• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 1:45 ]


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Het is oke" zeg ik tegen demi al klinkt mijn stem niet zo vast. Ik aai king en master en ze stoppen met blaffen. "Wat kom je doen Catarina" vraag ik. "Ik kom langs, ik miste je" de stem die ik zo lang gemist heb doen me zo veel pijn nu. Hopelijk verraad mijn gezicht me niet nu


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Wil je soms een trap onder je kont? Wat moet eens mens doen om van je af te komen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Hoi demi, ook leuk om jou weer te zien". Glimlacht ze. "Ik kom niet voor jou, ik ben hier voor dante" ze gaat voor me staan. "Ik wil met je praten Papi" ze glimlacht naar me. Ik glimlach weer niet terug. " Ik niet met jou catalina" de pijn die mijn hart nu voelt is haast ondragelijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Zal ik Catelinn er naartoe laten komen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jaa doe dat :D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Kijk, het is genoeg!' Ik sleurde aan haar arm en deed haar waarschijnlijk pijn, niet dat het me wat deed...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik wist écht niet waarvan ik het meisje moest kennen, dus ik besloot er maar naartoe te gaan. Ik knoopte mijn badjas nog een keer extra goed dicht, trok mijn sloffen aan en ging in de deurpost staan. Ik had geen idee of ze me opmerkten, maar dat maakte niet uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Goddamn, ik heb bijna een heel fucking topic gemist. Heeft Leah nog at tegen Alex gezegd en anders Chris nog wat tegen Destiny?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Catelinn komt in de deuropening staan wat de boel nog erger maakt. "Een beetje praten kan toch geen kwaad Papi?". Zegt ze als ze haar arm los rukt van Demi. Ik sluit mijn ogen. "We deelden zo veel moois, dat ben je toch niet vergeten" het liefst zou ik nu inzakken en schreeuwen van verdriet. Ik open mijn ogen. "Dat is geweest Catalina" zucht ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik zag dat Dante pijn leek te lijden bij de herinneringen aan dat meisje, en het liefst zal ik haar hier terplekke neerschieten. Maar ik hield me in, en keek zwijgend toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    IHeartMusicc schreef:
    [ Goddamn, ik heb bijna een heel fucking topic gemist. Heeft Leah nog at tegen Alex gezegd en anders Chris nog wat tegen Destiny?]

    [Neeh, niet dat ik weet... Maar lees vanaf het begin deze topic, dan weet je nog een beetje xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [ Wat the fuck is er gebeurd tussen Catelinn en Dante? :o]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Niks, het is zijn ex die er is :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [...Die heet Catalina...wauw...nou eehh ik ga even lezen denk ik.. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Idd]


    That is a perfect copy of reality.