• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Natuurlijk." Ik spring op en steek mijn hand uit om Raven ook omhoog te kunnen helpen. "Maar waar moeten we zoeken?" denk ik hard op na.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik trek mezelf omhoog aan Riley's hand en glimlach naar hem. 'Eh, misschien bj het wrak?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ja, daar kunnen we het beste gaan kijken." zeg ik, ontmoedigd. Lekker, bij al die dooien. Ik kijk even om me heen en vind al snel de goede richtin door te luisteren naar het geluid van golven en loop die richting op.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Het is niet van fijn maar we zullen wel moeten als we onze spullen willen,' zeg ik zacht. Ik loop achter Riley aan en als we aankomen bij het wrak pak ik zijn hand beet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik knijp zacht in Ravens hand nadat zie vast gepakt heef. "Het stinkt." zeg ik. "Die lijken liggen de hele dag in de zon. Misschien moet er iets aan gedaan worden." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Je hebt gelijk,' mompel ik. 'Maar h-hoe wil je ze weg krijgen?' Ik knijp mijn ogen dicht als ik het lijkje zie liggen van een meisje dat nauwelijks ouder dan 5 zou kunnen zijn geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik haal mijn schouders op. "Daar maken we ons een andere keer wel druk om." Aarzelend zet ik een paar stappen naar binnen terwijl ik door mijn mond inadem.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik doe een stap naar binnen maar ga gelijk weer naar achteren als ik per ongeluk door mijn neus in adem. Ik trek mijn hemdje over mijn hoofd en druk die tegen mijn neus en mond waarna ik weer naar binnen loop. Na even zoeken heb ik de plek gevonden waar ik zat. Ik kijk even rond en zucht opgelucht als ik mijn gitaar koffer zie liggen. Als ik de heb opgepakt pak ik de handbagage tas die ik toen bij me had en loop weer naar buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik let extra op Raven en volg haar bewegingen om te helpen als ze in paniek raakt, maar alles lijkt haar goed te lukken. Als ze naar buiten loopt, zoek ik mijn eigen plek op en vind ik mijn handbagagetas die ik pas en loop ook snel weer naar buiten. Opgelucht haal ik adem.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik wacht even totdat Riley ook naar buiten kom en houd mijn hemdje voor de zekerheid tegen mijn neus en mond gedrukt. Als hij buiten is loop ik snel een eindje bij het vliegtuig vandaan waarna ik mijn spullen op de grond laat zakken en mijn hemdje weer aantrek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik loop achter Raven aan. "Gevonden wat je zocht?" vraag ik aan haar terwijl ik een blik werp op haar bagage en op haar, terwijl ze haar hempje weer aantrekt.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik kijk Riley aan en knik. 'Jij ook zie ik?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik til mijn tas lichtjes op en glimlach. "Ja. Verbazingwekkend weinig, vind je niet, voor zo'n arrogante voetballer?"


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Stiekem staat alles gewoon al in Brazilië,' grinnik ik. 'Zouden ze die wedstrijd gewoon spelen nu jij er niet bent?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik schud grinnikend mijn hoofd. "Zouden ze die wedstrijd gewoon spelen nu jij er niet bent?" vraagt ze. Een onaangename rilling loopt over mijn rug. "Ik hoop dat ze hun sterspeler zoeken." mompel ik. "Maar de wedstrijd gaat vast door ofzo. En dan houden ze een minuut stilte voor de verdwenen ik."


    Your make-up is terrible