• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    'Geen prinses,' zucht ik. 'En dan ben ik zeker het enige meisje en dan denken ze dat ik een of andere stripper ben die jij hebt ingehuurd,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Natuurlijk niet." grijns ik. "Orgie."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik rol met mijn ogen en geef Riley een por tussen zijn ribben. 'In je dromen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik schud wild mijn hoofd. "Nee, zeker niet." lach ik. "Dat zou ik nóóit willen dromen hoor." Herhaal ik het nog eens voor de duidelijkheid.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Aww, je wil dus niet met je teamgenoten het bed in duiken?' vraag ik met een klein lachje. 'Zeker weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Getver! Natuurlijk weet ik dat zeker!" roep ik luid en overtuigend. "Ik zou nooit met een jongen in bed duiken, ik ben geen homo ofzo." verdedig ik mezelf.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Rustig, rustig, ik maakte maar een grapje,' grinnik ik. 'Ik denk heus niet dat je homo bent hoor. Als je dat zou zijn had je niet zo naar me gekeken toen ik van shirt wisselde.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Dat is waar!" grijns ik. "Je bent slim." Ik knik alsof ik mezelf moet overtuigen.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Tuurlijk ben ik slim,' zeg ik nonchalant. 'Dat kan je toch zo zien,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ja natuurlijk." glimlach ik. Gelukkig zijn we alweer van het homo onderwerp af. "Ik heb honger." Ik open mijn tas voor de zoveelste keer en doorzoek hem naar eten.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik lach zachtjes als Riley in zijn tas rommelt, opzoek naar eten. Ik maak mijn eigen tas open, haal er een pakje koekjes uit. 'Vang,' zeg ik tegen Riley waarna ik het pakje naar hem toe gooi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik vang het pakje gemakkelijk op. "Hmmm." zeg ik als ik ernaar kijk. "Waar heb ik die heerlijkheid aan verdient?" Ik scheur hem open en prop een koekje in mijn mond.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Omdat ik geen honger heb,' zeg ik simpel. 'Plus dat de meeste jongens nogal chagrijnig worden als ze honger hebben.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik lach en open mijn mond, waardoor het half gekauwde koekje zichbaar word. Ik kauw verder en slik alles door. "True." knik ik. "Waarom eet jij zo weinig?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik trek een vies gezicht als ik het half gekauwde koekje zie. 'Ik eet helemaal niet weinig!' protesteer ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered