• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen

    Ik grijns, ik twijfelde maar drukte toen zacht een kus op haar mond, hopend dat ze er niks op tegen had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    Lichtelijk geïrriteerd rol ik met mijn ogen, als ik voorstel om de tafel te dekken wordt mijn vraag genegeerd en gaat hij de borden doen, en nu hij met Elizabeth aan het "flirten" was moest ik ineens het bestek voor hem gaan doen? Natuurlijk joh. Maar ik laat het er maar gewoon bij zitten, als ik hier een probleem van zou gaan maken zou ik alleen maar het risico lopen dat hij mijn geheim gaat verraden. Daarom besluit ik maar gewoon het bestek te pakken en zonder ook maar iets te zeggen de keuken uit te lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth

    Ik roer wat in de pan en door mijn handbeweging valt mijn linkeroordopje uit, ik hoor allemaal gedachtes, en vooral één in speciaal, die van Nina ik hoorde dat ze iets dacht over Dave die met mij aan het 'Fliren' was en als laatste iets over dat zij risico zou lopen dat hij haar 'geheim' zou verraden, een vlaag van nieuwschierigheid ging door me heen, ik was altijd al nieuwschierig geweest en dat maakte het proberen om de gedachtes te negeren er niet makkelijker op, het vlees was nu wel klaar en ik liep naar Nina 'Kan ik je mischien helpen?' Vroeg ik terwijl ik mijn oordopje weer indeed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dave

    Ik klopte even op Nina's hoofd terwijl ik een grote kan water op tafel zette. Liz was aardig, maar Nina was leuker

    Masja
    Ik sloot mijn ogen en drukte mijn lippen meer naar voren. Ik gaf aan dat hij zijn mond moest openen. Mijn hand lag op zijn haar en ik streek naar zijn nek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    ik voelde me opgelucht toen zij me terug kuste, ik opende mijn mond en mijn hand ging langs haar, haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik opende ook mijn mond en mijn tong onderzocht die van hem. Ik opende even mijn ogen en bekeek hem. Wat was hij toch mooi.


    (Zijn dit soort teksten eigelijk wel toegestaan? Welke limiet is er btw?)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik weet het niet.. Het staat er niet]

    Damen

    Ik drukte nog een kus op haar lippen en stopte de kus toen, ik had nognooit zoiets voor een meisje gevoelt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    'Voor herhaling vatbaar, vind ik ten minste?' ik grijns. Ik geef hem nog een klein kusje op aijn neus.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Dat altijd' Grijns ik, 'Ik ga even douchen' Zeg ik, ik douche standaard 2 keer per dag als ik de kans krijg, als ik het niet doe ga ik een soort van naar weerwolf ruiken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    "veel succes" grijns ik. Ik val op het bed en staar naar boven. Eigenlijk heb ik geen honger meer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oké, zowaar iedereen is off hier]


    That is a perfect copy of reality.

    TheRumIsGone schreef:
    Elizabeth

    Ik roer wat in de pan en door mijn handbeweging valt mijn linkeroordopje uit, ik hoor allemaal gedachtes, en vooral één in speciaal, die van Nina ik hoorde dat ze iets dacht over Dave die met mij aan het 'Fliren' was en als laatste iets over dat zij risico zou lopen dat hij haar 'geheim' zou verraden, een vlaag van nieuwschierigheid ging door me heen, ik was altijd al nieuwschierig geweest en dat maakte het proberen om de gedachtes te negeren er niet makkelijker op, het vlees was nu wel klaar en ik liep naar Nina 'Kan ik je mischien helpen?' Vroeg ik terwijl ik mijn oordopje weer indeed.


    Nina Chanel McCean
    'Graag' zei ik glimlachend tegen Elizabeth en overhandigde haar de lepels. 'Wil jij die doen? Dan doe ik de vorken' vervolgde ik, waarna ik weer verder ging met het dekken van de tafel.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [^Ik niet meer nu]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [doen dat we nu gaan eten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mijn best]


    That is a perfect copy of reality.