• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Masja
    'Is er echt geen andere manier? Please?' ik trek mijn half zielig-half sexy blik en staar hem aan. 'Ook geen andere manier als je mij niet wilt bijten?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nina Chanel McCean
    Ook ik richtte een blik op het briefje en zag gelijk dat hij een salade met vis wou maken, waardoor ik een vies gezicht trok. 'Nee' zei ik toen ik mijn ogen over het hele briefje had laten gaan 'Maar we moeten ook even wat ander voedsel gaan halen, ik ben namelijk niet van plan vis te gaan eten' Dat kon ik gewoon niet, ik was namelijk zelf ook een zeedier, dus zou ik nooit één van ons op kunnen eten. Na even te hebben gelopen, zag ik de supermarkt voor ons. 'Kom' zei ik glimlachend en pakte zijn hand vast, waarna ik naar de supermarkt wou versnellen. Maar juist op dat moment kwam er een donderslag die ons nét niet riep. 'AAH!' riep ik geschrokken


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen Night

    'Waarom je een weerwolf willen zijn?' Vraag ik hooftstuddend, ik zou haar moeten uitleggen dat het niet was wat zij ervan verwachte, ik was een monster en ik zou haar pijn kunnen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dave
    Ik had niet elke donder onder controle en ik schrok me dood. Daarna drukte ik Nina beschermend tegen me aan. 'Is al goed, er gebeurt niks.' Plotseling een bliksem vlak achter ons, mensen gilden en ik voelde Nina's spieren spannen. Ik rende weg en keek om hoog. 'Blijf achter me!' riep ik naar Nina. Ik keek omhoog. 'Waarom bent u kwaad?' riep ik naar boven. Ik luisterde. 'Ik maak geen misbruik van mijn kracht!' ik wist dat Nina dit kon horen maar pech. 'STOP!' schreeuwde ik, ik hield met alle kracht de volgende bliksem tegen en de storm hield op. Ik keek gelijk weer naar Nina. ´Alles goed?' Ik liep op haar af en sloeg een arm om haar schouder. 'Er komt geen storm, een hele tijd niet.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Masja
    'Dat eh... Is erg moeilijk uit te leggen. Het heeft met iets uit het verleden te maken maar ik wil er liever niet over praten. Ik weet dat je mensen kan pijn doen, kan doden, kan verscheuren. I know. Maar ik weet ook dat je dat nooit bij andere weerwolven doet en als je je ver van de bewoonde wereld begeeft je ook niemand aan doet.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nina Chanel McCean
    Langzaam knikte ik, voor zover ik wist ging het goed met mij ja. Maar, wat was er net gebeurd? Was hij echt... wat ik dacht dat hij was? 'Volgens mij moet jij mij iets uitleggen...' begon ik zacht. Kon ik nog wel vrienden met hem blijven als hij echt een bliksemstrijder was? Kon ik hem wel vertrouwen na alles wat er door de bliksem met mijn soort was gebeurd?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen Night

    Ik knikte maar was nogsteeds niet vanplan haar zoiets aan te doen, en als ze er niet over wil praten zou ik dat ook niet doen 'Wil je terug of wil je hier blijven?' Vraag ik


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Weet ik niet. Kies jij maar.' zei ik en staarde voor me uit. Ik keek over zee en het boeide me niet dat mijn haar in mijn gezicht woei. Wilde ik echt? Ik wist het niet...

    Dave
    Ik drukte mijn voorhoofd tegen dat van haar. 'Luister. Ik ben een bliksemstrijder, maar ik gebruik het NOOIT tegen mensen of andere wezens. Ik probeer het vaak te stoppen en als ik merk dat er mensen die ik ken het vervelend vinden stop ik het zo snel mogelijk. Wat is er met jou dat je opeens zo bang kijkt?' ik maak mijn voorhoofd los en staar haar aan, met mijn wenkbrauwen naar beneden en mijn mond die vaak zo vrolijk staat, strak en kort.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 7:20 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Kom' Grijnsde ik terwijl ik gebaarde dat ze mee moest, een paar meter verderop was een grot.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Wat gaan we doen?' vraag ik en draai me om. Ik loop naar hem toe en bekijk hem. Wat had hij in zijn gedachten?


    [sorry dat laatste zinnetje moest echt ff ik hou van het latijnse 'tibi in animo est.' (er is in zijn gedachten,) en ik vond het gewoon grappig omdat hier in het NL´s neerzetten xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nina Chanel McCean
    Ik slikte, ik had er namelijk totaal geen idee van wat er zou gebeuren als ik vertelde wat ik was. 'Er is één soort... één soort wezen dat door jullie heel erg aangevallen wordt, weet je dat?' Hij moest het wel weten, elke bliksemstrijder wist hoe het zat tussen hun en ons...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave

    Ik snapte het meteen. 'je bent een zeemeermin. Kom mee, ik moet je iets vertellen.' De boodschappen komen later wel. We lopen naar een afgelegen grasveld en daar ga ik tegen een boom zitten. 'Luister. Ik ben niet zoals alle andere Bliksemstrijders. Ik ben verbannen. Ik had ruzie met de baas net. Ik ben verbannen omdat...' moest ik het haar vertellen? 'Ik eh.. Ik heb een groot zwak voor zeemeerminnen.' dat was er uit. Het was nogal hilarisch als je het zo bekeek, maar ik vond het vervelend. 'Een groot zwak. Ik kon niks tegen jullie doen en de anderen hadden me niet meer nodig.'

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 20:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Kom maar gewoon' Lach ik en ben in achterstevoren te lopen terwijl ik naar haar blijf kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik glimlach en knipoog naar hem. Ik loop met hem mee en schud ondertussen mijn haar naar achter. 'Zijn we er al?' vraag ik nieuwsgierig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Bijna, hier een klein stukje naar boven, zie je die spleet tussen de rotsen daar?' Zeg ik en wijs erop, ik het makkelijk groter kunnen maken zodat ze er door kon, Ik klom gemakkelijk naar boven en brokkelde een paar van de stenen weg zodat de doorgang breder zou worden.


    Don't be like the rest of them, darling