• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    Ik grinnik. 'Dominicana?? Nice. Daar is een Australiaan als ik niks bij, vrees ik.' ik grijns. 'Maar dan wel vlees, want ik kan niet zonder vlees...' ik grinnik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeffrey Rojas.
    Ik zie een jongen de woonkamer in lopen. In één ogenblik zag ik dat hij dezelfde kledingstyle heeft als ik en ik glimlach. "hoi" zeg ik. "Ik ben opgegroeit in New York...dus vlees komt er sowieso in"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dave
    'Katsching! Maar gaan we nu? We moeten nog wel wat hebben, sla en zo en misschien nog iets voor vanavond, cola ofzo? ik wil voor de alcohol drinkers ook nog wel wat meenemen. maar zelf drink ik het niet.' zeg ik tegen Nina.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:26 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Abdel Biesma
    'Hoi' zegt een jongen als ik binnenkom. 'Hee' begroet ik en ik ga zitten op een stoel. Ik volg het gesprek maar zeg zelf niet veel, ik zie vanzelf wel wat we eten.


    Always look on the bright side of life.

    Jeffrey Rojas.
    "Ik maak wel even een lijstje. Ik heb niet zo zin om te gaan" Ik plof naast de jongen op de bank en krabbel op een papiertje wat ik nodig heb


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nina Chanel McCean
    'Is goed' zeg ik glimlachend en sta op en pak het briefje van Jeffrey aan, waarna ik samen met Dave de deur uit loop. Ergens vind ik het best stom dat hij dit gelijk van mij over moet nemen, ik heb namelijk best wel zin om zelf te koken, maar probeer daar maar niet te veel op te letten van 'Trouwens, Dave, weet jij heel misschien welke kant we op moeten?' vraag ik als we eenmaal buiten staan, proberend niet op het onweer te letten.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:43 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheRumIsGone schreef:
    [Doe ik wel vaker XD]

    Damen Night

    'hmm' mompelde ik twijfelend, het meisje had mij in vertrouwen genomen maar ik twijfelde, mischien zou ze wel niks meer met me te maken willen hebben als ik het vertelde 'ik heb wel een geheim.. Maar ik denk niet dat je het wilt weten..' voegde ik er aantoe


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Ik wil alles weten.' zeg ik en knipoog geheimzinnig. 'Vertel maar, je ziet mijn vleugels toch ook?' Mijn vleugels veranderen van kleur, naar licht lila.


    Dave
    Ik grijns. 'Check mijn epic vermogen van kijken waar we heen moeten.' ik doe alsof ik heel geinteresseerd en spiedend om me heen kijk. Daarna loop ik heel kalm naar een voorbijganger toe en vraag waar we heen moeten. 'Dank u wel.'
    Ik loop weer terug naar Nina. 'Kom babe, deze kant op. Zie je nou wel hoe goed ik ben.' ik klop mezelf op mijn borst.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nina Chanel McCean
    'Je bent geweldig' antwoord ik lachend. 'Ik zou echt niet weten wat ik zonder jou zou moeten' ga ik plagend verder en loop ondertussen samen met hem de kant op die de voorbijganger Dave aangewezen had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    'Ik eigenlijk ook niet.' zeg ik arrogant. 'Neehoor, je red jezelf denk ik wel, maar wat zou je zonder mijn denkvermogen moeten beginnen?' Ik klop op mijn broekzak. 'En zonder mijn geld.' ik grijns. 'Moeten we veel hebben?' ik kijk over haar schouder naar het briefje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Ik wil alles weten.' Zij ze en alsnog twijfelde, maar ze had mij ook in vertrouwen genomen 'Ik ben een weerwolf' Zij ik met een trilling in mijn stem, het was iets wat ik liever niet zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noortje Joëlla Drunk
    Ik loop naar de woonkamer 'hee wat gaan we eten?' vraag ik aan de jongens die ik zie zitten.

    Abdel Biesma
    Ook ik kijk nu nieuwsgierig naar de jongen die op de bank zit, aangezien ik ook niet weet wat we gaan eten.


    Always look on the bright side of life.

    Masja
    'Waarom ril je. Ik heb altijd al weerwolf willen zijn. Lijkt me zo vet gaaf.' ik glimlach breed bij de gedachte en buig me dan naar hem toe. 'Kan jij daar voor zorgen? Ik heb er alles over opgezocht en weet dat het ook hele nare kanten heeft, maar het lijkt me toch fantastisch. Ik heb het er voor over.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Ik ga boven op mijn bed zitten en trek mijn voeten op, ik kon niet tegen al die stemmen in mijn hooft, en dat heb ik ook nooit gekunt. Ik trek een andere trui aan en trek de Capision weer over mijn hooft en heb nogsteeds mijn muziek op en loop weer naar beneden.

    Damen Night

    Ik schud mijn hooft 'Ik ga je niet bijten' Zeg ik met afkering in mijn stem, ik ga iemand anders niet aandoen wat er met mij is gebeurt.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    -

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling