• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 1:45 ]


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Jij geeft het ook nooit op hé?' vroeg ik. Ik liep op haar af en gaf haar een klap in haar gezicht.
    'Dat is omdat je hem breekt, pijndoet en gewoon omdat je irritant bent!' Ik was kalmer en had mezelf nu in de hand, maar dat wou niet zeggen dat het minder pijn zou doen. Ik propte haar in de auto, gaf haar nog een klap en wachtte tot ze weg zou gaan, hoeveel klappen had dat mens nodig?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    ''Mami'' klonk er zacht, en ik voelde een eenzame traan over mijn wang rollen. ''Mami kan ik met je praten?'' voegde hij er aan toe, en ik veegde ruw de traan weg. ''Wat?'' zei ik schor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    Ze haalde uit met een mes en raakte mijn wang, niet hard, maar het was een lelijke snede. Ik sloeg weer door, en er was niemand om me te stoppen, ze bewoog niet meer tegen de tijd dat ik mezelf weer in de hand had, maar ze had geen levenbedreigende letsels en ze ademde nog.
    Ik nam de auto, propte ze er nog een keer in en reed weg, ik dumpte ze uit de stad, niet te ver, maar deed toch lang over mijn terugkeer omdat ik moe, uitgeteld en in paniek was.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny

    Zuchtend kwam ik het huis binnen. Dit was een slopende, vermoeide dag. Ik liep rechtstreeks door naar mijn kamer waar ik meteen op mijn bed plofte. Ik dacht na over de dag, eerst zo vredig en rustig tot dat we in de auto stapte naar Geoffry. Een traan gleed over mijn wang en dacht toen aan wat Dante zei, 'Je was te druk met je familie te beschuldigen,' Familie, dat zei hij áltijd. We waren een hechte familie en nu? Nu heb ik ze verraden. Nou, niet alleen ik ook Alexander maar dat hadden ze aan zien komen. We doen alles samen, maakt niks uit wat. We kunnen niet zonder elkaar, hoe erg we soms ook zijn. Het liefst zou ik nu naar het huis willen gaan en het hun zeggen, dat het me spijt. Dat ik er niks aan kon doen dat ik erin ben geluisd. Maar ach, Geoffry heeft zijn zin. Hij wou toch altijd al dat ik eruit ging, vroeg me waarom ik bij hun zat. Ik had het moeten zien. Alexander was ook een pooier, heeft spijt van wat hij deed en was gelukkig ook weg voordat Geoffry echt gewelddadig werd. Tyler...Die zal er vast niet gemakkelijk onderuit zijn gekomen. Ik vraag me af hoe het met hem gaat. Met hem Jayden, Demi, Catelinn. Ik zuchtte en een traan gleed over mijn wang terwijl ik weer aan hun én vroeger dacht. Mijn verleden in het noorden. Meerdere tranen gleden over mijn wangen en zacht begon ik te snikken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh wauw...langste post tot nu toe in dit topic van mij o-o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Ik stap de kamer binnen en sluit de deur achter me. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. "Ik ga eerlijk met je zijn" zeg ik. "Ik hielt van haar. Heel veel. Maar ze liet me in de steek, hard, en ik heb heel heel veel verdriet er om gehad" zeg ik. "Ik heb liefde afgezworen na haar" zeg ik. "Maar toen ontmoette ik jou, je stal mijn hart een paar weken geleden" zeg ik. "Het is moeilijk, ik moet wennen. Maar ik hou van je cathy, en niet zon beetje ook" het deed me pijn dit nu al te moeten zeggen tegen haar maar dankzij catalina moest ik wel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik sloeg mijn ogen neer, en keek hem verder niet aan. ''Je huilde, Dante'' begon ik. ''Ik ken je lang genoeg om te weten dat je niet snel huilt'' zei ik er zacht achteraan. ''En ik hou ook van jou, maar-'' ik zuchtte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik ga naast haar zitten, leg mijn handen om haar gezicht en kus haar zacht. "Alsjeblieft, laat me niet in de steek mami, ik heb je nodig" ik kijk haar aan, tranen prikken in mijn ogen. Alsjeblieft" fluister ik. "Laat me niet nog een keer hetzelfde doormaken dat overleef ik niet" ik zwijg een tijdje. "Jij ook niet want demi maakt je af" voeg ik er iets wat droogjes aan toe


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jayden Carters
    ik liep naar boven, en hoorde iemand snikken.
    Ik vroeg me af wie het was dus ik ging de kamers langs.
    Uiteindelijk kwam ik bij Destiny's kamer en hoorde het hardst.


    That is a perfect copy of reality.

    Annabeth December Claire

    ik sleepte mezelf naar mijn kamer en stapte onder de douche, er liep veel bloed van me af, de bitch had een mes gehad, ik had het met mijn blote handen gedaan en eigenlijk deed het me plezier. Dante was van haar af...
    Ik bond mijn haar in een schuine vlecht die ik over mijn rechterschouder gooide en trok een zwart, los jurkje van makkelijke stof aan. Ik ontsmette de wonde, die af en toe nog steeds bloedde, en liep weer naar beneden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik hoorde iemand op de gang maar schonk er geen aandacht aan. Ik was wel iets stiller geworden en wou niet dat iemand me zou horen. Ik keek even voor me uit, daar stond mijn spiegel. Mijn make up was helemaal uitgelopen. Had donkere kringen ook door het huilen en zag er niet uit. Toch bleven de tranen over mijn wangen rollen en zuchtend huilde ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik schudde mijn hoofd. ''Ik laat je niet in de steek'' zei ik zacht, en pakte even zijn hand vast.
    ''Heb je nog gevoelens voor haar?'' vroeg ik twijfelend, nogsteeds denkend aan die traan die over zijn wang rolde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luca Jayden Carters
    ik klopte op de deur can Destiny's kamer. 'Destiny, mag ik binnenkomen?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Dante Emilio Reyes
    Ik twijfel even, nadenkend. Heb ik nog gevoelens voor haar."Nee" zeg ik. "Nee ik heb wel litteken en na pijn maar voel niks meer voor haar" zeg ik. Ik trek haar tegen me aan. "Ik hou van jou. Niet meer van haar dus maak je geen zorgen" fluister ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December claire

    'Tyler? Wil je even iets voor me doen?' riep ik door het huis, er was iets met mijn schouder, maar ik kon het niet zien.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...