• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    Ik schud mijn hoofd. 'Als ik ze zou vergeten, zouden ze er gelijk weer ingedrild worden. Ik kan ze nog wel redelijk onthouden maar mijn neef is echt een ramp,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ach, lijk jij alleen maar beter." vrolijk ik haar op. "Niet vergeten dus, altijd bij hem in de buurt blijven staan. Lijken jullie beide minder erg."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik lach even. 'Daar heb je gelijk in,' glimlach ik. 'Maar die manieren leren was alsnog beter dan die verschrikkelijke jongens ontmoeten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Waarvoor moest je die verschrikkelijke jongens ontmoeten dan?" vraag ik nieuwsgierig. Ergens besef ik dat we meer op elkaar lijken dan we denken.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Omdat mijn ouders toch willen dat ik deel uitmaak van 'hun wereldje'. Die vriendin van mijn moeder is ook deels adellijk en door ook nog een te zeggen dat ik een vriendin ben van mijn nichtje kon ik ze dus gemakkelijk ontmoeten. Eerst dachten ze dat ik "normaal" was maar toen ze er achterkwamen dat ik dus wel deels adellijk was wilden ze ineens beste vriendjes zijn,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik draai met mijn ogen. "Ik ken het type." zeg ik. "Laat ze maar mooi in de stront zakken en bepaal het zelf maar." glimlach ik. Ik weet hoe idioot zoiets klinkt want waarschijnlijk kan het helemaal niet. Maar fantaseren kan vast geen kwaad, ik doe het ook vaak genoeg.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Doe ik ook,' zeg ik lachend. 'Meestal negeer ik ze gewoon'. Ik kijk Riley aan en glimlach naar hem. 'Daarom was ik ook zo geïrriteerd toen je arrogant deed. Je deed me even denken aan die jongens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik knik begrijpend. "Ik snap je nu wel." zeg ik er toch nog bij. "Nu heb ik tenminste een goede reden om me in te houden." Ik stoot haar zacht aan met mijn elleboog.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Nu nog kijken of je dat kan,' zeg ik lachend waarna ik hem terug por.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ik zal mijn best doen." zeg ik licht aarzelend.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Ik geef je wel een por als je weer arrogant begint te doen,' zeg ik glimlachend


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hm, daar ben ik het wel mee eens." Ik leg mijn hoofd weer tegen de boomstam en sluit mijn ogen terwijl ik naar de fluitende vogeltjes luister.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik glimlach en wil mijn ogen weer sluiten als ik me ineens iets bedenk. 'Zouden onze spullen de crash overleefd hebben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik open mijn ogen langzaam. "Eh... Ik heb werkelijk geen idee." zeg ik nadenkend. "Ik hoop het wel eigenlijk."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Kunnen we alsjeblieft even kijken?' vraag ik. Laat mijn gitaar alsjeblieft nog heel zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered