik daar blij mee,' zei ik en gaf haar nog een kus. Ik bestelde snel nog wat voor ons beide en plaatste onze handen weer op de kruk.

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik keek hem even aan, 'Wees niet zo serieus gek,' zei ik en lachte even. Ik ging tegen de bar toe leunen en keek de zaal rond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    "Alsof je dat doet" snauw ik. "trouwens Cathy gaat niet mee. Dat zijn geen vrouwen zaken is vorige keer gebleken" Ik kijk Demi spottend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nobody is =P]

    Tyler

    Ik grinnik een beetje door Demi's opmerking. 'Ik moet straks wel terug naar de haven' merk ik opeens op.


    El Diablo.

    Leah Taylor Blairs
    Ik grinnik even en drink wat. 'Weet je trouwens al dat Christiano een auto van Latin Killers gestolen heeft,' zeg ik dan tegen Alexander. Ik wist niet of hij het wist, maar anders wist hij het nu.

    Luna Evan Wore
    Ik grinnik. 'Ga je achterop of vertrouw je mijn fietskunst niet?' ik wiebel met het stuur.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando Ever Jhonson

    'Ik spring wel achterop' Grijns ik terwijl ik een aanloop neem en achterop de fiets beland.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luca Jayden Carters
    Ik loop naar de bar, en ga ook op een barkruk zitten. Ik bestel niks.


    That is a perfect copy of reality.