• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Als je nog een rol wilt in het verhaal het liefst jongens maakt niet uit waar, tweede klas of crewleden, zodat we ongeveer even aantal bij alles hebben. (:

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Gereserveerd door Munro
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Myron Damian Thorne Citizen
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Gereserveerd voor LikeAWeasley
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Je mag 2 á 3 rollen nemen, in dezelfde categorie mag, maar houdt er wel rekening mee dat er veel minder eerste klas passagiers waren dan bijvoorbeeld derde.
    - Wees origineel met je rollen, geen One Direction volk, denk er ook aan dat we niet in 2012 zitten, maar in 1912. Denk goed na over het uiterlijk en de naam.
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    Titanic RPG, klik


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Jap, goedgekeurd!

    Yaaj :)


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    TOPIC IS ER!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga nu snel m'n rollen invullen (':


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Ik ga nu snel m'n rollen invullen (':


    Is goed!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Vrouw, eerste klas.
    Naam: Beatrice 'Trix of Bea'
    Volledige naam: Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein.
    Leeftijd: 67
    Nationaliteit: Duits
    Karakter: Beatrice is een nette vrouw die veel om haar uiterlijk geeft. Ze is erg ijdel en heeft ook áltijd een spiegeltje bij zich. Beatrice is een erg behulpzame vrouw. Ze geeft veel om haar familie, die net als Beatrice met de Titanic gaan. Beatrice geeft niet om geld, zolang ze er nog maar goed uitziet. Beatrice is een erg nieuwsgierig vrouwtje. Je kunt geen geheimen houden voor haar.
    Uiterlijk:


    [Ik kon geen goede foto vinden van een oud vrouwtje. Dus dit is Beatrice in haar jongere jaren, denk haar in met grijs haar en een paar rimpels hier en daar ]
    Je kunt zien dat Beatrice in haar jongere jaren een hele knappe vrouw was. Ze heeft een stralende, witte lach en ziet er nog vrij jong uit voor haar leeftijd.
    Extra: Beatrice was getrouwd met een miljonair die al zijn geld aan haar naliet toen hij stierf.

    Rol: Mannelijk crewlid
    Naam: Joseph 'Seph of Jo'
    Volledige naam: Joseph Christopher Abraham Hamilton
    Leeftijd: 27
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter: Joseph is een vervelend mannetje. Hij is erg egocentrisch en geeft geen moer om andere mensen. Het liefst was hij meegegaan als tweede en misschien wel eerste klas passagier aan de Titanic, gezien hij familie was van een van de makers ervan, maar door een taakstraf moet hij helpen als crewlid op de Titanic. Hier is hij absoluut niet blij mee en dat laat hij dan ook merken. Hij houdt ervan om te mopperen en overal zijn mening over te geven. Hij is vaak te vinden in zijn bed of bij de eerste klasse mensen.
    Uiterlijk:

    Joseph is knap, maar ieder mens met goede ogen ziet dat hij er ook erg sluw uitziet. Hij is ongeveer 1.85 m. Het liefst loopt hij rond in een zwart pak.
    Extra: Joseph is dus familie van een van de makers van de Titanic en moet als taakstraf [een uit de hand gelopen ruzie] op het schip werken.


    [Ik dacht, maak eens een oud vrouwtje aan. Aangezien die er niet zijn, haha]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:38 ]


    Me so good.

    Je staat op de lijst, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Man 1e Klas Passagier (Ik zag dat er nogal weinig mannen waren bij 1..]
    Naam: Harry
    Volledige naam: Harry William White
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Engeland
    Karakter: Hij is een aardige jongeman, maar heeft graag gezag over andere mensen rond hem. Ondanks zijn familie's geld is hij gen Arrogante zak ookal lijkt hij dat soms wel te zijn. Zijn vrienden betekenen heel veel voor hem en hij geloofd in echte liefde. Zijn ouders begrijpen dat en hadden besloten hem niet te verloven aan iemand. Hij zoekt zelf iemand bij wie hij echt zijn hart kan luchten en zichzelf kan zijn. Hij vind dat iedereen gelijk is. Zijn zin is dan ook echt. Arm of rijk iedereen is gelijk. Het maakt hem ook echt niet uit op wie hij verliefd word, want liefde is liefde en daar gaat het om.
    Uiterlijk:


    Extra: hij gaat naar Amerika omdat hij een nieuwe uitdaging wilt. Zijnvader is vrij rijk omdat hij in de industrie zit en vrij veel fabrieken heeft. Hij zit alleen op de boot zonder familie dus.

    [Een beetje goed? Er was maar 1 man bij de eerste klassers en ik dacht waarom nuet nog een man maken.]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [O leuk.. Me likes him.. :9~]


    Don't be like the rest of them, darling

    I do too.. :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [that actor annoys me so badly. ._.
    Maar zijn karakter is leuk. :Y)]

    zou ik er trouwens nog een rol bij kunnen nemen? wat heb je het meeste nodig?

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [that actor annoys me so badly. ._.
    Maar zijn karakter is leuk. :Y)]

    zou ik er trouwens nog een rol bij kunnen nemen? wat heb je het meeste nodig?


    Jongens van de tweede klasse. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Jongens van de tweede klasse. (:


    Okay! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol:
    Tweede klas passagier

    Naam:
    William (Of Will)

    Volledige naam:
    William David Lynch

    Leeftijd:
    31

    Nationaliteit:
    Half Brits, half Iers. (Zijn overleden moeder was Iers)

    Karakter:
    William is een terug getrokken persoon. Hij vertrouwd mensen niet snel en wantrouwd bijna iedereen. Hij komt uit een grote, middelmatige familie, waar hij altijd werd achetrgestelt. Hij heeft hard moeten sparen voor een tweede klas ticket. Hij wilde niet wéér als vuil behandeld worden, vandaar dat hij zo zijn best deed voor een goed ticket.
    Hij droomt er stiekem van om rijk te worden, dat is dan ook zijn doel in Amerika. Hij is een muzikant en is van plan het helemaal te maken in eht grote land.
    Als je eenmaal door zijn wantrouwen heen weet te komen, zul je vinden dat william erg warm en aardig kan zijn. tot nu toe is dit maar één persoon gelukt, zijn beste vriend. Deze woont momenteel in London.

    Uiterlijk:
    Donkerblond, zandkleurig haar, puntige kin, lichte baardgroei. Zijn ogen zijn felgroen en het eerste wat altijd opvalt. Ook heeft hij een stralende glimlach, maar deze haalt hij maar heel zelden boven. Hij draagt normale, simpele kledij.

    Extra:
    William speelt piano en gitaar



    [Als er iets veranderd moet worden, zeg het maar,]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damn, ik ben vandaag weggeweest en zie dat ik al vijftien pagina's gemist heb en mijn rol nog moet aanmaken :/
    Ik zal zsm aanmaken, eerst geschiedenis doen :C


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    Damn, ik ben vandaag weggeweest en zie dat ik al vijftien pagina's gemist heb en mijn rol nog moet aanmaken :/
    Ik zal zsm aanmaken, eerst geschiedenis doen :C


    Is goed hoor! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.